Mihin kiire audi ja bemarihönöt?

KeljonMies

Kertokaapa te miksi teillä on niin jumalaton kiire.
Ostatte niin hienon auton kuin pystytte, ja silti haluatte istua siinä mahdollisimman vähän aikaa. Ajatte juuri sellaista ylinopeutta ettei tule sakkoja, että pääsette nopeasti määränpäähänne ja autosta pois.
Mulla ei ole mihinkään kiire, ajan korkeintaan sitä nopeutta jota saa ajaa, mieluummin vähän alle. MUTTA:
-minulla onkin mukava auto (Toyota) josta ei ole niin kiire pois, kuuntelen hyvää musaa ja katselen maisemiakin.

Siinäpä teille miettimistä audi ja bemarihönöt

22

370

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MiksiToyotaOnKurja

      Mistä johtuu, että aina letkan etummainen auto on Toyota? Onko kuskit niin reppanoita vai auto niin surkea ettei sillä uskalla ajaa normaaleja nopeuksia?
      Risteyksissäkin tupeksija on poikkeuksetta Toyotalla ajava setä, vaari tai nainen.

      • OptikollaKäyntiVoiAuttaa

        Miksi valehtelet? Tiedät itsekin ettei kirjoituksesi ole totta. Tai sitten näkösi kannattaa mennä tarkastuttamaan. On tietysti selvää että maailman eniten myyty automerkki on runsaasti edustettuna myös Suomen liikenteessä mutta se että sitä näkyisi JOKAISEN jonon keulalla tai JOKAINEN risteyksessä töpeksijä olisi saman merkkinen on kyllä selvä valhe tai sitten tosiaan on kyse huonosta näöstä.


      • wwmyydyinauto
        OptikollaKäyntiVoiAuttaa kirjoitti:

        Miksi valehtelet? Tiedät itsekin ettei kirjoituksesi ole totta. Tai sitten näkösi kannattaa mennä tarkastuttamaan. On tietysti selvää että maailman eniten myyty automerkki on runsaasti edustettuna myös Suomen liikenteessä mutta se että sitä näkyisi JOKAISEN jonon keulalla tai JOKAINEN risteyksessä töpeksijä olisi saman merkkinen on kyllä selvä valhe tai sitten tosiaan on kyse huonosta näöstä.

        WW on myydyin auto maailmalla. Ota selvää asioista, älä haaveile.


      • Selvisikö
        wwmyydyinauto kirjoitti:

        WW on myydyin auto maailmalla. Ota selvää asioista, älä haaveile.

        Otapa itse selvää asioista!!! http://www.iltasanomat.fi/autot/art-2000001122103.html


      • KuinkaTyhmäOletkaan
        Selvisikö kirjoitti:

        Otapa itse selvää asioista!!! http://www.iltasanomat.fi/autot/art-2000001122103.html

        PALJASTIT TÄYDELLISEN TYHMYYTESI. NAURAN SINULLE.

        Valta vaihtui: Volkswagen ohitti Toyotan maailman suurimpana autonvalmistajana
        Toyota on ollut maailman suurin autonvalmistaja neljänä perättäisenä vuotena, mutta viime vuonna se jäi kakkoseksi, yhtiö kertoi maanantaina.


        Jussi Sippola HS, Karoliina Liimatainen HS

        Julkaistu: 30.1. 11:22 , Päivitetty: 30.1. 11:29

        Saksalainen autonvalmistaja Volkswagen on noussut maailman suurimmaksi autonvalmistajaksi ohi japanilaisen Toyotan, kertoo uutistoimisto Reuters.

        Toyota on ollut maailman suurin autonvalmistaja neljänä perättäisenä vuotena, mutta viime vuonna se jäi kakkoseksi, yhtiö kertoi maanantaina.

        Toyota kertoi myyneensä viime vuonna 10,18 miljoonaa autoa, kun Volkswagen ylsi 10,3 miljoonaan myytyyn autoon.

        Saksalainen autojätti nousi suurimmaksi autonvalmistajaksi, vaikka sen maine sai kovia kolauksia vuonna 2015 paljastuneessa päästöskandaalissa.

        Toyotan myynti kasvoi viime vuonna 0,2 prosenttia, kun Volkswagenin myynti kasvoi 3,8 prosenttia.

        Volkswagen oli myydyin automerkki myös Suomessa viime vuonna.

        Vielä reilu vuosi sitten Volkswagenin tulevaisuus näytti epävarmalta. Yhtiö oli jäänyt kiinni vuosia kestäneestä diesel-autojen päästöjen vääristelystä, ja sitä odotti mahdollisesti jopa kymmenien miljardien eurojen lasku.

        Kustannuksia onkin jo kertynyt yli 20 miljardia dollaria muun muassa vahingonkorvausten ja sakkojen muodossa, mutta silti kuluttajien luottamus Volkswageniin vaikuttaa vain vahvistuvan.

        Volkswagen rikkoi viime vuonna oman ennätyksensä maailmanlaajuisissa myyntiluvuissa.

        Päästöskandaalin kustannukset ovat toki pakottaneet autoyhtiön kymmenien tuhansien työntekijöiden irtisanomisiin ja muutenkin tiukalle kulukuurille.

        Volkswagen saattaa kuitenkin nousta skandaalista entistä ehompana trimmatun kulurakenteen ja kasvavan suosion ansiosta.

        Volkswagen tekee nimibrändinsä lisäksi muun muassa Audi-, Porsche-, Seat- ja Škoda-autoja.

        http://www.hs.fi/autot/art-2000005066474.html


      • Buuuuuuuuuaaaaaaaaaaaah

      • Selviskö
        KuinkaTyhmäOletkaan kirjoitti:

        PALJASTIT TÄYDELLISEN TYHMYYTESI. NAURAN SINULLE.

        Valta vaihtui: Volkswagen ohitti Toyotan maailman suurimpana autonvalmistajana
        Toyota on ollut maailman suurin autonvalmistaja neljänä perättäisenä vuotena, mutta viime vuonna se jäi kakkoseksi, yhtiö kertoi maanantaina.


        Jussi Sippola HS, Karoliina Liimatainen HS

        Julkaistu: 30.1. 11:22 , Päivitetty: 30.1. 11:29

        Saksalainen autonvalmistaja Volkswagen on noussut maailman suurimmaksi autonvalmistajaksi ohi japanilaisen Toyotan, kertoo uutistoimisto Reuters.

        Toyota on ollut maailman suurin autonvalmistaja neljänä perättäisenä vuotena, mutta viime vuonna se jäi kakkoseksi, yhtiö kertoi maanantaina.

        Toyota kertoi myyneensä viime vuonna 10,18 miljoonaa autoa, kun Volkswagen ylsi 10,3 miljoonaan myytyyn autoon.

        Saksalainen autojätti nousi suurimmaksi autonvalmistajaksi, vaikka sen maine sai kovia kolauksia vuonna 2015 paljastuneessa päästöskandaalissa.

        Toyotan myynti kasvoi viime vuonna 0,2 prosenttia, kun Volkswagenin myynti kasvoi 3,8 prosenttia.

        Volkswagen oli myydyin automerkki myös Suomessa viime vuonna.

        Vielä reilu vuosi sitten Volkswagenin tulevaisuus näytti epävarmalta. Yhtiö oli jäänyt kiinni vuosia kestäneestä diesel-autojen päästöjen vääristelystä, ja sitä odotti mahdollisesti jopa kymmenien miljardien eurojen lasku.

        Kustannuksia onkin jo kertynyt yli 20 miljardia dollaria muun muassa vahingonkorvausten ja sakkojen muodossa, mutta silti kuluttajien luottamus Volkswageniin vaikuttaa vain vahvistuvan.

        Volkswagen rikkoi viime vuonna oman ennätyksensä maailmanlaajuisissa myyntiluvuissa.

        Päästöskandaalin kustannukset ovat toki pakottaneet autoyhtiön kymmenien tuhansien työntekijöiden irtisanomisiin ja muutenkin tiukalle kulukuurille.

        Volkswagen saattaa kuitenkin nousta skandaalista entistä ehompana trimmatun kulurakenteen ja kasvavan suosion ansiosta.

        Volkswagen tekee nimibrändinsä lisäksi muun muassa Audi-, Porsche-, Seat- ja Škoda-autoja.

        http://www.hs.fi/autot/art-2000005066474.html

        Olen tyhmä. Ukilla on Toyota Corolla ja se on silti paras auto missä oon saanu istua etupenkillä.


      • NiinKukaSeTyhmäOnkaan
        KuinkaTyhmäOletkaan kirjoitti:

        PALJASTIT TÄYDELLISEN TYHMYYTESI. NAURAN SINULLE.

        Valta vaihtui: Volkswagen ohitti Toyotan maailman suurimpana autonvalmistajana
        Toyota on ollut maailman suurin autonvalmistaja neljänä perättäisenä vuotena, mutta viime vuonna se jäi kakkoseksi, yhtiö kertoi maanantaina.


        Jussi Sippola HS, Karoliina Liimatainen HS

        Julkaistu: 30.1. 11:22 , Päivitetty: 30.1. 11:29

        Saksalainen autonvalmistaja Volkswagen on noussut maailman suurimmaksi autonvalmistajaksi ohi japanilaisen Toyotan, kertoo uutistoimisto Reuters.

        Toyota on ollut maailman suurin autonvalmistaja neljänä perättäisenä vuotena, mutta viime vuonna se jäi kakkoseksi, yhtiö kertoi maanantaina.

        Toyota kertoi myyneensä viime vuonna 10,18 miljoonaa autoa, kun Volkswagen ylsi 10,3 miljoonaan myytyyn autoon.

        Saksalainen autojätti nousi suurimmaksi autonvalmistajaksi, vaikka sen maine sai kovia kolauksia vuonna 2015 paljastuneessa päästöskandaalissa.

        Toyotan myynti kasvoi viime vuonna 0,2 prosenttia, kun Volkswagenin myynti kasvoi 3,8 prosenttia.

        Volkswagen oli myydyin automerkki myös Suomessa viime vuonna.

        Vielä reilu vuosi sitten Volkswagenin tulevaisuus näytti epävarmalta. Yhtiö oli jäänyt kiinni vuosia kestäneestä diesel-autojen päästöjen vääristelystä, ja sitä odotti mahdollisesti jopa kymmenien miljardien eurojen lasku.

        Kustannuksia onkin jo kertynyt yli 20 miljardia dollaria muun muassa vahingonkorvausten ja sakkojen muodossa, mutta silti kuluttajien luottamus Volkswageniin vaikuttaa vain vahvistuvan.

        Volkswagen rikkoi viime vuonna oman ennätyksensä maailmanlaajuisissa myyntiluvuissa.

        Päästöskandaalin kustannukset ovat toki pakottaneet autoyhtiön kymmenien tuhansien työntekijöiden irtisanomisiin ja muutenkin tiukalle kulukuurille.

        Volkswagen saattaa kuitenkin nousta skandaalista entistä ehompana trimmatun kulurakenteen ja kasvavan suosion ansiosta.

        Volkswagen tekee nimibrändinsä lisäksi muun muassa Audi-, Porsche-, Seat- ja Škoda-autoja.

        http://www.hs.fi/autot/art-2000005066474.html

        Missä ja kuka väitti että mailman eniten myyty automerkki ratkaistaan yhden vuoden ajalta?? Oisikohan tässä ketjussa ollut kyse siitä mikä merkki on ylipäätään ja aikojenkuluessa ollut se myydyin merkki??Haloo!! Toyotaa on selvästi enemmän liikenteessä kuin Volkkaria, ei pelkästään Suomessa vaan koko maailmassa. Ja koska Volkkari on päästöhommelien ryssimisen kautta menettämässä asemiaan niin ei se pysy edes yhtä vuotta kauempaa myydyinpänä merkkinä.


      • SinäOletTyhmäIdiootti
        NiinKukaSeTyhmäOnkaan kirjoitti:

        Missä ja kuka väitti että mailman eniten myyty automerkki ratkaistaan yhden vuoden ajalta?? Oisikohan tässä ketjussa ollut kyse siitä mikä merkki on ylipäätään ja aikojenkuluessa ollut se myydyin merkki??Haloo!! Toyotaa on selvästi enemmän liikenteessä kuin Volkkaria, ei pelkästään Suomessa vaan koko maailmassa. Ja koska Volkkari on päästöhommelien ryssimisen kautta menettämässä asemiaan niin ei se pysy edes yhtä vuotta kauempaa myydyinpänä merkkinä.

        Jälleen tyhmyytesi loistaa. Oletko lukutaitoinen, ymmärätkö lukemaasi? Lue uudestaan ja koeta ymmärtää seuraava;

        Vielä reilu vuosi sitten Volkswagenin tulevaisuus näytti epävarmalta. Yhtiö oli jäänyt kiinni vuosia kestäneestä diesel-autojen päästöjen vääristelystä, ja sitä odotti mahdollisesti jopa kymmenien miljardien eurojen lasku.

        Kustannuksia onkin jo kertynyt yli 20 miljardia dollaria muun muassa vahingonkorvausten ja sakkojen muodossa, mutta silti kuluttajien luottamus Volkswageniin vaikuttaa vain vahvistuvan.

        JOTEN IDIOOTTI EI OLE MENETTÄNYT ASEMIAAN VAAN VAHVISTANUT.

        Opettele lukemaan.


      • NiinakukaSeTyhmäonkaan
        SinäOletTyhmäIdiootti kirjoitti:

        Jälleen tyhmyytesi loistaa. Oletko lukutaitoinen, ymmärätkö lukemaasi? Lue uudestaan ja koeta ymmärtää seuraava;

        Vielä reilu vuosi sitten Volkswagenin tulevaisuus näytti epävarmalta. Yhtiö oli jäänyt kiinni vuosia kestäneestä diesel-autojen päästöjen vääristelystä, ja sitä odotti mahdollisesti jopa kymmenien miljardien eurojen lasku.

        Kustannuksia onkin jo kertynyt yli 20 miljardia dollaria muun muassa vahingonkorvausten ja sakkojen muodossa, mutta silti kuluttajien luottamus Volkswageniin vaikuttaa vain vahvistuvan.

        JOTEN IDIOOTTI EI OLE MENETTÄNYT ASEMIAAN VAAN VAHVISTANUT.

        Opettele lukemaan.

        Kerro nyt ihmeessä määritelläänkö maailman eniten myyty automerkki vain yhden vuoden ajalta? Toyotaa eri malleilla on myyty vuosien ja vuosikymmenten aikana reilusti enemmän kuin Volkkaria tai mitään muuta yksittäistä merkkiä. Jo sen perusteella niitä on liikenteessä enemmän kuin muita merkkejä ja niitä seisoo risteyksissä muiden tiellä tai töppäilee mahdollisesti useammmin kuin esimerkiksi vaikka RollsRoycen kuskeja. Ymmärrätkö? No et varmasti. Koska kirjoittelusi on pelkkää vittuilua ja panettelua etkä vastaa kysymyksiin niin jätän tämän keskustelun tähän. Kanssasi on sitä turhaa jatkaa.


    • EiKiirettäLain

      Naulan kantaan KeljonMies!!
      Aivan todella hyvä huomio!
      Luulempa ettei vastausta vatipäiltä tule, korkeintaan jotain mukahauskaa viisastelua..

    • Igolstadtin_Rinkula

      Aamulla nopeasti töihin, kyllä, me käydään töissä. Ja ip nopeasti kotiin et ehtii salille ennen ruuhkaa ja jää koko ilta muuhun hohhailuun.

    • SiinäYksiSyy

      Täytyy käydä välillä homostelemassa muiden kanssa, ja se vie aikaa. Silloin tulee kiire kotiin, ettei se vakituinen poikaystävä siellä kotonamme tajuais sitä, että vieraissahan tässä on käyty......

    • No minäpä kerron. Lue poju tarkkaan.

      Mitä vittua se perkele sulle kuuluu helvetin runkku !

      • hajis-ja-kyrvänjatke

        Jes. Hajis ilmestyi taas palstalle tuttuun, perin järkevään tyyliinsä. Siinä on palstan yksi nerokkaimmista kirjoittajista. Ollut jo vuosia. Argumentit ei riitä asialliseen keskusteluun niin sitten on kirjoitettava....niin....kirjoitettava tyyliin mitä yllä on nähtävissä.


      • Köyrijä-Gynther

        Ooh. Saanko tulla Bemarisi takapenkille? Pidettäisiin vähän kivaa näin poikien kesken. Ajettaisiin vaikka Kaivariin ja siellä pikkasen takapenkillä...you know. ; )


      • 330e.ja.hajis

        Vittu kun mun nikki bännättiin niin pitää nyt käyttää huonoa korviketta kun tuun kertomaan että runkkaan aina kun luen hajiksen kirjotuksia


      • Köyrijä-Gynther
        330e.ja.hajis kirjoitti:

        Vittu kun mun nikki bännättiin niin pitää nyt käyttää huonoa korviketta kun tuun kertomaan että runkkaan aina kun luen hajiksen kirjotuksia

        Minäkin runkkaa kun kaunispoika Hajis rustaa tekstiä palstalle. Ehkä Hajis vielä joskus tulee runkkaamaan minuakin. ; )


    • karvalakkiasyvemmälle

      Mistä se tosiaan johtuu, että lähes aina nysväri on Tojopelle? Volkkarikonsernin vehkeet ovat yhtä yleisiä ja harvoin niitä näkee nysväämässä. Eilenkin eräs tojotampio tuli kolmion takaa törkeästi eteen matelemaan. Tuosta sankarista onneksi pääsi helposti ohitse ja vilkaisin kuskia, siellä oli karvalakki päässä aneemisen näköinen keski-ikäinen läskikasa. Eli tyypillinen tojosankari, jolla ei todellakaan ole ikinä kiire mihinkään. Eihän tojotalla pysty edes reippaaseen liikkumiseen. Ajetaan rauhallisesti, niin kyllähän sitä kuluvat osatkin autossa kestävät hieman pidempään. Sitten lesoillaan, kun on niin luotettava auto alla.

    • Knnniiimm

      Hönöt stressaa eikä osaa hallita elämäänsä, näkyy sitten liikenteessä..

      • Igolstadin_Rinkula

        Vai onko kyse juurikin elämän hallinnasta, aikataulutetusta, mutta stressittömästä?


      • BMWJaLepikkoRaikaa

        Puun ympärille kieräytetty Bemari kertoo kylläkin siitä, että elämä EI ole hallinnassa......


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      176
      1725
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      977
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      89
      849
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      673
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      557
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      513
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      191
      453
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      439
    Aihe