Oletteko ostaneet koskaan villasukkia netistä? Jos olette ostaneet, niin miten usein ja kuinka paljon? Huomasin, että villasukat myydään mm. Facebookissa ja niiden tarjonta on siellä joka lähtöön. Mutta meneekö sukat siellä ylipäätän kaupaksi? Ostetaanko villasukat Facebookissa yhtä ahkerasti kun niitä tarjotaan? Kyselisin villasukkien myyjiltä, kuinka hyvin saatte villasukat myytyä verkossa? Voiko tulla toimeen pelkkään villasukkien myynnillä? Mielestäni, villasukat menevät huonosti kaupaksi ja siksi ne myydään pilkkahintaan.
Vastaukset 3
- SinisaloSanni
ei kukaan täys järkinen sellaista tee.. Oot pelkkä kehari ku tuollaista ajattelet.
- Jöffis
Mä oon tehny kovaa tiliä villasukilla.
- 586123
en usko että kukaan pystyy niin paljoa sukkia kutomaan että pelkästään sillä toimeen tulisi ja kauppakin käy aika huonosti jos et pilkkahinnalla myy
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun
Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid138907En jaksa
Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene44667Kissa eli kivuissa useita viikkoja
Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.117588Minkälainen nainen
Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi21588- 36542
Jos meillä olisi yhteinen koti
Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal50535- 62530
Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et34498Martinan mauton tyyli
Voi hyvää päivää 🤣 nyt ollaan oltu Muhiksen kanssa Kultareservin avajaisissa suorat housut jalassa ja 500€ korsetti pää133493Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni25472