Mietin tässä minkä verran sen laillinen paino olisi vetää jos olisi joku 2000 luvusta ylöspäin oleva malli.
Eli mikä on maksimi paino jota saa vetää perässä?
chrysler voyager 3.3 vetokyky
4
1162
Vastaukset
- DGC
3-koppaisella eli vuoteen 2000 asti se on 1600kg, uudemmassa muistaakseni saman verran mutta en ole varma. Nelivetoisella ei yllättäen saa vetää juuri mitään. Vaihdelaatikko on tunnetusti melko vikaherkkä, jonka takia Voyager ei ole erityisen suositeltava auto vetohommiin, mutta kai silläkin pärjää, jos tietää mitä on tekemässä ja osaa käyttää. Asuntovaunun kaveriksi kannatta minun mielestäni harkita jotakin muuta.
- Ohhohhooo
Vikaherkkä?
- DGC
Saattaa olla että olen myös väärässä, omani olen saanut kestämään ihan hyvin. Mutta ei ole ihan tuulesta temmattua legendaa, että kovinkin moni tarina alkaa sillä, että vaihteisto on vikatilassa ja sallii vain nilkuttamisen kakksovaihteella ja päättyy kahden tonnin laskuun. Todella monen vanhan Voyan matka on päättynyt laatikon särkymiseen.
Purkuautojen myynti-ilmoituksissa mainitaan yleensä aina ensimmäisenä, onko siinä ehjä vaihdelaatikko. Yleensä ei, se on joko purkamisen syy, tai sitten se on jo myyty. Minun mielestäni tuolla perusteella voi jo sanoa vaihdelaatikon olevan vikaherkkä. - kestääjoshuolletaan
90% Suomessa hajonneista laatikoista lienee ilman öljynvaihtoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734549Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202205- 1021386
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos201237- 741178
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1251010Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel66998Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75925Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi257905- 65886