Mua sattuu paljon

Surut

Koska en kelpaa miehelle, johon olen todella ihastunut. Ellen enemmänkin. Kyllä sattuu ja pistää miettimään, mikä minussa on niin pahasti vikana :( Tämä saa minut masentumaan.

16

787

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • naiselle1_0

      Hei, sama tilanne.

    • Kyllä jokaiselle löytyy SOPIVA jossain vaiheessa.

      (Miksi teidän pitää nähdä asia "kelpaamisen" kautta? Kun kyse ei useinkaan
      ole kelpaamisesta, vaan yhteen sopimisesta. Millä muutoin olisi selitettävissä
      se, että joku julkkismies eroaa yhdestä mallista, mutta menee pian toisen kanssa naimisiin? Meidän tavisten keskuudessa taas, joku eroaa, ja avioituu sitten uudelleen, omasta mielestään "maailman ihanimman miehen" tai "maailman upeimman naisen" kanssa. Hääväki sen sijaan supisee keskuudessaan, että morsian/sulhanen muistuttaa
      kovasti uudelleen avioituvan ensimmäistä puolisoa. OLEN OLLUT TÄLLAISISSA VIHKIÄISISSÄ.)

      Tietenkään, ei kannata KUVITELLA RAKASTUNEENSA Angelica Jolieen tai Brad Pittiin
      jne. (Kyllä heitäkin tietysti ihailla voi.)

      • joujoujoulukuusi

        Yhteensopimisesta ei kyllä tiedä, jos ei toista tunne. Kelpaaminen puolestaan liittyy lihatiskiin. Julkkiksia on erilaisia. Niitä jotka pitää itseään julkkiksena (pissi noussut päähän), julkkiksia jotka on julkkiksia ja dikvoja ja tavallisia julkkiksia. Tavikset puolestaan tahtoo tositv:n.


      • hakkaasäkinhanskaanjooko

        Ja vitut löytyy. Älä saatana jauha tommosta paskaa. Tollasesta sonnasta sun pitäis maksaa tonni maailman jokaiselle yksinäiselle ihmiselle.


    • possujakinon

      Sontakärpästen mielestä paska on hyvää. Etsi joku toinen ihastus, älä etsi sontakärpästä.

    • Mieheltätämävastaus

      Kyllä sinä kelpaat ihan hyvin. Älä edes kyseenalaista sitä. En ole robotti.

      • Hienoaettäap

        Kelpaa sulle hyvin.
        Ja muistathan - en luullut vaan tiesin.
        Heippa.


      • abouttuntimeni

        ja oli palattu entiseen. kevyitä ne on joittenkin miesten vakuuttelut (


    • Mistä niin päättelit ettet kelpaa hänelle ? Mitä teidän välillä on tapahtunut ? Oletteko puhuneet ?

      Ainakin teidän välillä pitää olla vähintään yhteys kaverimielessä. Voit selvitellä millainen mies on kyseessä. Onko hän varattu ? Pyrkiikö hän läheisyyteen ? Millainen elämäntilanne hänellä ja sinulla on ?

      Voit rakentaa pala kerralaan suhdetta hänen kanssa. Voit myös olla hänelle tukeena ja kannustava, mutta älä nyt alistu hänen tahtoihin liikaa. Kunnioitus itseään kohtaan täytyy nyt olla. Kannattaa selvitellä mistä hän tykkää ja mistä ei ? Osoitat sen , että hän on tärkeä sinulle ja ajan myöten näet onko hän tärkeä sinulle. Miksi muuten tarvitsisit sellaista henkilö , joka ei välittäisi tai ei kunnioitaisi sinua ?

    • Itsekinoppinut

      Elämässä on tärkeintä kelvata itselleen ja elellä sovussa itsensä kanssa, vain siten loistat ihmisenä ja sulla on hyvä olo. Miksi vääntää väkisin jonkun kanssa, jos itselle tulee siitä vain huono olo ja paha mieli. Mietihän tätä...

      • Ejdkeitot010d

        Jaha vou vittu nyt taas...sit varmaa oot vähän väärällä palstalla jos noin tunnet. Joten suksi vaikka *******


      • Itsekinoppinut
        Ejdkeitot010d kirjoitti:

        Jaha vou vittu nyt taas...sit varmaa oot vähän väärällä palstalla jos noin tunnet. Joten suksi vaikka *******

        Kyl ajattelin lähteä suksimaan siis, mut en sinne mihin ajattelit. Mutta mitä järkeä on kiduttaa itseään ja riutua tuskassa jonkun sellaisen vuoksi, joka ei ole vain kiinnostunut. Kukaan ei ole kiinnostunut ihmisestä, joka on myrtsi. Sellainen hyväntuulisuus ja hyvä olo ihmisessä näkyy ja vetää myös puoleensa kiinnostuneita, niin että ap mietihän tätä edelleen...


      • EräsNainenVaanMuualta
        Itsekinoppinut kirjoitti:

        Kyl ajattelin lähteä suksimaan siis, mut en sinne mihin ajattelit. Mutta mitä järkeä on kiduttaa itseään ja riutua tuskassa jonkun sellaisen vuoksi, joka ei ole vain kiinnostunut. Kukaan ei ole kiinnostunut ihmisestä, joka on myrtsi. Sellainen hyväntuulisuus ja hyvä olo ihmisessä näkyy ja vetää myös puoleensa kiinnostuneita, niin että ap mietihän tätä edelleen...

        Olen myrtsi koska mies keneen rakastuin ei tunne samoin.
        Muuten kaikki on todella hyvin.
        Mietihän sitä.


      • sivustavaan
        EräsNainenVaanMuualta kirjoitti:

        Olen myrtsi koska mies keneen rakastuin ei tunne samoin.
        Muuten kaikki on todella hyvin.
        Mietihän sitä.

        Vaikutat hieman hölmöltä. En tarkoita pahalla mutta kun ajatuksella lukee tuon "itsekinoppinut" tekstin niin ei voi kun ihmetellä että miksi vastasit ja vielä noin niinkun vastasit.


    • vähänfuntsintätä

      Kelpaaminen on mielenkiintoinen aihe. Eri ihmisille kelpaa erityyppiset ihmiset. Jollekin pääasia on, että ihminen on laiha, ei tarvitse olla muutoin hyvännäköinen. Jollekin pääasia on kauneus, ei tarvitse olla välttämättä laiha ja jollekin pitää olla nätti ja laiha. Jollekin pitää olla tietyn taustan oloinen tai luonteeltaan tietynlainen. Myös se mikä on yhdelle kaunis ja toiselle ei on erilaista, kuten sanottu kauneuskin on katsojan silmässä. Pääpointti on, että me kaikki teemme olettamuksemme kelpaammeko jollekin ja luotamme siihen omaan olettamukseen ellei toisin todisteta. Minulle riittää, jos itse koen etten kelpaa toiselle, en ole riittävän kaunis, laiha, sopivan luonteinen ym ja minä ainakin menen sillä uskolla ellei toinen kerro toista tai lähesty muutoin. Uskon kelpaavani jollekin toiselle sitten ja olevani hänelle se sopiva kaikinpuolin.

    • sie-oot-muin

      Kyl sie miul kelpaat.Ootha sie kyll vähemmä kaunis ja vahä lihavakii sie oot.
      Ei se mittää haittaa.Sie on miun.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1606
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      931
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      17
      618
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      188
      428
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe