Oletteko ostaneet koskaan villasukkia netistä? Jos olette ostaneet, niin miten usein ja kuinka paljon? Huomasin, että villasukat myydään mm. Facebookissa ja niiden tarjonta on siellä joka lähtöön. Mutta meneekö sukat siellä ylipäätän kaupaksi? Ostetaanko villasukat Facebookissa yhtä ahkerasti kun niitä tarjotaan? Kyselisin villasukkien myyjiltä, kuinka hyvin saatte villasukat myytyä verkossa? Voiko tulla toimeen pelkkään villasukkien myynnillä? Mielestäni, villasukat menevät huonosti kaupaksi ja siksi ne myydään pilkkahintaan.
Oletteko ostaneet koskaan villasukkia netistä?
VeeraFi
3
206
Vastaukset
- SinisaloSanni
ei kukaan täys järkinen sellaista tee.. Oot pelkkä kehari ku tuollaista ajattelet.
- Jöffis
Mä oon tehny kovaa tiliä villasukilla.
- 586123
en usko että kukaan pystyy niin paljoa sukkia kutomaan että pelkästään sillä toimeen tulisi ja kauppakin käy aika huonosti jos et pilkkahinnalla myy
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1076788KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3826428Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei623223Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521172728Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1082360- 1251824
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro211687Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään341535Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1821357- 741247