Tein tänään huomion että Illuusion vanhat tilat olivat tyhjillään. Kellään tietoa onko muuttanut vai lopettanut kokonaan?
Varkauden kauneuskeskus- ja kampaamo Illuusio
10
952
Vastaukset
- vatupassiJAvasara
samoin minä hokasin, että Teijo talotehtaan kyltti oli kadonnut ahlströminkadun vieressä olevan Enson tehtaan seinästä. Minne mahtaa muuttanut ja missä on ne kymmenet työntekijät.
- TarjottuToisestToimipis
Hoi.
Hokasin että Avain vaunu on lopettanut, halli tyhjillään. Missäs on ne entiset automyyjät ja korjaamon henkilökunta.
Toivottavasti osa edes saa kämppänsä myytyä, kun ikävä ajella toiselle paikkakunnalle pitemmän päälle... - röhänaurua
Soisalon työterveys tyhjillään.
- kysyyHän
Kah.
Tiimari näköjää loppunu. Mutta mutta, mistäs nyt tarvikkeet iloisien pahvinaamareiden askartelu-paskarteluun? - sukulakuja
olisiko tulossa näistä lisää?
http://www.protestilista.com/?page=7&kaupunki=Varkaus - maljasille
Tulee niitä. Päästään nauramaan vahingoniloa. Koppis.Nostettiin maljaaa epäonnistuneille.
- goermgm
No joku päivä sen maljan nostaakin sitten joku muu ja kippistelee teidän epäonnistumiselle, mutta kestääkö se oma päänuppi kasassa kun on itse sellaisessa tilanteessa, epäilen että hoito ja lääkitys kutsuu, tuon lääkityksen osalta tosin ollaan jo nyt melko pahasti myöhässä.......
- Anonyymi
teräsvilla
- Anonyymi
makkaraperunat
- Anonyymi
Jättikirppis oli loppunut?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732785
- 632684
- 681792
- 241637
- 201560
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä101515- 151402
- 481257
- 381243
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91219