Kärkikaraoke-kilpailu

uber_alles

Mitä mitä?
Onko asia niin ettei yhtään lieksalaista ole mukana eli valittu kärkikaraoke-
finaaliin? Jos ole oikein ymmärtänyt, niin tälläkin palstalla aikoinaan näkyneiden kirjoitusten ja ko. persoonan omien(kin) sanojen mukaan, Lieksassa eläisi aivan kärkikararaokelaulaja joka varmaankin voittaisi mennentullen tuollaisen kilpailun jos vain kehtaisi osallistua!

https://urly.fi/IV1

25

377

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Trubadurix.ei.päässyt

Minä olen ollut siinä käsityksess, ettei tuonne pääse muut kuin sellaiset jotka osaa laulaa! Ja kuten huomaatte olen oikeassa!

• OnSeHuimaa

Ai jaa, mutta eikö nyt edes yhtä kärkikaraokelauljaa löytyisi?
        No, vitsi vitsi, sillä lieksalaiset alan huiput ei yksinkertaisesti vaivaudu osallistumaan, sillä he ovat taidoissaan moninverroin parempia kuin nuo muut kisailijat yhteensä!
        On se vaan huimaa, on se!

• Mäputosin

Nyt lienee taas hiljaiseloa karaoke itsensä kehumisessa niin kuin viimekin vuonna...."kun putosin"

• Vahva_epäilys

Varmaankin tuomaripeli on ollut syynä putoamiseen. Lahjakkuutta on sen verran ettei osaamattomuuden vuoksi noin olisi käynyt.

• joululahjoja.varmaan

Onhan niitä lahjoja, mutta ei tarpeeksi!

• Kyllä Lieksalaisia oli mukana ihan finaalissa eli kolmannella kierroksella kolme henkilöä Pop sarjassa Ulla ja Mervi ja iskelmässä Suvi ja toisella kierroksella oli jopa useampi Lieksalainen.Tuloksia voinee katsoa viihde sallapp sivustolta koska Karjalaisen uutsointi oli hieman harhaanjohtava ja Joensuukeskeinen

• Kyseessä oli kärkikaraoke ja en maininnut siinä itseäni .Muuten olet jumiutunut nyt jalastasi kiinni Martovaaran nietoksiin oliko kovinkin liukasta menikö kieli solmuun ja menikö muutenkin kyvyt voi surkiaa kun sinulla on nyt vaikeaa jälleen.

• loppuhetinyt

Odotan sitä hetkeä, että tämä älytön ulina loppuu icellan illoista, ei voi edes jutella kun
      yulvovat kuin sudet höljäkässä.

• eläkeläinenjne

Mitäs käyt, onhan muitakin paikkoja. Itse myös kierrän kyseisen paikan kaukaa.

• kierrän.myös.kaukaa
        eläkeläinenjne kirjoitti:

Mitäs käyt, onhan muitakin paikkoja. Itse myös kierrän kyseisen paikan kaukaa.

Minä lopetin Icellassa käynnin kun se muutettiin räkäläksi.

• Oletko myös sellainen "juttelija" jopa konserteissa teatterissa kun musiikki alkaa niin sinun jutut alkaa myös häiriten toisten ihmisten kuuntelua ja katselua
        Minua ette voi ainakaan kovin syyttää, koska en ole juuri Icellassa myöskään käynyt juuri sen vuoksi että sanon kuin aikanaan naapuri "juoppolassa" ,kun lauloit oli ihan kuin heittäisit helmiä sijoille. kun juopot mölysi kun olin jo väsynyt ja totesin henkilökunnalle en varmaan laula nuotilleen kun meteli on kova niin vastaus oli välttää huutajille.
        Eli Raamatussa todetaan jos on saanut jonkun lahjan niin sitä ei pidä väärin käyttää.eli on kuin heittäisi kalliita helmiä sijoille. Muistin asian lukeneeni ja todella hieman katson mitä teen ja missä vaikka sitten yhdelle vähimmistä aivan muistaen "SOITTAJAN KAIPUU" sinä on se sanoma MK

• udsjdhsndhdydgsgsfav

Odotatteko julkista anteeksipyyntöä itsensä kehumisesta vai?

• Olet julkisesti lähtenyt ihmisiä mollaamaan et ainoastaan minua ja sekään ei ole sallittua joten koita tajuta asia hyvällä

• opojijiohiuguyf

En ole sinusta nimelläsi kirjoittanut mitään, mutta jos vedät kaikista näistä kirjoituksista hernettä nenään, niin siitä vaan!
      Yleensä jos loukataan, niin mainitaan nimi ketä tarkoitetaan!

• Nimimerkki Historian tutkiskelija sinua asia koskee

• Myös menikö tajuntaan nimimerkki

• fdtSWRTry

Sullako vai?

• tasonMittaaja

Jos taso ei vain riitä ?

• Käyhän katsomasta itsellesi tasoa eli niitä on olemassa sinulle myös vaikka päytätaso ja tikapuut taitaa olla tarjouksessa Lidl kaupassa että yllät paremmin hyvään suoritukseen.
        Mutta on myös hyvä käydä tietokoneen äärestä mittaamassa voimiensa tasoa hyötyliikunnassa eli montako lumikuormaa siirrät.
        On myös hieman selvittää mikä on oman käytöksen ja toisten ihmisten kunnioituksen taso nettikirjoitteluissa

• iiiiikkräääääk

Tikkailta käsinkö sinäkin öliset ja kailotat?

• Onneksi en kurkota taivaisiin ja yritä sinne tikapuiden avulla vaan pidän jalkani mieluummin maassa. Kuitenkin tikapuista on sen verran kokemusta, että sieltä käsin en laula vaan saatat silloin olla oikeassa jos edes ennätän yhtään apua edes kailottaa.
        Mutta kohta lähden kellariin laulamaan yhdessä toisten kanssa karaokea siitä ihmiset pitävät. On muuten eläkeläistenkin piirissä nyt suosittua eikä minunkaan enää pidä mennä Joensuuhun saakka olla iloisten ihmisten parissa jotka osaavat nauttia laulamisesta ja kuunnella myös toisia.
        Eilen myös miehet päivällä harjoittelivat pianon säestyksellä yhteislaulua ystävänpäivän tilaisuuteen, jossa olen hyvin usein myös laulanut yhdessä ja yksin kuten tänäkin vuonna "laululle" tunturisarjasta Kilpisen laulun hän on säveltänyt yli 700 laulua muistele "kuin tunturilla puro hiljaa elää"
        Eli kyllä Lieksassa on hyvinkin positiivista toimintaa josta eilen olin mukana kuulemassa Kulttuurikeskuksella oikein hyvin antoisa tilaisuus miten rakennamme imagoamme suotuisaan suuntaan.mukana oli radion lehdistön ja tv edustajat ja yrityselämä sekä kansalaiset kansalaisopiston järjestämänä.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alle 15 oli

Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata
      Vimpeli
      37
      1275
    2. Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?

Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.
      Ikävä
      96
      1270
    3. Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin

Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l
      Maailman menoa
      286
      1115
    4. Onko kaivattusi yllättänyt sinut?

Piditkö häntä toisenlaisena ihmisenä?
      Ikävä
      107
      1035
    5. Oletko mokannut

Kaivattusi suhteen koskaan?
      Ikävä
      71
      982
    6. Mitä on eilen sattunut?

Mitästä oli eilen illalla kylällä sattunut?
      Suomussalmi
      18
      956
    7. Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva
      Suomalaiset julkkikset
      13
      928
    8. Milloin tapasit kaivattusi

ensimmäistä kertaa? 💸
      Ikävä
      51
      910
    9. Vihdoinkin lavatansseja tv:ssä - Juhannuksena tanssitaan, bändeinä Yölintu ja Komiat!

Jes, vihdoinkin lavatansseja taas televisiossa! Keskikesän juhlaa vietetään tänä juhannuksena Tuuloksen Kapakanmäellä ju
      Tanssi
      16
      801
    10. Heh, persut = vassarit = 10,0 %

Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f
      Maailman menoa
      162
      798
    Aihe