En tiedä ovatko yhdessä, mutta selvästi sopivat yhteen ihastukseni ja yksi toinen nainen. Ovat tarpeeksi samanlaisiakin ja sentään edes puheyhteydessä. Minulla ja hänellä ei ole edes sitä.
Olette söpö pari
30
987
Vastaukset
- aloittajataas
Sen takia voin ihan hyvin unohtaa hänet.
- Kuinkaollakaan
Hänkin on puheyhteydessä kaikkien muiden paitsi minun kanssani.
- aloittajataas
Nainen vai mies?
- päättelin
Oiskos tän keskustelun oikeampi paikka ehkä tuolla musasukkaisuus-osiossa.
- typerätypö
Taikka musTasukkaisuus- ... :)
- Miksikummassa
Miksi hän ei saisi ikävöidä täällä ihmistä joka ei halunnut kommunikoida hänen kanssaan? Kerro ihmeessä.
- tokisaamutmustasukkaon
Miksikummassa kirjoitti:
Miksi hän ei saisi ikävöidä täällä ihmistä joka ei halunnut kommunikoida hänen kanssaan? Kerro ihmeessä.
Niinpä. Ihmiset ovat tasa-arvoisia, toiset ovat vaan vähän tasa-arvoisempia kuin toiset...
- aloittajataas
typerätypö kirjoitti:
Taikka musTasukkaisuus- ... :)
Paremminkin järkevyys osiossa, jos ei ole puheyhteyttä.
- Hgffr4321qaa
Mulla on musa sukat.
- heh_heh_
tokisaamutmustasukkaon kirjoitti:
Niinpä. Ihmiset ovat tasa-arvoisia, toiset ovat vaan vähän tasa-arvoisempia kuin toiset...
Sairas.
- eikäole
heh_heh_ kirjoitti:
Sairas.
Fakta. Koettu.
- Anonyymi
Ei ,ap esittä ihan selvästi toista ihmistä vetääkseen jonku "tutun" lokaan.Joko ajankuluksi tai kateellinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ,ap esittä ihan selvästi toista ihmistä vetääkseen jonku "tutun" lokaan.Joko ajankuluksi tai kateellinen.
Onpa sinulla pitkän linjan johtopäätökset tästä miehen yli kuusen vuoden takaisesta pläjäyksestä. Hyvä että sinullakin on tilas ”järkeville” johtopäätöksille
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri näin tekee🥺😳ihan hullu ämmä! Mä en tajua kuinka paljon noin sairas tyyppi voi toista vihata
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri näin tekee🥺😳ihan hullu ämmä! Mä en tajua kuinka paljon noin sairas tyyppi voi toista vihata
Tämä aloitus on vuodelta 2017......
- Anonyymi
Pari
Ei ole enää sukuun reuma tietoa, postia kahvia - Anonyymi
Ehkä nyt esität jotain muuta ihmistä maaliittaaksesi???
Kauniit tytöt on kyllä yhdessä söpöjä. Ihan kuin kukkia kedolla.
- Anonyymi
Mitäs tällä meinaat? Itsestäsi ja kenestä puhut?
Anonyymi kirjoitti:
Mitäs tällä meinaat? Itsestäsi ja kenestä puhut?
Mitä meinaan? Meinaan sitä mitä sanoin. että jos esim. kuvassa on kaksi söpöä tyttöä vierekkäin, niin hyvältä näyttää.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Mitä meinaan? Meinaan sitä mitä sanoin. että jos esim. kuvassa on kaksi söpöä tyttöä vierekkäin, niin hyvältä näyttää.
jani haaveilee ryhmäseksistä kahden kauniin tytön kanssa. uuuuuuuuuuuuuhhhhhhh
Anonyymi kirjoitti:
jani haaveilee ryhmäseksistä kahden kauniin tytön kanssa. uuuuuuuuuuuuuhhhhhhh
Saahan sitä sinkkumies haaveilla. 🩷
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Saahan sitä sinkkumies haaveilla. 🩷
sä et saa edes sitä yhtäkään naista sänkyyn. yritä saada edes se yksi aluksi.
Anonyymi kirjoitti:
sä et saa edes sitä yhtäkään naista sänkyyn. yritä saada edes se yksi aluksi.
Kyllä se vielä onnistuu.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Kyllä se vielä onnistuu.
meneekö toiset yli 10 vuotta että tollanen pensak saa nuorta tyttöä. ei ole ihme ettö ihannoit teinejä kun olet ite vielä lapsen tasolla.
Anonyymi kirjoitti:
meneekö toiset yli 10 vuotta että tollanen pensak saa nuorta tyttöä. ei ole ihme ettö ihannoit teinejä kun olet ite vielä lapsen tasolla.
Minä olen ikinuori.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Kyllä se vielä onnistuu.
Lassoa ja jesaria ei sitten lasketa! Eikä maksullista.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Minä olen ikinuori.
joo ja tollanen penska joka haluaa tasoisen panoseuraa. nyt ymmärrän miksi haluat teiniseksiä kun ite oot tollanen lapsi edelleen. et osaa käyttäytyä kuin aikuinen.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Kyllä se vielä onnistuu.
Niin varmaan, vai onnistuuko?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723073
- 552735
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322345- 792188
- 952006
- 571949
- 121586
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171547Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301390Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301361