Valitus palat

Vinkiksi..

Mitäs mieltä olette,pitäiskö perustaa ihan oma lehti
joka olis VALITUS-PALAT..

Ilmestyyhän sellainen kuin Valitut Palat,siis joku vastaava.Sinne kansalaiset vaan kirjoittamaan vapaasti,eihän noita "tavallisia" valituksia yleisön
osastoilla julkaista.
Kaikki jutut sinne ja julkaisuun jokaisesta postiluukusta kuukausittain.Kerätään kuukausittain niin paljon kun mahtuu,sit painoon ja jakeluun.

Kuka ottais tehtäväkseen,siinä olis haastetta ja ihmiset saisivat purkaa itseään.

Mitä mieltä kansalaiset?

51

1839

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Trölli

Kuulosti ihan hyvältä idealta! Mutta älä minua katso noin kysyvästi. En minä jaksa ryhtyä sellaiseen puuhaan! Hyvä kun jaksan nousta sängystä puolenpäivän jälkeen! Aloita sinä se lehti, niin minä täytän sen sitten kirjoituksilla.

• se edellinen

en minäkään ole vielä pukenut,aamutakki päällä tässä lojun ja kysyn itseltäni,pitäiskö pukea ollenaan,
        en ole saanut vielä vastausta,ja annetaan se homma
        nopeimmille,siis lehden teko.

Purnaamista löytyy kyllä jokaiselta,luulen.

• Trölli
        se edellinen kirjoitti:

en minäkään ole vielä pukenut,aamutakki päällä tässä lojun ja kysyn itseltäni,pitäiskö pukea ollenaan,
        en ole saanut vielä vastausta,ja annetaan se homma
        nopeimmille,siis lehden teko.

Purnaamista löytyy kyllä jokaiselta,luulen.

Vai olet oikein aamutakin vetäissyt päällesi. Onkos siellä kylmä? Minä se viihdyn pikkuhousut jalassa. Kehon pitää saada ilmakylpyjä kotona.

Ja sitäpaitsi, minulla on useimmiten kuuma.

Joo, minä purnaan heti: voi voi sentään, kun pitäisi lähteä äitiään katsomaan, mutta en millään viitsisi. Taidan tyytyä taas vaan tuohon puhelimeen, ja kuunnella purnauksia puhelimen toisesta päästä: "miksi et tule koskaan käymään. Olet niin laiska ja saamaton ihminen." ;-)

• ainolumikki
        Trölli kirjoitti:

Vai olet oikein aamutakin vetäissyt päällesi. Onkos siellä kylmä? Minä se viihdyn pikkuhousut jalassa. Kehon pitää saada ilmakylpyjä kotona.

Ja sitäpaitsi, minulla on useimmiten kuuma.

Joo, minä purnaan heti: voi voi sentään, kun pitäisi lähteä äitiään katsomaan, mutta en millään viitsisi. Taidan tyytyä taas vaan tuohon puhelimeen, ja kuunnella purnauksia puhelimen toisesta päästä: "miksi et tule koskaan käymään. Olet niin laiska ja saamaton ihminen." ;-)

Hei teille kaikille.
        Kirjoitan ensimmäistä kertaa, mutta lukenut olen
        viestejänne, enimmäkseen valitusta. Voi, voi.....
        Kyllä tämä kanava siihen riittää.
        Nyt muuten näkyy komea aurinko taivaanrannalla.
        Suuri ja punainen. Vielä vähän kylmä, mutta
        toivoa valosta ja keväästä se viestittää.
        Oikein mieli mettä keittää.......
        Kevättä teillekin.

• Trölli
        ainolumikki kirjoitti:

Hei teille kaikille.
        Kevättä teillekin.

Sillähän ne juorulehdetkin elävät! Toisten kurjuudessa ryvetään ja valitetaan, kuinka entinen mies/vaimo oli niin kamala...jne....

Nyt voisin valittaa vaikka siitä, kun tuo aurinko EI paista täydellisesti täällä! Ja luntakin saisi olla paljon enemmän. Ja minulla ei ole tarpeeksi hyvää syötävää kotona...oi voi sentään...valitusta.....

• Lumiukko
        ainolumikki kirjoitti:

Hei teille kaikille.
        Kevättä teillekin.

noin paljon lunta, kun galleriasivusikin on ihan valkoinen. Tervetulleeks toivotan, astu maahan utopian!

• Onko se valkoinen
        Lumiukko kirjoitti:

noin paljon lunta, kun galleriasivusikin on ihan valkoinen. Tervetulleeks toivotan, astu maahan utopian!

Miten niin galleriasivuni on valkoinen????!!!!!
        Trölli

• en osaa tulkita
        Onko se valkoinen kirjoitti:

Miten niin galleriasivuni on valkoinen????!!!!!
        Trölli

Et ollutkaan käynyt minun sivuilla! Pitäisköhän laittaa se valkeaksi, jos se on muotia?

• mustempaa
        en osaa tulkita kirjoitti:

Et ollutkaan käynyt minun sivuilla! Pitäisköhän laittaa se valkeaksi, jos se on muotia?

..miulle! Eip mittee valakosta tänne...tanat.

• peKKa

tämmöinen lehti ole sähköisessä muodossa vähän niinkuin tämäpalsta. Täällähän on valituksia, sekä kannanottoja vähän niinkuin jokaiselle jotakin. Sivilisäätyyn katsomatta.

• Trölli

miten hauskaa se olisikaan, kun lehti tipahtaisi suoraan postiluukusta sisälle...ai ja voi sentään..mutta, mutta..kun ei minulla ole koiraa, joka voisi sen käydä nostamassa ylös! Ei, ei tule mitään..nyt on pakko taas valittaa.

Ei täällä sähköpläjäyksessä valiteta vieläkään tarpeeksi.

Ja sellainen palsta olisi kiva, missä kaikki ilkeämieliset ja toisia törkästi haukkuvat, riitelisivät keskenään.

Sitten ME vaan luettaisiin niiden kirjoituksia, pistämättä näppejämme nappuloille, vaikka kuinka syyhyäisi!

Eikö tämä viimeinenkin käynyt valituksesta, kun valitin, ettei ole sellaista palstaa?!

• 50jarisat

On siis syntymässä journalistien rinnalle uusi lehdentekijärymä: purnalistit.

• kivaaaa

Hyvä oivallus ja mainio nimi lehdellemme!

Purnatkaa tähän ketjuun ihan mistä vaan haluatte.

Huom!! Purnatkaa, valittakaa, MUTTA älkää haukkuko toisianne!!!!

• sirkku:)
        kivaaaa kirjoitti:

Hyvä oivallus ja mainio nimi lehdellemme!

Purnatkaa tähän ketjuun ihan mistä vaan haluatte.

Huom!! Purnatkaa, valittakaa, MUTTA älkää haukkuko toisianne!!!!

Jokin aika sitten ajattelin minäkin, että olisipa hyvä ollakin tällainen "lehti" täällä... Siis jossa jokainen voisi käydä purkamassa kiukkuaan, turhautuneisuuttaan, raivoaan, pettymyksiään... Haukkua vaikkapa toistensa mielipiteitä - menemättä kuitenkaan henkilökohtaisuuksiin!

Ajattelin sitten kuitenkin, ettei se idea pidemmän päälle toimisi... Monilla kun tuntuu olevan ainakin silloin tällöin niitä päiviä, jolloin joka tapauksessa lähes jokaisen otsikon alla on pakko käydä sitä kiukkuaan purkamassa...

Mutta yritys hyvä kymmenen! Minä puran kiukkuani nyt heti: SAAKELI, KUN TULI TAAS TÄNNE PALSTALLE EKSYTTYÄ, VAIKKA TYÖT VIERESSÄNI HUUTAVAT TEKIJÄÄNSÄ...! Turhauttava olotila tällainen! Kele. Miksi täällä joskus vain on niin hauskaakin? Tana.

• tää nauraa
        sirkku:) kirjoitti:

Jokin aika sitten ajattelin minäkin, että olisipa hyvä ollakin tällainen "lehti" täällä... Siis jossa jokainen voisi käydä purkamassa kiukkuaan, turhautuneisuuttaan, raivoaan, pettymyksiään... Haukkua vaikkapa toistensa mielipiteitä - menemättä kuitenkaan henkilökohtaisuuksiin!

Ajattelin sitten kuitenkin, ettei se idea pidemmän päälle toimisi... Monilla kun tuntuu olevan ainakin silloin tällöin niitä päiviä, jolloin joka tapauksessa lähes jokaisen otsikon alla on pakko käydä sitä kiukkuaan purkamassa...

Mutta yritys hyvä kymmenen! Minä puran kiukkuani nyt heti: SAAKELI, KUN TULI TAAS TÄNNE PALSTALLE EKSYTTYÄ, VAIKKA TYÖT VIERESSÄNI HUUTAVAT TEKIJÄÄNSÄ...! Turhauttava olotila tällainen! Kele. Miksi täällä joskus vain on niin hauskaakin? Tana.

Toi sun loppupurnaus oli tosi mainio!! Nauroin ihan kippurassa!!! Itse olen manannut just samasta asiasta joka ainoa päivä!!! HYVÄ SIRKKU!!!!

• synkkyyteen vaipunut

Se on lauantai ja viikonloppu TAAS. Silloin on kaikista kurjin olo. BYÄÄÄH....itkee kurjuuttaan...
        Masentaa ja ei huvita mikään. Ei jaksa kiinnostaa...BYÄÄÄH.......ihan oikeasti....

• kirkas
        synkkyyteen vaipunut kirjoitti:

Se on lauantai ja viikonloppu TAAS. Silloin on kaikista kurjin olo. BYÄÄÄH....itkee kurjuuttaan...
        Masentaa ja ei huvita mikään. Ei jaksa kiinnostaa...BYÄÄÄH.......ihan oikeasti....

pakkassää odottaa sinua. Älä pyöriskele turhissa
        syövereissä.

Laulappa joku mukava rillumarei ja pue päällesi
        pakkasvaatteet ja ei muuta kun pihalle.

Lykkyä tykö!

• synkkyyteen
        kirkas kirjoitti:

pakkassää odottaa sinua. Älä pyöriskele turhissa
        syövereissä.

Laulappa joku mukava rillumarei ja pue päällesi
        pakkasvaatteet ja ei muuta kun pihalle.

Lykkyä tykö!

Kiitos kun piristit minua! Vaikka tällä palstalla pitää valittaa! Sinun olisi kuulunut purnata ja valittaa, kun ruikutan.

Joo, se on totta, että minä laulelen aina, vaikka olisin kuinka masis. Silloin laulan siihen sopivia lauluja. Yksi lemppari on tuo "Vangin toive". EI, en ole vankilassa, enkä ole mies.

Päälleni en vaatteita saanut ennen kello 19.00. Silloin oli PAKKO, kun haluan LOTTOVOITON.

Nopsasti vein loton ja kotiin taas. Vaatteet HETI pois ahdistamasta. Siksi on muuten hyvä asua yksin roikkuvine läskeineen, kun ei tarvitse peitellä niitä jonkun miehen takia!!! HAA!!! ILONAIHE! JESS!

Kohta menen taas nukkumaan viidentoistatunnin unet. Se onnistuu helposti minulta.

Jos nyt niin paljon purnauksia ilmaantuu, että keskustelu täyttyy, sovitaanko, että seuraava huonotuulinen aloittaa pistämällä otsikoksi PURNALISTIT! Vai?

Kele, kun jäin jumiin tänne...!
      Pitäisiköhän tuo hymiönikin kääntää äinpäin...?
      Yleensähän tulen tänne rentoutumaan, mutta paskat tämä rentoutumista on silloin, kun urakat kusevat! Tana taas!

• tulee piip housuun

Kohta lirahtaa pisut housuun, kun nauran noita PURNALISTSIA juttujasi!!

tulee piip housuun kirjoitti:

Kohta lirahtaa pisut housuun, kun nauran noita PURNALISTSIA juttujasi!!

Niin. Mitä väliä tässä nyt sitten enää on silläkään, vaikka housut KUSESTA kastuvatkin...? Ei mitään! Kastuisivat edes muusta... Mutta kun ei... Pöh.
        Äläkä välitä kiirehtiä nyt vessaan, vaikka isompiakin plöräyksiä housuihisi turskahtaisi! Saatpa, katsos, siitä lisää purnaamisen aihetta...:))) Ööö... Siis...:(((

• unohdin sanoa

Se on oikein hyvä idis, se PURNALISTI-nimikkeellä aloitettava uusi ketju, kun tulee tarvetta vaikertaa. 10 pistettä ja Papu-merkki Sinulle.

• tuota asiaa

Niin. Mitä väliä tässä nyt sitten enää on silläkään, vaikka housut KUSESTA kastuvatkin...? Ei mitään! Kastuisivat edes muusta... Mutta kun ei... Pöh.
        Äläkä välitä kiirehtiä nyt vessaan, vaikka isompiakin plöräyksiä housuihisi turskahtaisi! Saatpa, katsos, siitä lisää purnaamisen aihetta...:))) Ööö... Siis...:(((

..että olisin ihan hyvin voinut kastella housuni ja tuolin, sekä tuolin istuimella olevan tyynyn! No, se on myöhäistä nyt enää, kun piskus on jo pöntössä. Seuraavaksi muistan kokeilla, niin on jotain purnaamisen aihetta sitten, kun joka paikka kelluu keltaisessa nesteessä.

• sirkku:(
        unohdin sanoa kirjoitti:

Se on oikein hyvä idis, se PURNALISTI-nimikkeellä aloitettava uusi ketju, kun tulee tarvetta vaikertaa. 10 pistettä ja Papu-merkki Sinulle.

Miksi en saa papukaijamerkkiä???
        Olenhan lintu minäkin. Hä? Haluu papukaijan!

Taas purnaan: Kele sentään, kun on pakko häippäistä täältä taas joksikin aikaa! Voi vee. Miksi en voi olla täällä silloin, kun itse sitä haluan? Tana taas! :(((

• Trölli
        sirkku:( kirjoitti:

Miksi en saa papukaijamerkkiä???
        Olenhan lintu minäkin. Hä? Haluu papukaijan!

Taas purnaan: Kele sentään, kun on pakko häippäistä täältä taas joksikin aikaa! Voi vee. Miksi en voi olla täällä silloin, kun itse sitä haluan? Tana taas! :(((

Tässä tulee sinulle Sirkku VIISI Papu-merkkiä. Ole hyvä. No niin! Nyt piti sitten pudottaa se yksi, kun ahnehtii tollai merkkejä!!

Tulin kyllä koneelle kiroilee!!! Penteleen pentele teitä kirjaimia ja niistä muodostuvia sanoja, ja niiden sanojen lauseita, joita JOKU PEIJAKAS väsää yötä päivää täällä koneeni sisällä!!

Kaikki meni pieleen perrrr...kk.. vesi unohtui valumaan keittiön hanasta..saasta..unohdin, että minunhan piti lähteä KIRJASTOON...voi helvatan helvatta sentään!!!! KAIKKI pielessä. PASKAA kaikki!! Tää ulvoo **********

Joka hiton paskan ilta menee tän koneen kanssa, ja unohdan milloin minkäkin asian!! persana sentään!! Kirous! ¤#/%%= Se on TEIDÄN kaikkien syytä!! MITÄS OLETTE NIIN MIELENKIINTOISIA: Voihan räkä tti RAS tas.....kun on paskas...mun kengissä....

Nyt meen helvettiin. HYI sua! ÄLÄ SAa TANA kiroile!! NO MEEN KUN MEEN! Heido.

• sirkku:(
        Trölli kirjoitti:

Tässä tulee sinulle Sirkku VIISI Papu-merkkiä. Ole hyvä. No niin! Nyt piti sitten pudottaa se yksi, kun ahnehtii tollai merkkejä!!

Tulin kyllä koneelle kiroilee!!! Penteleen pentele teitä kirjaimia ja niistä muodostuvia sanoja, ja niiden sanojen lauseita, joita JOKU PEIJAKAS väsää yötä päivää täällä koneeni sisällä!!

Kaikki meni pieleen perrrr...kk.. vesi unohtui valumaan keittiön hanasta..saasta..unohdin, että minunhan piti lähteä KIRJASTOON...voi helvatan helvatta sentään!!!! KAIKKI pielessä. PASKAA kaikki!! Tää ulvoo **********

Joka hiton paskan ilta menee tän koneen kanssa, ja unohdan milloin minkäkin asian!! persana sentään!! Kirous! ¤#/%%= Se on TEIDÄN kaikkien syytä!! MITÄS OLETTE NIIN MIELENKIINTOISIA: Voihan räkä tti RAS tas.....kun on paskas...mun kengissä....

Nyt meen helvettiin. HYI sua! ÄLÄ SAa TANA kiroile!! NO MEEN KUN MEEN! Heido.

Kele kun tällä palstalla joutuu hymiön kääntämään väärinpäin. Rasittavaa.

En huoli mitään tanan papumerkkejä! Papukaijoja haluun! Kele noitten papujen kans mitään tee... Papukaija selkääni, please!!!

Ja voi vee! Paistan perunoita - ja meinaavat kärähtää, kun tähän tulin vilkuileen! Tana vielä kerran! Eivätkä työtkään edistyneet ole. Ei ole kukaan käynyt vaivihkaa niitä tekemässä...! H-tti! Miksi ei voisi käydä?

Ja tääkin kone touhuilee täällä öisin ilmeisesti itsekseen. Keleen rakkine. Vie sanat minunkin suustani vielä kaiken lisäksi! Tekisi työnikin siinä sivussa, mutta kun ei!

• Trölli
        sirkku:( kirjoitti:

Kele kun tällä palstalla joutuu hymiön kääntämään väärinpäin. Rasittavaa.

En huoli mitään tanan papumerkkejä! Papukaijoja haluun! Kele noitten papujen kans mitään tee... Papukaija selkääni, please!!!

Ja voi vee! Paistan perunoita - ja meinaavat kärähtää, kun tähän tulin vilkuileen! Tana vielä kerran! Eivätkä työtkään edistyneet ole. Ei ole kukaan käynyt vaivihkaa niitä tekemässä...! H-tti! Miksi ei voisi käydä?

Ja tääkin kone touhuilee täällä öisin ilmeisesti itsekseen. Keleen rakkine. Vie sanat minunkin suustani vielä kaiken lisäksi! Tekisi työnikin siinä sivussa, mutta kun ei!

Nyt kyllä Kele vieköön, saat luvan pitää ne Papu-merkit, kun en ole päässyt edes sinne saastan kirjastoon lähtemään. Tää #==%¤# kone huutelee mua koko ajan...TSKELEEN #"/=¤.

PÄÄSTÄKÄÄ MUT KIRJASTOON!!!# ¤ #####

Kännykin ....vata katosi johonki###.

HUUUUTOAAAAA***********************

• kaikki jatkuu
        Trölli kirjoitti:

Nyt kyllä Kele vieköön, saat luvan pitää ne Papu-merkit, kun en ole päässyt edes sinne saastan kirjastoon lähtemään. Tää #==%¤# kone huutelee mua koko ajan...TSKELEEN #"/=¤.

...edelleenkin ihan päin seiniä! Nyt toi pjaska puhelin meni soimaan ja #(/## saak eli """#### kadotin tiskirätin . Mihin hemmettiin @@@ # sen oikein laitoin kädestäni??#¤#¤ Tietysti se on saakeli jonkun lakkapintaisen h kalun päällä.... Per Jan tai... per han A..#¤#¤

Trölli kirjoitti:

markkinat täälläkin... Otinhan minä ne pavut, vaan kun en tiedä, mitä tällainen lintunen pavuilla tekisi... Alkaisko yksin jalkapalloa pelaileen...? Eipä paljon työt ole muutenkaan edistyneet. Jos potkis papuja päin seiniä vuorotellen jokaista jokaiseen seinään?

Sitä paitsi. On SINUN syytäsi, että jalkani ja niskani ovat kipeinä! Jaa, että miksikö? Menin nääs vilkuileen galleria-sivuas, ja sain pomppia tuolillani ylös-alas-sivuttain näytön vierestä katselemaan! Sittenkin jouduin kallistelemaan päätäni tuhannen asteen kulmaan! Pitäisikö tässä systeemissä kääntää koko näyttö sivuttain?

Huh. Vähän helpotti. Vähäksi aikaa...

• Trölli

markkinat täälläkin... Otinhan minä ne pavut, vaan kun en tiedä, mitä tällainen lintunen pavuilla tekisi... Alkaisko yksin jalkapalloa pelaileen...? Eipä paljon työt ole muutenkaan edistyneet. Jos potkis papuja päin seiniä vuorotellen jokaista jokaiseen seinään?

Sitä paitsi. On SINUN syytäsi, että jalkani ja niskani ovat kipeinä! Jaa, että miksikö? Menin nääs vilkuileen galleria-sivuas, ja sain pomppia tuolillani ylös-alas-sivuttain näytön vierestä katselemaan! Sittenkin jouduin kallistelemaan päätäni tuhannen asteen kulmaan! Pitäisikö tässä systeemissä kääntää koko näyttö sivuttain?

Huh. Vähän helpotti. Vähäksi aikaa...

Saaplari!! Tajusit sentään, että pääset helpommalla kun käännät konettasi, etkä niskojasi nurin!!!! :-)

Trölli kirjoitti:

Saaplari!! Tajusit sentään, että pääset helpommalla kun käännät konettasi, etkä niskojasi nurin!!!! :-)

Mulla on kaamea värkki. Siitäkin valitan.
        Välillä hemmetin nopea. Välillä hidastelee.

Kone on käännetty, mutta vanhasta tottumuksesta istun taaskin itse päälaki kattoa kohti - ja taas joudun niskojani rasittamaan!!!

• Trölli

Mulla on kaamea värkki. Siitäkin valitan.
        Välillä hemmetin nopea. Välillä hidastelee.

Kone on käännetty, mutta vanhasta tottumuksesta istun taaskin itse päälaki kattoa kohti - ja taas joudun niskojani rasittamaan!!!

Nyt kaikki värkit umpeen ja nukkumaan! Muuten ei tuu mitään huomenna. ^^^^^^^^^^^^^^^^^ **

Trölli kirjoitti:

Nyt kaikki värkit umpeen ja nukkumaan! Muuten ei tuu mitään huomenna. ^^^^^^^^^^^^^^^^^ **

Värkkini pidän auki... Varmuuden vuoksi...
        Paitsi... Että kuitenkin olen paitsi...

Tietskan voin kohta kiinni laittaakin.
        Mutta on se vaan kumma, että juuri kun pitäisi punkkaan hiippailla, täällä on pirun hauskaa!

&&/¤%#¤"#!¤##EW¤ !!! Joka ilta sama homma!!!
        Pirun kivaa!!! Miksi hemmetissä???

• Urg

...ei puske yhtä paljon mainossaastaa kuin tuo lähes kaima.

• mainoskatko.......

....älkää missään nimessä ostako noita penteleen krännyköitä. Ne ovat Noki-Nenä merkkisiä, ja täysin Nokisia!! ...jatkuuuuu........

1. Ei pusketa mainoksia. Kai... Jos pusketaan, täällä saa sitten purnata mielin määrin... On ainakin mistä purnata...

2. Osaston nimenkin on kai tarkoitus muuttua Purnalistit-osastoksi... Ei olla lähes kilpailijoita. Ollaan kilpailijoita. Siitäkin voi purnata. Tai sitten ei...

Täällä(käänhän) mikään ei kyllä(kään) ole(kaan) varmaa(kaan)...

• HETIPAIKALLA

MISSÄ OVAT KAIKKI MAINOSTAJAT? MUUTEN KAATUU KOKO PULJU!!!!!!!!!!

Ai kun on helpottavaa, kun on paikka, minne valituksia saa jättää!
      Seuraavan tekstin hienoksi tehtynä tauluna sain vähän aikaa sitten lahjaksi täyttäessäni jälleen yhden vuoden enemmän kuin vuotta aikaisemmin... Ensin tietysti on purnattava siitä, että se vuosi taas tuli lisää ikääni, ja toiseksi siitä, että siitä joku vielä jaksoi suuritöisesti irvailla!

EI NIINKÄÄN SURULLISTA, MUTTA TOTTA... JA HYVÄ TIETÄÄ...

Kaikki on kauempana kuin ennen. Kadun kulmaan on kaksi kertaa pidempi matka ja olen huomannut, että sinne on lisätty kukkula. En enää juokse linja-auton perässä. Se lähtee nopeammin kuin ennen.

Tuntuu siltä, että portaat tehdään jyrkemmiksi kuin ennen vanhaan, ja olen myös huomannut, että sanomalehdissä käytetään nykyisin kovin pientä tekstiä. Ei kannata kuitenkaan pyytää ketään lukemaan ääneen, koska kaikki puhuvat niin hiljaisella äänellä, että tuskin kuulee heitä.

Vaatteiden materiaali on kovin tiivistä nykyisin, varsinkin vyötäröltä, ja vaatteet myös kutistuvat kaapissa. Kengännauhatkin ovat kengissä eri paikoissa kuin ennen, sillä niihin on nykyisin lähes mahdotonta ylettyä.

Ihmisetkin ovat muuttuneet. He ovat paljon nuorempia kuin ennen, kun olin heidän ikäisensä ja toisaalta taas ikäiseni ihmiset ovat paljon vanhempia kuin minä. Tapasin entisen koulutoverini tässä eräänä päivänä. Hän oli vanhentunut niin tavattomasti, ettei edes tuntenut minua. Ajattelin tuota ihmisparkaa kammatessani tukkaani tänä aamuna. Kammatessani katsoin itseäni peilistä ja huomasin, ettei nykyisin osata tehdä peilejäkään.

• 50jarisat

Aivan upea taulu!! Vanhuksia sorretaan! Tämä koko %%¤##MAAILMA on tehty nuorille!

Halutaan oma maailma. Tasainen, kadunkulmat lähelle, linja-autot hitaammiksi, loivat portaat, suuret tekstit, kovaääniset ihmiset, isot vaatteet, pitkät kengännauhat, paljon ikivanhoja ihmisiä ympärille ja peilit pois.

Ei se auttaisi, AINA ME JOSTAIN VALITTAMISEN AIHETTA LÖYDETÄÄN!!! Ei meitä mikään pidättele!!!

Ois Karpollekin vähän asiaa.

Saako täällä perkele edes kiroilla? Tekis mieli!

• Rudi

Lapinlahden Linnut (linnutpa tietty, kuinkas sattukaan) on tehny aiheesta asiallisen vuodatuksen. Niin totta on biisi ja sen tarina..
        "Sedät jaksaa heilua". Ja niin muuten näköjään täditkin.
        Ainakin sää Tsirppuni =) Hiiooo Hi ja Moisk!

• Trölli

Toisaalta taas, älä aina valita!!!

No joo...en voi millään olla NIIN ilkeä, että antaisin sinulle TOSI NAURATTAJA-tittelin. Se on aika rasittavaa. EI sitä aina jaksa naurattaa ihmisiä.

Sitä paitsi #%¤# tämähän on Valitus/purnauspalsta, eikä niiden oikeastaan kuuluisi saada ketään nauramaan, vaan kiukustumaan...kai..?!

Onnekseni nauroin taas niin hirveästi tuolle sinun kirjoitukselle. Onnekseni siksi, ettei nesteet yrittäneet tulla alapäästä, vaan nyt ne valuivat yläpään kahdesta tirkistysluukusta!

Löysin sen HIIVATIN tiskirätinkin jo. Olin PER#/¤%# laittanut sen kiireessäni roskikseen, SAAS#¤!!!

Lähden makaamaan tuohon vanhaan sänkyyni, kun EI KUKAAN osta minulle sellaista moottoroitua sänkyä.

Huomenna en VALITA, kun saan pienen kulta-muruni luokseni kylään. 1v.9kk. VALITAN kyllä siitä, kun saan NIIIN harvoin kylään sitä kultahippua. mrrr... HYVIÄ UNOSIA KAIKILLE, ja muriskaa&mariskaa unissanne!!

• Trölli
        50jarisat kirjoitti:

Aivan upea taulu!! Vanhuksia sorretaan! Tämä koko %%¤##MAAILMA on tehty nuorille!

Halutaan oma maailma. Tasainen, kadunkulmat lähelle, linja-autot hitaammiksi, loivat portaat, suuret tekstit, kovaääniset ihmiset, isot vaatteet, pitkät kengännauhat, paljon ikivanhoja ihmisiä ympärille ja peilit pois.

Ei se auttaisi, AINA ME JOSTAIN VALITTAMISEN AIHETTA LÖYDETÄÄN!!! Ei meitä mikään pidättele!!!

Ois Karpollekin vähän asiaa.

Saako täällä perkele edes kiroilla? Tekis mieli!

.....mutta sitten tullaan pesemään suu saippualla, ja turha valittaa pahasta mausta!!

Rudi kirjoitti:

Lapinlahden Linnut (linnutpa tietty, kuinkas sattukaan) on tehny aiheesta asiallisen vuodatuksen. Niin totta on biisi ja sen tarina..
        "Sedät jaksaa heilua". Ja niin muuten näköjään täditkin.
        Ainakin sää Tsirppuni =) Hiiooo Hi ja Moisk!

Sullekin pitäs nyt kyllä jostakin valittaa!
        Kele. Missäs oot ollu, ku ei oo kuulunu rutinaa??? Kanalassako? Eipä oo lintumetsä huhun huhuja kuullu. Huhuja ilmaan!!! Jo on kumma, kun ei kaikkea tiedä enää täälläkään!

Sitä paitsi. Joudun olemaan paitsi! Hemmetti.

Taipaleen Reiskakin laulaa jotain että Vielä jaksaa vanhakin tanssia... Ja paskat. Niinköhän jaksaa? Minä jaksan. Mutta muut eivät minun kanssani! Tana.

Trölli kirjoitti:

.....mutta sitten tullaan pesemään suu saippualla, ja turha valittaa pahasta mausta!!

Saa kiroilla. Tällä osastolla.
        Saa valittaa huonosta maustakin. Saippuan mausta. Täytyy olla hajustettua saippuaa. Hyvin hajustettua.
        Siis eri mieltä taas. Ja valitan siitäkin!

• Rudi

Sullekin pitäs nyt kyllä jostakin valittaa!
        Kele. Missäs oot ollu, ku ei oo kuulunu rutinaa??? Kanalassako? Eipä oo lintumetsä huhun huhuja kuullu. Huhuja ilmaan!!! Jo on kumma, kun ei kaikkea tiedä enää täälläkään!

Sitä paitsi. Joudun olemaan paitsi! Hemmetti.

Taipaleen Reiskakin laulaa jotain että Vielä jaksaa vanhakin tanssia... Ja paskat. Niinköhän jaksaa? Minä jaksan. Mutta muut eivät minun kanssani! Tana.

Oon ollu huimissa seikkailuissa, kyllähän sen sulle pitäis olla selvää. Tsäpinää tsirppu, tiäkkös =)
        Tiätenkin soveliaisuussäännöksiä noudattaen, sehän on tietty selvää....
        Joks sirkuillakin on sit kevätfiilarit päällä? Että niinku pehmonen pesä ja muna mielessä vai? Mikä toi ihme, käpylinnut taitaa ruokkia jo poikasia hyttysillä, vai millä ne elää..pajunkissoilla? =)

Rudi kirjoitti:

Oon ollu huimissa seikkailuissa, kyllähän sen sulle pitäis olla selvää. Tsäpinää tsirppu, tiäkkös =)
        Tiätenkin soveliaisuussäännöksiä noudattaen, sehän on tietty selvää....
        Joks sirkuillakin on sit kevätfiilarit päällä? Että niinku pehmonen pesä ja muna mielessä vai? Mikä toi ihme, käpylinnut taitaa ruokkia jo poikasia hyttysillä, vai millä ne elää..pajunkissoilla? =)

Juuuuuu... Tsäpinää, tsäpinää on.....;)))
        Soveliaisuussäännöksiä noudattaen - tietty...;)))

Mutta aika ei riitä, kele!
        Kevätfiilarit aivan valtavat...!
        Pehmonen, lämpönen pesä itsellä valmiina... Munia odottamassa... Munat siis mielessä...;)
        Vaan kun ovat vain mielessä...! Kele.
        Vois olla hiukka konkreettisempaaki, tana!
        Siis vaikka edes yksi...!!!

No jo on kele!
      Tällainen lintunen hyppisi täällä niin mielellään oksalta oksalle, mutta kun tanan työt estävät... Työt haittaavat harrastuksia!!!
      MIKSI IHMEESSÄ TÄYTYY KAIKKIA TÖITÄ SIIRTÄÄ AINA NIIN VIIME TINKAAN, ETTÄ TEKEE NE VASTA SITTEN, KUN ON AIVAN PAKKO???????
      Nyt pyrähtelisin paljon mieluummin täällä kuin keskittyisin hommiini, mutta voi vee, kun ei tämän enempää tähän hätään ennätä!
      Että tällaista tällä kertaa...!!! Tana vieläkin ja tähän tulee vähäksi aikaa PISTE

• Trölli

Kuinka uskalsit viedä sanat...hm...mistä ne nyt veitkään...jostain kuitenkin, kun kirjoitit ##@@
        minusta, vaikka et kelen kele ole mikään minä!

Onko minut kopioitu eli kloonattu? APUA!! Se on just NIIN TANA, tuo, kun MINÄKIN SIIRRÄN JA JÄTÄN KAIKKI peijakkaan hommat ja jutut viime tippaan!! EN TINKAAN, vaan TIPPAAN.

NYT tää TIPPA-IITA mene kyylää tota hiton vahtia tuolla olkkarissa. TV:tä. OIKEAA RIESAA!!!#¤#//¤##

• tähän siis valitukseni pistän, koska otsikkosi antaa siihen oikeuden:

Painovoima on tehostunut!
      Peilistä katsoo vieras!
      Ystävät muuttuvat vanhoiksi!
      Jotkut miehetkin on vaihdevuosioireilevat!
      Kaikki nuoret eivät osaa käyttäytyä!
      Työtkään ei valmistu tekemättä!
      Villakoiratkin välillä villiintyvät!
      Kaikki unelmat eivät toteudu!
      Autokorjaamot eivät aina ole luotettavia!
      Muistikin välillä takkuilee!

• JA VÄHÄN ÄKKIÄ

...SAADA LOTOSTA MUUTAMIA MILJOONIA!
      Mä en ala muuten mitään, kun kaikki muut saa, mutta minä en ikinä!! Tänne ne, ja #%JUMPRAHUITIN ÄKKIÄ!

Mun elämä on NIIN PER.....N kurjaa ja TANAN KÖYHÄÄ!

• Pirre*

ja äkkiä..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!

Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja
      Maailman menoa
      68
      14015
    2. Äärioikeistopurran nukke Petteri Lapanen paniikissa

Kun Suomen historian paras pääministeri antoi vankan lausunnon, kuinka "keskustelu politiikassa on käpertynyt lähinnä va
      Maailman menoa
      11
      5593
    3. Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour

(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa
      Maailman menoa
      154
      5511
    4. Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu

Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu
      Maailman menoa
      200
      5099
    5. SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"

Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei
      Maailman menoa
      115
      4366
    6. "Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana

Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste
      Maailman menoa
      87
      3581
    7. Vanhat miehet eivät muista

Niinistö muistaa vain Marinin hölmistyneen ilmeen, mutta ei miksi möllötti sen näköisenä. Vanhanen taas ei muuten vaan
      Maailman menoa
      12
      3381
    8. Palkansaajan oikeus nauttia työuransa hedelmistä

Työeläkejärjestelmä on verrattavissa pyramidihuijaukseen, jossa alemmat tasot, eli nykyiset palkansaajat, toimivat maksa
      Maailman menoa
      109
      3068
    9. HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!

Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.
      Maailman menoa
      15
      2995
    10. Monella äärivasemmistolaisella C-paperit armeijasta

Kuinka kävisi sodan tullen noille? Puolustusvoimat huomauttaa, että C-luokituksen saaneiden sijoittumisesta sodan aikan
      Maailman menoa
      55
      2577
    Aihe