Oletteko ostaneet koskaan villasukkia netistä? Jos olette ostaneet, niin miten usein ja kuinka paljon? Huomasin, että villasukat myydään mm. Facebookissa ja niiden tarjonta on siellä joka lähtöön. Mutta meneekö sukat siellä ylipäätän kaupaksi? Ostetaanko villasukat Facebookissa yhtä ahkerasti kun niitä tarjotaan? Kyselisin villasukkien myyjiltä, kuinka hyvin saatte villasukat myytyä verkossa? Voiko tulla toimeen pelkkään villasukkien myynnillä? Mielestäni, villasukat menevät huonosti kaupaksi ja siksi ne myydään pilkkahintaan.
Oletteko ostaneet koskaan villasukkia netistä?
VeeraFi
3
183
Vastaukset
- SinisaloSanni
ei kukaan täys järkinen sellaista tee.. Oot pelkkä kehari ku tuollaista ajattelet.
- Jöffis
Mä oon tehny kovaa tiliä villasukilla.
- 586123
en usko että kukaan pystyy niin paljoa sukkia kutomaan että pelkästään sillä toimeen tulisi ja kauppakin käy aika huonosti jos et pilkkahinnalla myy
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271904
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001660Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy561246Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?521131Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M31988Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47886Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51883Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet42837Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37820Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56798