....joka olisi syntynyt 1980 -1990 eikä ole kertaakaan eronnut rakkaastaan? Minä en tunne yhtäkään 1967 jälkeen syntynyttä joka ei olisi eronnut.
Vastaukset 88
Tunnen kaksi.
- Nnnnainen
Heillä ei siis ole ollut ketään teini-iänkään tyttö/poikaystävää?
- Nnnnainen
Kerro enemmän. Ja he ovat siis syntyneet 1980 vuoden JÄLKEEN? Jopa ikivanha uskovainen sukulaiseni deittaili toista ennen avioliittoaan.
Nnnnainen kirjoitti:
Kerro enemmän. Ja he ovat siis syntyneet 1980 vuoden JÄLKEEN? Jopa ikivanha uskovainen sukulaiseni deittaili toista ennen avioliittoaan.
Ovat. Kumpikin meni naimisiin ihan ensimmäisen poikaystävänsä kanssa. Tapasivat teini-ikäisinä.
- nuorinainen88-
Nnnnainen kirjoitti:
Heillä ei siis ole ollut ketään teini-iänkään tyttö/poikaystävää?
Kyllä noitakin on, itsekin löysin ekan poikaystäväni vasta 22-vuotiaana eli sellaista ei minulla vielä teini-ikäisenä ollut.
- Old_school_man
Ehkä vuonna 1981 serkkunaiseni, joka löysi miehensä vuonna 2003. On toki mahdollista että oli seurustellut aikaisemminkin, niin etten tiedä asiasta.
- Old_school_man
valtakunta kirjoitti:
Sun serkku on ollut yhtä kauan kuin minä ukkoni kanssa.😂
Teoriassa saatat olla siis serkkuni.
Old_school_man kirjoitti:
Teoriassa saatat olla siis serkkuni.
Mahdotonta, olen 84 vuosimallia
- Old_school_man
valtakunta kirjoitti:
Mahdotonta, olen 84 vuosimallia
Sorry moka, tajusin vasta kun olin viestini lähettänyt että olisit kai tarttunut aikaisemmassa viestissäsi tuohon vuoteen 1981, jos silloin olisit syntynyt. Minulla ei ole vuonna 1984 syntyneitä serkkuja.
En tiedä mikä lasketaan eroksi.
Se että huudetaa eroa ja jyystetään kuin kiihkeet puput päälle päätteetksi. Huutoja ollut ja ukko paossa 3päivää.
valtakunta kirjoitti:
Se että huudetaa eroa ja jyystetään kuin kiihkeet puput päälle päätteetksi. Huutoja ollut ja ukko paossa 3päivää.
En oikein laske eroksi jos se ei ole virallista
- Jasupupu75
Moi valtankunta!
Täällä ois jasupupu75! Voin lohduttaa ja olla mukava! Laapset ei este! Lämmin sydän, iso syli!
Mailaa mulle! T: jasupupu! - Nnnnainen
Ero on se että jos on pannu tai seurustellu toisen kanssa ja sitten vaihtaa toiseen.
Nnnnainen kirjoitti:
Ero on se että jos on pannu tai seurustellu toisen kanssa ja sitten vaihtaa toiseen.
Noh en ole vaihtanut, enkä välissä seurustellut. Mutta aiemmin ollut teinirakkauksia lasketaanko suhteeksi. Kummankin kanssa vaan kerran pannut, itse en eronnut, minut jätettiin liian pitkät matkat.
Mie en oo kunnon suhteessa ikinä ollu..
Oon vaan kuksinu menemään vaikka on ollukki jo toinen hoito tekeillä.
Vaikeaa se on vastustaa kun nainen tulee oikein tyrkyttään itteään.- Nnnnainen
valtakunta kirjoitti:
Noh en ole vaihtanut, enkä välissä seurustellut. Mutta aiemmin ollut teinirakkauksia lasketaanko suhteeksi. Kummankin kanssa vaan kerran pannut, itse en eronnut, minut jätettiin liian pitkät matkat.
Kaikki seksi lasketaan koska sillon on ollut enemmän kuin 1 kumppani.
Nnnnainen kirjoitti:
Kaikki seksi lasketaan koska sillon on ollut enemmän kuin 1 kumppani.
Puhuttiin rakkaussuhteita, ei yhden illan juttuja.😂
- Nnnnainen
valtakunta kirjoitti:
Puhuttiin rakkaussuhteita, ei yhden illan juttuja.😂
Olet käytetty jos olet ollut jo ennen. Sitä paitsi itse käytit sanaa teinirakkaus. 😂
Eräkettu kirjoitti:
Vaikeaa se on vastustaa kun nainen tulee oikein tyrkyttään itteään.Oon kyllä sitä mieltä haaremia vieläkin. Kykenisitkö edes pitempään suhteeseen. Jos lennät vain kukasta kukkaan.
Eräkettu kirjoitti:
Vaikeaa se on vastustaa kun nainen tulee oikein tyrkyttään itteään.Tuskin yhden naisen vuoksi ristisit jalkasit😂
Nnnnainen kirjoitti:
Olet käytetty jos olet ollut jo ennen. Sitä paitsi itse käytit sanaa teinirakkaus. 😂
Alottaja puhuu rakkaussuhteista
Nnnnainen kirjoitti:
Tai siis rakkaasta😂 yhden illanjutut ei ole rakkaita
Nnnnainen kirjoitti:
Puhuin suhteesta kun ymmärsin aloituksen väärin mutta tämmöistä sattuu.
valtakunta kirjoitti:
Tuskin yhden naisen vuoksi ristisit jalkasit😂
No ei me jätkät ristitä jalkoja, höpsö. :D
Pallit rusentuu.valtakunta kirjoitti:
Oon kyllä sitä mieltä haaremia vieläkin. Kykenisitkö edes pitempään suhteeseen. Jos lennät vain kukasta kukkaan.
No oon aatellu että vakituinen parisuhde tulee sitten jossain vaiheessa..
Jonku kivan tyttären kanssa. :DEräkettu kirjoitti:
No ei me jätkät ristitä jalkoja, höpsö. :D
Pallit rusentuu.Siveysvyö olisi sinulle aiheellinen valinta.😂
valtakunta kirjoitti:
Siveysvyö olisi sinulle aiheellinen valinta.😂
Vanginvartijan tavoin kilistelet menemään lupaan vinkata sille tytölle😂 kyllä oot ansainnut varmuus lukkonkin. Vois tulla sukkapuikolle käyttöä kun kutittaisi ikävästi.
valtakunta kirjoitti:
Siveysvyö olisi sinulle aiheellinen valinta.😂
Semmostahan ei mulle asenneta. :D
Eräkettu kirjoitti:
Semmostahan ei mulle asenneta. :D
Sinä asennat se ihan itse kun sattuu osuu oikea kohdalle.😂
valtakunta kirjoitti:
Vanginvartijan tavoin kilistelet menemään lupaan vinkata sille tytölle😂 kyllä oot ansainnut varmuus lukkonkin. Vois tulla sukkapuikolle käyttöä kun kutittaisi ikävästi.
Meinaakko että sitte sille tytölle jolle mut on myyty annettais avain mun siveysvyöhön? :D
Aina kun on käyttäny niin laittaa sen vyön sitten takas päälle.. :D
Mie oon ihan lojaali mies jos ollaan sovittu olla vain kaksistaan. :)Eräkettu kirjoitti:
Meinaakko että sitte sille tytölle jolle mut on myyty annettais avain mun siveysvyöhön? :D
Aina kun on käyttäny niin laittaa sen vyön sitten takas päälle.. :D
Mie oon ihan lojaali mies jos ollaan sovittu olla vain kaksistaan. :)Se on arvostettavaa jos pystyt elämää elämään lojaalina varmasti oikea on ratkaisu,jos ei tuu puutostiloja.
Itselleni on niin vaikeaa varsinkin kun saaminen rajoittuu, ei tuu mitään kyllä ukon pitäisi olla juhlakunnossa,ettei koe kärsimistä puutteesta.
Koen vain kohtuuttomaksi turhan pihtaamisen jos ei löydy lääketieteellistä syytä pihdata.mutta tuntuu jokaiseen löytyy syy.valtakunta kirjoitti:
Se on arvostettavaa jos pystyt elämää elämään lojaalina varmasti oikea on ratkaisu,jos ei tuu puutostiloja.
Itselleni on niin vaikeaa varsinkin kun saaminen rajoittuu, ei tuu mitään kyllä ukon pitäisi olla juhlakunnossa,ettei koe kärsimistä puutteesta.
Koen vain kohtuuttomaksi turhan pihtaamisen jos ei löydy lääketieteellistä syytä pihdata.mutta tuntuu jokaiseen löytyy syy.Saatan toki jatkaa naisten kanssa flirttailua ja jopa puhelinnumeroiden keräilyä mutta ei mulla kiehdo tuo pettäminen. :D
Sulla on kovat halut ja kumppani on vähän rauhallisempi kaveri. :)
Teän pitää keskustella asiasta.. Mikä on ku ei kelpaa. :DEräkettu kirjoitti:
Saatan toki jatkaa naisten kanssa flirttailua ja jopa puhelinnumeroiden keräilyä mutta ei mulla kiehdo tuo pettäminen. :D
Sulla on kovat halut ja kumppani on vähän rauhallisempi kaveri. :)
Teän pitää keskustella asiasta.. Mikä on ku ei kelpaa. :DVoin kertoa syitä
1. pääkipu kun saa sattuu erittäin paljon saadessa jos valmiiksi päätä särkee.
2.Lapset voivat yllättää koska tahansa
3.illalla mentäessä liian väsynyt , ei jaksa.kun herää aamulla 6-7 aikaan.
4.Stressi koulutöistä
5.Hän saa sopivasti, eikä koe tarvetta enempää eikä haluta määräänsä enempää kun ei kykene.
6.Eikä halua muita naisia eivät kiinnosta.
7. Kuka jaksaa naida 365 kertaa vuodessa(tässä kohtaa koen häpeää ja pahotan mielen kun liiottelee)
.ei itseänikää kiehdo pettäminen mutta erittäin vaikeaksi tekee jos joutuu olemaan vasten tahtoja selipaatissa ja kuullut vanhetessa naisen halut loppuu vaihevuosilla seinää, jää sellainen olo että jää ilo koko elämästä saamatta jos ei voi kehittää itseään kun juuri ihanimmat olot ja pyöryyttävämmät saa kunnon saamisilla.
Et siis voi olla koskaan ajattelematta asioita mahdollisuudesta jos lipsun mutta olen tehnyt asiat siten, etten tee mitään sen edistämiseksi kuin olemme sopineet miesystäviä ei minulla, eikä hänellä naisystäviä irlissä. Ne ovat kiellettyjä mutta suhteen etenessä asiat voivat muuttua kun lapset kasvaa isoksi.
Mutta hulluna hetkinä oon puutteessa miettinyt miehen väkisin maattamissa ja pilaakin heittänyt, että vaanin puskissa. Hulluksi tunnun tulevan. Onneksi on toi suihku herkkinä hetkinä.😂valtakunta kirjoitti:
Voin kertoa syitä
1. pääkipu kun saa sattuu erittäin paljon saadessa jos valmiiksi päätä särkee.
2.Lapset voivat yllättää koska tahansa
3.illalla mentäessä liian väsynyt , ei jaksa.kun herää aamulla 6-7 aikaan.
4.Stressi koulutöistä
5.Hän saa sopivasti, eikä koe tarvetta enempää eikä haluta määräänsä enempää kun ei kykene.
6.Eikä halua muita naisia eivät kiinnosta.
7. Kuka jaksaa naida 365 kertaa vuodessa(tässä kohtaa koen häpeää ja pahotan mielen kun liiottelee)
.ei itseänikää kiehdo pettäminen mutta erittäin vaikeaksi tekee jos joutuu olemaan vasten tahtoja selipaatissa ja kuullut vanhetessa naisen halut loppuu vaihevuosilla seinää, jää sellainen olo että jää ilo koko elämästä saamatta jos ei voi kehittää itseään kun juuri ihanimmat olot ja pyöryyttävämmät saa kunnon saamisilla.
Et siis voi olla koskaan ajattelematta asioita mahdollisuudesta jos lipsun mutta olen tehnyt asiat siten, etten tee mitään sen edistämiseksi kuin olemme sopineet miesystäviä ei minulla, eikä hänellä naisystäviä irlissä. Ne ovat kiellettyjä mutta suhteen etenessä asiat voivat muuttua kun lapset kasvaa isoksi.
Mutta hulluna hetkinä oon puutteessa miettinyt miehen väkisin maattamissa ja pilaakin heittänyt, että vaanin puskissa. Hulluksi tunnun tulevan. Onneksi on toi suihku herkkinä hetkinä.😂Sun pitää hankkia ittelles vähän kovempi karju ku eihän nyt kukaan tervejärkinen mies valita pääkipua kun on naista tarjolla. :D
Ei ne lapset ymmärrä mitä on tapahtumassa kuhan pietätte ittenne vällyjen sisällä.
No sulla ei vielä ole pelkoa vaihdevuosista. :D
Haluttas tulla sinne samaan suihkuun sun kanssa. :DEräkettu kirjoitti:
Sun pitää hankkia ittelles vähän kovempi karju ku eihän nyt kukaan tervejärkinen mies valita pääkipua kun on naista tarjolla. :D
Ei ne lapset ymmärrä mitä on tapahtumassa kuhan pietätte ittenne vällyjen sisällä.
Haluttas tulla sinne samaan suihkuun sun kanssa. :DVois olla märät oltavat😂.
Eräkettu kirjoitti:
Sun pitää hankkia ittelles vähän kovempi karju ku eihän nyt kukaan tervejärkinen mies valita pääkipua kun on naista tarjolla. :D
Haluttas tulla sinne samaan suihkuun sun kanssa. :DMuutenkin olen ollut samaa mieltä, sais tyydyttää minut vaikka ei haluttaisi koska olisin onnellisempi.
valtakunta kirjoitti:
Vois olla märät oltavat😂.
Sehän ei haittaa kun ei ole vaatteita päällä ja suihku on lämmin. :D
valtakunta kirjoitti:
Muutenkin olen ollut samaa mieltä, sais tyydyttää minut vaikka ei haluttaisi koska olisin onnellisempi.
Joo jos toisella haluttaa kovasti niin pitäshän hänet tyydyttää.. Lähtee turha stressiki pois. :D
- Juliushulius
Olet siis ollut naimisissa ja oletan myös että tunnet itsesi.
- Nnnnainen
Mitä vittua 😂 En ole ollut naimisissa enkä mene. Mistä moinen ajatus?
- Juliushulius
Nnnnainen kirjoitti:
Mitä vittua 😂 En ole ollut naimisissa enkä mene. Mistä moinen ajatus?
Avioero on viralline ero ja jos kyssyy että tietääkö kettään semmosta immeistä, niin pittöö laskea myös ihtensä mukkaa.
- Nnnaine
Juliushulius kirjoitti:
Avioero on viralline ero ja jos kyssyy että tietääkö kettään semmosta immeistä, niin pittöö laskea myös ihtensä mukkaa.
Juu en tarkottanut avioeroa. Eihän monikaan 80-90-luvulla syntynyt ole edes kertaakaan mennyt avioliittoon.
- eimullamuuta-
Mun eno meni naimisiin 1975 ja on yhä saman akan kanssa naimisissa.
- Nnnnainen
Joo mut eno onkin syntyny???? Sotalapsia? Eli ei ole vastaus kysymykseeni. 😊
- yleistietoherätys
Hei Nnnnainen haloo! Ei 1975 syntynyt oo mitään sotalapsia. Etkö tiä koska sota loppui? Voi sun kanssas. Tiän kolmekin 1980-luvul syntyneitä, jotka on yhä sen ensimmäisen ja ainoon kanssa yhdes. Muita ei oo ollu koskaan. Ees aiemmin.
- erhetys
Aijuu menny naimisii 1975, no tuskin silti sotalaps.
- Nnnnainen
yleistietoherätys kirjoitti:
Hei Nnnnainen haloo! Ei 1975 syntynyt oo mitään sotalapsia. Etkö tiä koska sota loppui? Voi sun kanssas. Tiän kolmekin 1980-luvul syntyneitä, jotka on yhä sen ensimmäisen ja ainoon kanssa yhdes. Muita ei oo ollu koskaan. Ees aiemmin.
Eihän sitä tiedä missä maassa ovat eläneet, onko ollut nuijasota vai öölannin sota vai mikä. 😁 Ootko ollu ihan makuuhuoneessa kuvaamassa kun niin hyvin tiedät. 😂
- nuorinainen88-
Tunnen yhden itseäni jotain 3-5 vuotta nuoremman, joka alkoi seurustella noin 15-16-vuotiaana saman pojan kanssa jonka kanssa on nyt naimisissa. Eli on edelleen pysynyt ensimmäisen poikaystävänsä ja nyttemmin miehensä kanssa. Ja kyseinen mies on vielä luonteeltaan ujo/herkkä ja vähän atmimäinen rillipää, ja kuitenkin vei kyseisen tytön neitsyyden.
- puska.jussi
Kuulostaa melkein tutulta, ovatko olleet jo yli 15-vuotta yhdessä?
- Nnnnainen
Ei se mies voi ikinä erota vaikka tahtoisi. (Tosin uskon että nainen lähtee jollei ole ihan hirveän näköinen)
- nuorinainen88-
puska.jussi kirjoitti:
Kuulostaa melkein tutulta, ovatko olleet jo yli 15-vuotta yhdessä?
Eivät, ovat reilusti alle 30-vuotiaita vielä (itse olen 28, joten siitä miinus sen 3-5 vuotta). Mies on vuoden naista vanhempi, eli varmaan sekin vaikuttaa asiaan. Keskenään samanikäiset pysyvät herkemmin yhdessä vaikka koko elämän kuin parit joilla on liikaa ikäeroa.
- Jeekermaisteri
Erosin rakkaastani, kun jouduin lähtemään muutaman viikon työkeikalle metsämaastoon. Jälleennäkeminen oli sitten mukavaa.
- Paskallemenin
Minäkin erosin rakkaastani kun menin paskalle
Että tyyppiä joka olisi edelleen ensimmäisensä kanssa, no en kyllä tunne. Myönnettäköön, että olen kuullut ihmisistä jotka ovat yhdessä läpi elämän ensimmäisensä kanssa, mutta en tunne. Varsinkaan tuota ikäluokkaa edustavia. Tunnen kyllä niitä, jotka ovat päätyneet lopulta "sen oikean" kanssa yhteen ja eivät ole eronneet kertaakaan rakkaastaan sen jälkeen. Mm. kumppanini. :)
Työpaikalla on kyllä käytävä, muuten ei erossa tarvi ollakaan.- Paskallakävin
Etkö käy edes paskalla
- kakallemyös
Paskallakävin kirjoitti:
Etkö käy edes paskalla
Nää läheisriippuvaiset ottaa kumppanin vessaankin mukaan.
Tuohon moni ei pysty,enkä usko monen pystyvän siihen tarvitsee kummankin pysyvyys suhteeseen. Ihan ensimmäisen teinirakkauden kanssa.
😂
Aina katsomme asioita eri näkökulmasta.
Esim äitilläni taas on kaksi pitkää parisuhdetta mutta ei yhtään yhden illansuhteita ja siihen aikaan oli pakko naida muuten oli häpeä koko suvulle.Paskallakävin kirjoitti:
Etkö käy edes paskalla
Paskalla olemista ei lasketa eroamiseksi. Vai ollaanko sinusta silloin erottu, kun ollaan saman katonalla mutta eri huoneissa? :)
Jos niin aika erikoinen on minusta ajattelumallisi...enkä ole tietenkään samaa mieltä kanssasi tuolloin.kakallemyös kirjoitti:
Nää läheisriippuvaiset ottaa kumppanin vessaankin mukaan.
Joo, usein vielä lapsetkin. :D
Läheisriippuvaiset ei kyllä kuvaa mua/meitä. Monta vuotta oltu erossa kaiket päivät olosuhteiden pakosta. Yöt onneksi aina yhdessä, paitsi jos on tarvinut sairaalassa olla. :)valtakunta kirjoitti:
Tuohon moni ei pysty,enkä usko monen pystyvän siihen tarvitsee kummankin pysyvyys suhteeseen. Ihan ensimmäisen teinirakkauden kanssa.
😂
Aina katsomme asioita eri näkökulmasta.
Esim äitilläni taas on kaksi pitkää parisuhdetta mutta ei yhtään yhden illansuhteita ja siihen aikaan oli pakko naida muuten oli häpeä koko suvulle.Joo ne ihmiset taitavat olla aika harvassa, jotka ovat ikänsä yhdessä yhden ihmisen kanssa. Nk. kehdosta hautaan. Uskollisina ainakaan...
Yhdenillansuhteita ei minusta tarvi ollakaan, ne ei ole kaikille muutenkaan mikään vaihtoehto millekään. Mutta helposti on ainakin yksi kariutunut parisuhde takana, ennen kuin löytää ihmisen, jonka kanssa jakaa lopun elämäänsä. :)
Serkkutyttö syntynyt 1980. Meni naimisiin 18-vuotiaana ja on edelleenkin ensimmäisensä kanssa naimisissa ja neljä mukulaa.
Mutta muita samanlaisia en tunne ja tuskin tulen tuntemaankaan, pidän tuollaista todella harvinaisena.- Old_school_man
Vanhaan hyvään aikaan osattiin paremmin pariutua ja pysyä yhdessä.
Vanhaan hyvään aikaan osattiin paremmin pariutua ja pysyä yhdessä.
Vanhaan aikaan ei pariuduttu sen paremmin, perinne oli vain eroamista vastaan ja saman katon alla asuttiin sitten vaikka hampaita kiristellen.
Tunsin aikanaan erään iäkkään pariskunnan, joka olisi eronnut, jos olisi ollut nuorempaa sukupolvea. Nämä asuivat sitten kuolemaansa asti samassa talossa puhumatta toisilleen, olipa mies rakentanut taloon oman sisäänkäynninkin ettei tulisi akka vastaan kun kävelee sisälle.
Minä en puolla loputtomiin yrittämistä enkä ymmärrä sitä käytäntöä, että pysytään yksissä etteivät lapset joutuisi kärsimään. Siinä käy päinvastoin lapset kärsivät enemmän vanhempiensa riitelystä. Riitaisan avioparin poikana tiedän mistä puhun.- Old_school_man
hullu_ukko kirjoitti:
Vanhaan aikaan ei pariuduttu sen paremmin, perinne oli vain eroamista vastaan ja saman katon alla asuttiin sitten vaikka hampaita kiristellen.
Tunsin aikanaan erään iäkkään pariskunnan, joka olisi eronnut, jos olisi ollut nuorempaa sukupolvea. Nämä asuivat sitten kuolemaansa asti samassa talossa puhumatta toisilleen, olipa mies rakentanut taloon oman sisäänkäynninkin ettei tulisi akka vastaan kun kävelee sisälle.
Minä en puolla loputtomiin yrittämistä enkä ymmärrä sitä käytäntöä, että pysytään yksissä etteivät lapset joutuisi kärsimään. Siinä käy päinvastoin lapset kärsivät enemmän vanhempiensa riitelystä. Riitaisan avioparin poikana tiedän mistä puhun.Joka tapauksessa parisuhteet kestivät paremmin, niiden "laatuun" en ottanut kantaa. Kyllähän entisaikaankin jonkin verran valikoitiin niissä rajoissa kuin oli mahdollista eli harva lähtökohtaisesti inhotuksen kanssa yksiin meni.
- Tutustuhistoriaan
Joka tapauksessa parisuhteet kestivät paremmin, niiden "laatuun" en ottanut kantaa. Kyllähän entisaikaankin jonkin verran valikoitiin niissä rajoissa kuin oli mahdollista eli harva lähtökohtaisesti inhotuksen kanssa yksiin meni.
Eroaminen ei ollut sallittua! Helluntailaisilla se tuli sallituksi vasta noin 10v sitten.
- Juuhhh
Onko serkkusi uskovainen tai ruma?
- Old_school_man
Tutustuhistoriaan kirjoitti:
Eroaminen ei ollut sallittua! Helluntailaisilla se tuli sallituksi vasta noin 10v sitten.
On ne erot aika kauan olleet sallittuja. Paavo Nurmi esim. erosi 1930-luvulla.
Juuhhh kirjoitti:
Onko serkkusi uskovainen tai ruma?
Hihhulihan tuo on...se voinee selittää tilannetta.
- Uskoiva
hullu_ukko kirjoitti:
Hihhulihan tuo on...se voinee selittää tilannetta.
Niimpä. Kun kuuntelee tarpeeksi monta saarnaa avioerosta niin ymmärtää ettei se ole suotavaa.
Uskoiva kirjoitti:
Niimpä. Kun kuuntelee tarpeeksi monta saarnaa avioerosta niin ymmärtää ettei se ole suotavaa.
Se ei selitä sitä kestääkö parisuhde sen avioliittoraamin sisällä.
Tilanne on täysin verratavissa eroon, jos pariskunta elää kuten ylläkuvaamani vanha pari.
Ja lasten takia ei tosiaan kannata huonosta liitosta pitää kiinni niinkuin yllä kerroin.
Kaveripariskunnissa, siis semmoisissa jotka melko hyvin tunnen lapsuudesta asti on kolme joista ei kumpikaan varmaan ole olleet kenenkään muun kanssa kuin sen jo nuoruudessa valittunsa kanssa. Varmaan se että ovat maaseudulta kotoisin, kaksi paria noista edelleenkin asuu siellä, vaikuttaa paljon tuohon kun ei ole niin paljon kiusauksia ja yleensä jos jotain tapahtuu sen koko kylä tietää. Tiedän myös muitakin jotka ei ehkä ole ollut kuin siippansa mutta niistä en voi olla ihan niin varma kun en ole ihan aina ollut seuraamassa niiden tilannetta.
- Nnnnainen
Mutta ovatko he syntyneet vuoden 1980 jälkeen? Sitä kysyin ja se on pointtini.
Nnnnainen kirjoitti:
Mutta ovatko he syntyneet vuoden 1980 jälkeen? Sitä kysyin ja se on pointtini.
Ei jälkeen mutta niin liki ettei käytännössä eroa. Noita ei ihan niin varmoja "muita" tietämiäni, ei kun joo niissäkin taitaa olla ainakin pari varmaa, on aikarajasi jälkeen syntyneitä. Luulen että eniten vaikuttaa ympäristö ja olosuhteet noissa. Maalaispitäjissä kun jos kerran on jonkun valinnut ja lapset tehnyt on se olo ja elo sitten aika vakaata.
Tunnen vaimoni. Tosin luulen eksyväni itse jossain vaiheessa muille maille, vaikka vaimo olisi varmaan vierellä hamaan loppuun asti.
- 2qas
Juuri tuollaisia kaikki miehet ovat.
Suurin osa avioeroista tehdään naisen aloitteesta. Naisen hankkiminen on miehelle yleensä aika tuskallista
Emmä ainaskaan ole koskaan eronnut. :-/
- AikaVierii
Minä ja mun mies. Toisillemme ekat ja naimisissa pian 15 vuotta... Alle kakskymppisinä mentiin naimisiin.
- Nnnnainen
Onnittelut! Olet onnekas. 💚
Kyllä tunnen.
- Palstan--Rumin--Mies
Tiedän yhden parin. Ovat samaa ikäluokkaa kun minä. 1980. Erähenkinen pariskunta eli luonto lähellä kuten mullakin. Oon heidän kans väliin enemmänkin tekemisissä yhteisen harrastuksen kautta. Viimeksi tänään. Alkoivat kuulemma ala-asteella jo ns seukkaamaan. Lapsia on kaksi kappaletta ja asuvat oktalossa mukavan syrjässä jossa voi vaikka hirven ampua keittiön ikkunasta pellolle. Jessus kun tuollaisia naisia olisi enemmänkin mut eihän niitä.
- Palstan--Rumin--Mies
1940 ja 1950 luvuilla syntyneitä ja ei kertaakaan eronneita tunnen sitten useampia. Ennen ei ollu erot ja kumppanin vaihto parempaan muodissa kuten nykyään.
- miksinäinnäin
Onhan niitä sellaisia naisia ollut sinunkin ala-asteella varmasti kaikki. Olisit valinnut silloin sinäkin naisesi, niin olisi nyt kunnon nainen rinnallasi.
- Palstan--Rumin--Mies
miksinäinnäin kirjoitti:
Onhan niitä sellaisia naisia ollut sinunkin ala-asteella varmasti kaikki. Olisit valinnut silloin sinäkin naisesi, niin olisi nyt kunnon nainen rinnallasi.
Aijaa. Miksihän kukaan muu ns parempikaan mies ei valinnut sieltä meidän ala-asteelta naista itselleen jos se niin yksinkertaista olisi? Itseasiassa tiedän että yksikään tuntemistani tytöistä ala-asteella ei ollut luonnosta kiinnostuneita. Joten sellaisia naisia eli tyttöjä ei edes ollut. Olin ainoa poikkeus joka teki kaikki esitelmätkin liittyivät ne sitten mihin oppiaineeseen tahansa jollaintavalla luontoon liittyviksi.
- 41v-sinkkumies
Äitini veli on ollut saman naisen kanssa 40 vuotta. Meni 20 vuotiaana naimsiin. Äitini veli täytti just 60 vuotta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1141596Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91837- 56747
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja145740Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35721Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat39611Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔40601Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö220582- 67579
Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol33567