Dave Stathos vahvistus?

Moi Lahtelaista!

Stathos tuli HIFK:stä vahvistamaan Pelicansin maalivahtipeliä... Ja miten kävi... Surkea maalivahti vahvistamassa heikkoa joukkuetta... Päästi lauantaina HPK ottelussa 2. erässä kolme maalia minuutin sisään (ajassa 29.27-30.24)... Lopulta heitettiin KYLMÄ molari kehään ajassa 38.41 ja kyllähän sitä sattuu paremmissakin piireissä notta alkuun pääsee helppo... Kolmannen erän 0-0 tulos oli Jaakko Suomalaisen ansiota... Eikä ollu ensimmäinen "huono" peli Stathosille... Painukoon takasin sinne mistä on tullutkin... Pelicans saattaisi hätyytellä jo Bluesia, jos oltaisiin pelattu RÄMÖN ja Suomalaisen voimin...

10

809

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dfsgd

kirjotit että pelicans saattas jo hätytellä bluesia

muistatko millä lukemin blues haki vierasvoiton pelicansista vähän aikaa sitten

tais olla jotain 3-liki kymppi..

ei ollut stathos silloin pelicanssin mokke

• Ahma

Oletko joku ylivelkaisen Kalpan kannattaja, kun noin Pelicanssia koko ajan morkkaat?
        Hyvin ovat pelanneet ja ei ole kuin viisi pistettä saipaan enää matkaa...=)

• Reiska77
        Ahma kirjoitti:

Oletko joku ylivelkaisen Kalpan kannattaja, kun noin Pelicanssia koko ajan morkkaat?
        Hyvin ovat pelanneet ja ei ole kuin viisi pistettä saipaan enää matkaa...=)

Minustaki se on näin että toi Stathos ei oo mikää vahvistus. Sen sijaan se Rämö on loistava veska. Vaikka välillä niitä kiekkoja meneeki aika paljo taakse mutta kyllä siinä on yxi tulevaisuuden veskoista.

• toke

Stathos oli sillon maalis kun pelicans hävis bluesille. Ja Stathos torjui silloin 34 laukauksesta
        26.

• toke
        toke kirjoitti:

Stathos oli sillon maalis kun pelicans hävis bluesille. Ja Stathos torjui silloin 34 laukauksesta
        26.

Ja torjuntaprosentti oli n.76%

• -J-

kylläpä oli stathos tuolloin..

• eli
        -J- kirjoitti:

kylläpä oli stathos tuolloin..

ilmankos HIFK halusi eroon STATHOSISTA..

• eli
        eli kirjoitti:

ilmankos HIFK halusi eroon STATHOSISTA..

vain pelicansit voi olla niin ammattitaidottomia ,että valitsevat noin kehnon maalivahti-vahvistuksen..

vaikka ei kyllä tapparakaan ehkä kovin viisaasti tehnyt puoli vuotta pelaamatta olleen raycroftin miljoonilla vuokratessaan tässä vaiheessa kautta.. ehkä se silti parantaa nopeammin kuin kenttäpelaajat, tuntuma palaa

• Ahma
        eli kirjoitti:

vain pelicansit voi olla niin ammattitaidottomia ,että valitsevat noin kehnon maalivahti-vahvistuksen..

vaikka ei kyllä tapparakaan ehkä kovin viisaasti tehnyt puoli vuotta pelaamatta olleen raycroftin miljoonilla vuokratessaan tässä vaiheessa kautta.. ehkä se silti parantaa nopeammin kuin kenttäpelaajat, tuntuma palaa

Jep ja kyllähän se tuleekin stathos kalliiksi, kun on ilmainen mies PElicanssille ja on kuitenkin hyvänä päivänään ihan hyvä m-vahti.

• stathos<3

Oon aivan erimielt. Hyvähän teijän on sitä haukkuu ,ku ette tiiä siit niiku YHTÄÄ mitää.. Niiku ERÄÄT tietää.. Tiedoks vaa et Dave Stathos on mun idoli ja on ollu jo montamonta vuotta. Miten voitte haukkuu sitä ?!?!??!?!? Ehkä se ei pelannu kovin hyvin nois peleis, koska se ei ollu saanu yhtää pelituntumaa..! Hyvä se on silti, itseasias sm-liigan paras.. Kantsis eka tutustuu sen taustaan ja siihe mitä sil on ja on ollu HIFK:ssa..Ja kaiken lisäks se et viime kaudel sil oli eniten nolla pelei, et repikää siitä..:D Et kiitos ei enää mitää haukkumist Davest..! ! ! ! ! ! ! ! !

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskalla lähestyä minua

Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S
      Ikävä
      60
      6634
    2. Päätin että suostun keskustelemaan

Jos sellainen tilanne tulee.
      Ikävä
      100
      3432
    3. Oulaskankaan päätöksistä

https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.
      Oulainen
      26
      2740
    4. EMMINÄ JAKSA OOTTAA KOLMEA VIIKKOA!

Kyllä se aiemmin parantuu😘
      Ikävä
      21
      2408
    5. Tiedoksi että

En aijo laittaa viestiä enkä soittaa enkä edes harkitse asiaa.
      Ikävä
      27
      1943
    6. Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!

Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun
      Suomi24 Blogi ★
      357
      1832
    7. Oikeasti tekisi

Mieli hypätä sun kaulaan eikä kävellä ohi
      Ikävä
      25
      1660
    8. Miten menee?

Tykkäätkö minusta nyt vähemmän kun näit minut?
      Tunteet
      32
      1498
    9. Kyllä mä sen joudun tekemään

Että lähden pois. Itse halusit että tämä menee näin.
      Ikävä
      49
      1482
    10. On niin ikävä sua

Ikävöin hymyäsi, näkemistäsi, sitä millainen olet.
      Ikävä
      11
      1442
    Aihe