Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Vitaran helmikuun piilevä tyyppivika pitkäveto

VITARA

Kuukausi on kohta vaihtumassa ja epäilemättä Vitarasta kohta ”paljastuu” jälleen uusi ja vain äärimmäisen harvojen tuntema vika joka kuitenkin vaivaa kaikkia autoyksilöitä ja jota ei vaan kuskit itse millään huomaa.

Mikähän se nyt tällä kertaa voisi olla?

Ajo-ominaisuudet on ruodittu jo monta kertaa, samoin turbokoneiden kestävyys. Varaosakysymykset ovat olleet esillä toistuvasti…

Oma veikkaus ”Vitaran helmikuun mysteeriviaksi” on vaihteistot. Vaihteistoväitteistä on jo sen verran aikaa ja veikkaisin että seuraavaksi esiin nousee vaihteistojen hajoaminen toisena käyttövuotena. Vaihteisto-ongelmissa (siis väitteissä) on vielä erikoista se että jostain käsittämättömän selittämättömästä syystä mikään takuu tai virhesuoja ei niitä korvaa….

Nähtäväksi jää mutta tämä on oma veikkaus ”Vitaran helmikuun piilevä tyyppivika” –pitkävetoon.

20

309

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sammakkollesaapasta

      Joko eka olut mennyt, kun alkaa fiilarit oleen kohdillaan? Otithan edellisestä keskustelusta AA linkistä kopin?

      Katsohan muutama otsikko alemmas, niin siellä juttua Vitaran vaihteistosa, eli kolmonen hyppii pois päältä. Tosin ei ollut toisena vuonna, vaan miltei uudessa autossa. Tuohan on ehdottomasti provo, koska kyseessä on negatiivinen asia Vitarassa, eikä yhtään linkkiä ole tuon kirjoittajalla ollut laittaa mukaan. Siis pakko olla provo, kertakaikkiaan pakko.


      http://keskustelu.suomi24.fi/t/14688238/-16-mallisen-vitaran-vaihteisto


      "Ajo-ominaisuudet on ruodittu jo monta kertaa, samoin turbokoneiden kestävyys. Varaosakysymykset ovat olleet esillä toistuvast"

      -Nuo ominaisuudet ja heikkoudet eivät tosiaankaan ole äärimmäisen harvojen tuntemia, mutta ne on vieläkin äärimmäistemmän rehellisesti myöntämiä. Kyseessä todella yleiset tyyppiviat Vitarassa, johon tuo yllä mainittu vaihteistoongelmakin luetaan. Veikkaan, että sinun Vitarassasi vaihteistossa myös vikaa, ja häpeällisesti aloitat keskustelun tuosta ongelmasta muka vitsinä ja humoristisesti. Mutta sehän onkin kaikille selvää, että se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa .

      • VITARA

        ”Joko eka olut mennyt, kun alkaa fiilarit oleen kohdillaan? Otithan edellisestä keskustelusta AA linkistä kopin?”

        -No eihän toki vielä tähän aikaan päivästä vielä mitään olusia maistella. Mutta miten on siellä suunnalla kun tulin huomanneeksi että kävit lähinnä harhaista, sekavaa ja huonotuulista yksinpuhelua pitkin viikonloppua; pullon äärellä?


        ”Katsohan muutama otsikko alemmas, niin siellä juttua Vitaran vaihteistosa, eli kolmonen hyppii pois päältä.”

        -Yritäpä pysyä asiassa, kyse on tulevan helmikuun esiin pompsahtavasta tyyppiviasta ja tuo mihin viittaat on tammikuista. Voit tietysti nostaa sen uutena topiccina pintaan halutessasi.

        ”Tosin ei ollut toisena vuonna, vaan miltei uudessa autossa. Tuohan on ehdottomasti provo, koska kyseessä on negatiivinen asia Vitarassa, eikä yhtään linkkiä ole tuon kirjoittajalla ollut laittaa mukaan. Siis pakko olla provo, kertakaikkiaan pakko.”

        -Aikuinen tervejärkinen mies ei alkaisi kyselemään uudenkarkean auton viasta millään s24-foorumilla eikä varsinkaan valheiden kyllästämällä Suzuki-foorumilla. Eli kyseessä oli päivänselvä provo, yksi kymmenistä.


        http://keskustelu.suomi24.fi/t/14688238/-16-mallisen-vitaran-vaihteisto

        -Pointsit sinulle kun otit lähdeviittaukset käyttöön eikä tarvinnnut asiasta huomauttaa kuin parisen kymmentä kertaa. Et taida ollakaan täydellisen toivoton tapaus?



        ”-Nuo ominaisuudet ja heikkoudet eivät tosiaankaan ole äärimmäisen harvojen tuntemia, mutta ne on vieläkin äärimmäistemmän rehellisesti myöntämiä.”

        -Tuossa edellisessä lauseessa on fakta- ja lähdeviitesisältö nolla eli siihen ei kannata reagoida tämän enempää. Etpä kauaa muistanut lähdeviitteiden merkitystä.

        ”Kyseessä todella yleiset tyyppiviat Vitarassa, johon tuo yllä mainittu vaihteistoongelmakin luetaan.
        - Tässäkin väitteessä on fakta- ja lähdeviitesisältö nolla eli tätä ei kannata kommentoida tämän enempää. Yritä nyt jotenkin muistaa ne puhutut lähdeviitteet!

        ” Veikkaan, että sinun Vitarassasi vaihteistossa myös vikaa, ja häpeällisesti aloitat keskustelun tuosta ongelmasta muka vitsinä ja humoristisesti.”

        Olen aidosti huolissani sekoiluistasi, käytätkös jotain muutakin kuin vaan alkomahoolia? Mutta toisen kerran pinnat sinulle, olet ihan kiitettävästi alkanut käyttää ihan omaa nikkiä. mutta miksi et enää kysele niitä mukavia pikku kysymyksiä?


    • Dasvitara

      Das auto der vitara. On hyvä ajaa tuulisellakin säällä!

    • huoletonta_ajoa

      21 tkm körötellyt Vitaralla, ja varmasti autossa on jotain moitittavaa, mutta minä en ole sitä vielä huomannut.

    • VITARA

      Tänään hakiessani alkoholia, argumentoin mielessäni omaa Vitaraani ja tulin siihen tulokseen, että selvinpäin autoni on huono ajettava ja pelkään konerikkoa ja vaihteisto vikaa, mutta alkoholin vaikutuksen alaisena kaikki muuttuu hyväksi, eli jokaisena iltapäivänä Vitarani onkin hyvä hankinta??? Nyt skooooolll ja RAKASTAN ALKOHOLIAAAAAAHHH!!!

    • huoletonta_ajoa

      Minä en ole vikoja huomanut, kuten kerroin, mutta autollani ajaa kaksi muutakin henkilöä, niin he ovat valittaneet huonoa ajotuntumaa ja vaihteistoa.
      Tämä selvennyksenä.

      • aaaaaaaaaaaaaaa1

        "Joku kirjoitti että palstalla majailee häiriytyneitä lapsia ja aika ajoin sille tosiaan vaikuttaa"


      • Sammakonpotkija
        aaaaaaaaaaaaaaa1 kirjoitti:

        "Joku kirjoitti että palstalla majailee häiriytyneitä lapsia ja aika ajoin sille tosiaan vaikuttaa"

        Totta, aloittajan ajattelu maailma ja oikeinkirjoitus taito lapsen tasolla, mutta ikää jo erittäin runsaasti ja katkeruus paistaa.
        Hän jopa vaatii, että täällä kirjoitetaan aikuisten tavoin sekä asiallisesti ja tuo aloitushan on juuri sitä.
        Nooh, mihes siili piikeistään tai tiikeri raidoistaan tokaisi alkoholisti, kun kuppia kumosi.


    • Vitara

      Vitara on hyvä ajaa ja turbokoneessa riittää potkua.

      • autoope

        ajanut 14t km eikä mitään ongelmia. olen todella tyytyväinen.

        aloittajan täytyy olla jonkin sortin trolli kilpailevan merkin tallista


    • 2016turboVitara

      Mulla Vitara turbo. Pirun epävakaa ajettava. Koneessa saisi olla puhtia reilusti enemmän, jää jalkoihin tällä. Miten mahtaa olla tän turbo version keston laita koneen osalta? Paljon olen kuulu ja lukenut ongelmista koneen kestosta.

      • VITARA

        "Tuo sama jannu näköjään on ottanut tehtäväkseen Suzukin mollaamisen oikein urakalla. Homma ei ole helppo, kun faktoja ei tunnu löytyvän perusteluiksi, vaan päinvastoin. Joutuu poikaparka kirjoittamaan puhdasta valetta ja siitähän jää tietysti kiinni helposti"

        M.O.T.


      • VITARA
        VITARA kirjoitti:

        "Tuo sama jannu näköjään on ottanut tehtäväkseen Suzukin mollaamisen oikein urakalla. Homma ei ole helppo, kun faktoja ei tunnu löytyvän perusteluiksi, vaan päinvastoin. Joutuu poikaparka kirjoittamaan puhdasta valetta ja siitähän jää tietysti kiinni helposti"

        M.O.T.

        "Joutuu poikaparka kirjoittamaan puhdasta valetta"

        Koetahan lyödä jotain faktaa pöytään väitteellesi, kerran itse huudat aina faktan perään. Jos kerron, että Vitara on epävakaa ajettava, niin pistäppä perustelu, miksi se ei olisi minun mielestäni epävakaa ajettava?

        Jo ties kuinka monennen kerran, ei se tee Vitarasta täydellistä ja mukavaa ajettavaa, vaikka sinä olet sen autoksesi erehdyksissäsi valinnut. Epäonnistuneen autokaupan tehneillä tosin on tapana kertoa pelkkää positiivista hankinnastaan unohtaakseen tosiseikat ja pöngittääkseen huonoa omaatuntoa. Näin se on ja koita hyvä mies ottaa vihdoin opiksesi äläkkä turhaan huuda ja huido asemalla:=)


      • VITARA

        "Koetahan lyödä jotain faktaa pöytään väitteellesi, kerran itse huudat aina faktan perään. Jos kerron, että Vitara on epävakaa ajettava, niin pistäppä perustelu, miksi se ei olisi minun mielestäni epävakaa ajettava?"

        --Tuossa edellisessä lauseessa on fakta- ja lähdeviitesisältö nolla eli siihen ei kannata reagoida tämän enempää. Etpä kauaa muistanut lähdeviitteiden merkitystä. Ja miten voit todistaa että kirjoittaja olet juuri sinä kun tällä riivatulla palstalla kuka vaan kirjoittelee jatkuvasti toisten nimimerkeillä. Ja kun kirjoittaja voi olla kuka hyvänsä niin kukaan ei pysty todistamaan että juuri sinä olet sitä mieltä.

        Lisäksi, kas kun minä olen se VITARA ja se Ainoa Oikea Vitara on asiasta eri mieltä.

        -Meneekö kannaltasii liian monimutkaiseksi ja yrititkö olla nokkela?


      • VITARA
        VITARA kirjoitti:

        "Koetahan lyödä jotain faktaa pöytään väitteellesi, kerran itse huudat aina faktan perään. Jos kerron, että Vitara on epävakaa ajettava, niin pistäppä perustelu, miksi se ei olisi minun mielestäni epävakaa ajettava?"

        --Tuossa edellisessä lauseessa on fakta- ja lähdeviitesisältö nolla eli siihen ei kannata reagoida tämän enempää. Etpä kauaa muistanut lähdeviitteiden merkitystä. Ja miten voit todistaa että kirjoittaja olet juuri sinä kun tällä riivatulla palstalla kuka vaan kirjoittelee jatkuvasti toisten nimimerkeillä. Ja kun kirjoittaja voi olla kuka hyvänsä niin kukaan ei pysty todistamaan että juuri sinä olet sitä mieltä.

        Lisäksi, kas kun minä olen se VITARA ja se Ainoa Oikea Vitara on asiasta eri mieltä.

        -Meneekö kannaltasii liian monimutkaiseksi ja yrititkö olla nokkela?

        Tuossa edellisessä höpinässäsi on fakta ja lähdeviite sisältö täysi nolla. Siihen ei kannata reagoida tämän enempää.
        Minä nimenomaan olen nimimerkki VITARA. Koita hyvä mies ottaa opiksi. Jälleen ylitsesi käveli jannu, joka hyppää ja lyö kantapäät yhteen.


      • VITARA

        Arvelinkin että asia menee pahasti yli hilseesi ja et kyennyt todistamaan että mielipiteen esittäjä olisit juuri sinä.

        Mitäpä sanoin: "Tuo sama jannu näköjään on ottanut tehtäväkseen Suzukin mollaamisen oikein urakalla. Homma ei ole helppo, kun faktoja ei tunnu löytyvän perusteluiksi, vaan päinvastoin. Joutuu poikaparka kirjoittamaan puhdasta valetta ja siitähän jää tietysti kiinni helposti"

        "miksi se ei olisi minun mielestäni epävakaa ajettava?"

        >>Kun kerran keksitään (=jää kiinni valheesta) niin aina epäillään<<

        Hairahtunut kerran - iäksikö mielissämme leimattu?

        http://www.tiede.fi/keskustelu/35079/ketju/hairahtunut_kerran_iaksiko_mielissamme_leimattu

        "Olen toki tiennyt, että valehtelijan leima yleensä juuttuu kiinni hairahtuneeseen ja saattaa pulpahtaa häiritsemään hänen vastaista elämäänsä yllättävissäkin yhteyksissä"

        -Juuri sellainen olet.

        M.O.T.


      • VITARA
        VITARA kirjoitti:

        Arvelinkin että asia menee pahasti yli hilseesi ja et kyennyt todistamaan että mielipiteen esittäjä olisit juuri sinä.

        Mitäpä sanoin: "Tuo sama jannu näköjään on ottanut tehtäväkseen Suzukin mollaamisen oikein urakalla. Homma ei ole helppo, kun faktoja ei tunnu löytyvän perusteluiksi, vaan päinvastoin. Joutuu poikaparka kirjoittamaan puhdasta valetta ja siitähän jää tietysti kiinni helposti"

        "miksi se ei olisi minun mielestäni epävakaa ajettava?"

        >>Kun kerran keksitään (=jää kiinni valheesta) niin aina epäillään<<

        Hairahtunut kerran - iäksikö mielissämme leimattu?

        http://www.tiede.fi/keskustelu/35079/ketju/hairahtunut_kerran_iaksiko_mielissamme_leimattu

        "Olen toki tiennyt, että valehtelijan leima yleensä juuttuu kiinni hairahtuneeseen ja saattaa pulpahtaa häiritsemään hänen vastaista elämäänsä yllättävissäkin yhteyksissä"

        -Juuri sellainen olet.

        M.O.T.

        Tuossa edellisessä höpinässä on fakta- ja lähdeviitesisältö nolla eli siihen ei kannata reagoida tämän enempää.

        Hilsettä ei ikäisillän yleensäkään ole.
        Et pappa parka ole yhtä ainoatakaan kertaa pystynyt esittämään lähdetiedostoa tai faktaa väitteillesi, että täällä joku itsesi lisäksi valehtelisi.

        Hyppy, toinen hyppy ja kantapäät jälleen yhteen :=)


      • VITARA
        VITARA kirjoitti:

        Tuossa edellisessä höpinässä on fakta- ja lähdeviitesisältö nolla eli siihen ei kannata reagoida tämän enempää.

        Hilsettä ei ikäisillän yleensäkään ole.
        Et pappa parka ole yhtä ainoatakaan kertaa pystynyt esittämään lähdetiedostoa tai faktaa väitteillesi, että täällä joku itsesi lisäksi valehtelisi.

        Hyppy, toinen hyppy ja kantapäät jälleen yhteen :=)

        "Hyppy, toinen hyppy ja kantapäät jälleen yhteen :=) "

        -Tuo edellinenkö tosiaan vaikuttaa vaativimmalle älylliselle suoritukselle mihin kykenet.

        "Et pappa parka ole yhtä ainoatakaan kertaa pystynyt esittämään lähdetiedostoa tai faktaa väitteillesi, että täällä joku itsesi lisäksi valehtelisi."

        -Tässä menneiden viikkojen aikana kymmenet väitteet on todistettu valheiksi. Malta hetki niin teen siitä koosteen. Voidaan sitten tarkastella oikein kunnolla missä tosiasiassa mennään faktojen ja valheiden kanssa.


    • VITARA
    • Heh.heh

      Vitaran helmikuun piilevä tyyppivika pitkäveto - Siinä se tuli:

      "Kovasti kuuluu Turbo Vitarat haukkaavan öljyä"

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1995
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1753
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1624
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1400
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      58
      1307
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1273
    7. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1272
    8. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1264
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1221
    10. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1191
    Aihe