Onko muut törmänneet Kiimingin ABC:llä huonoon asiakaspalveluun? Myyjät naama norsun*itulla ja ruokaakin on surkeaa...
Vastaukset 4
- Kiiminkimies
Kyllä on sama huomattu. Ei ole yhtään ammattitaitoista myyjää siellä..
- Tuulimylly_seis_ABC
Minä luulin että se mennyt konkurssiin Kiimingin ABC ..pihalla oleva tuulimylly on pysähtynyt 3 v. sitten eikä aseman omistaja ole asiaa huomannut.
Olisko jo silloin pantu asema kiinni. - ifimaybesoboldsir
Itsehän suvaitsen ainoastaan erinomaista palvelua.
- canihelpyousir
Vain ylellinen quisine sopii minua warten. Otan pöydästä wain yhden convehdin cerrallaan ja loput menee rosciin cosca en ole mikään pölyn-syöjä-matonen, vaan Teidän Ylhäisyytenne Sir, mitä tulee yleellisesti cunnioittaa ja celpuutan vain palvelualtteimmat seksuaalisuudestaan päättämättömät nuoret pojat yhteyteeni yes indeed sir
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791702
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109903En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58745Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo97666Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207644- 133618
- 48566
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50548- 37546
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä16522