Uusi max600e kannettava hakusessa

Kuller

Mikä on budjettisi?
Max 600e

Näytön koko ja laatu
15.6 ja fullhd mieluusti

Mikä on kannettavan pääasiallinen käyttötarkoitus ja mihin muuhun sen tulee soveltua?
Opiskeluun word tekstien tekoon, viihdekäyttöön ja kevyeeseen pelamiseen

Aiotko pelata kannettavallasi?
Vähän kevyitä pelejä kuten cs:go

”Kannettava vai raahattava”?
Kannettava

Millainen akkukesto tarvitaan?
Ei väliä niinkään
Millainen ja minkä kokoinen kiintolevy?
Ssd 128-256gb mielellää

Mitä kannettavia suosittelette tohon hinta luokkaan?

1

227

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Periaatteessa mikä tahansa tässä hintaluokassa oleva on suunniteltu peruskäyttöön ja on yleensä todella kevyt hyvällä akunkestolla. Pienenä varoituksena tosin, tällä hinnalla on vaikeaa/mahdotonta löytää konetta jossa on kunnollinen ei-integroitu näytönohjain eli älä oleta että näytöstä huolimatta pelit toimisivat fullHD-resolla, tai muutenkaan paitsi minimiasetuksilla :)


      Kuten esimerkiksi Acerilta löytyy:
      http://www.gigantti.fi/product/tietokoneet/kannettavat-tietokoneet/ACNXGE6ED050/acer-aspire-e5-575-15-6-kannettava-musta
      15
      http://www.notebookcheck.net/Intel-Iris-Graphics-550.149937.0.html
      Siinä on ihan "ok" integroitu näytönohjain jolla saa pelattua useimpia moderneja pelejä 1280*720 tai 1366*768 resoilla minimiasetuksilla

      Mikäli budjettia voi venyttää jonkin verran, suhteellisen toimivan pelikannettavan saa 777 eurolla esimerkiksi Lenovolta joka pyörittää pelejä full HD:na ei korkeimmilla mutta hyvillä asetuksilla. Tämä tosin on huomattavasti raskaampi ja akunkesto on huonompi.
      http://www.gigantti.fi/product/tietokoneet/kannettavat-tietokoneet/LE80NV010EMX/lenovo-ideapad-y700-15-6-kannettava-musta
      http://www.notebookcheck.net/NVIDIA-GeForce-GTX-960M.138006.0.html

      Jos suostut taas jättämään pelaamisen oikeasti minimille voit mennä esim. seuraavan HP:n laitteen kanssa jossa on mielettömän hyvä akku, mutta pelikäyttöön sen integroitu näytönohjain ei sovellu
      http://www.gigantti.fi/product/tietokoneet/kannettavat-tietokoneet/HP14AL089NO/hp-pavilion-14-al089no-14-kannettava-hopea
      http://www.notebookcheck.net/Intel-HD-Graphics-520.149940.0.html


      Eli miten tärkeää katsot että pelaaminen koneella on? Ongelma lähinnä siinä että perustoimistokäyttöön (office, muistiinpanot, netin selaaminen, netflix jne.) saa paremman ja kevyemmän koneen PALJON paremmalla akunkestolla jos suosiolla jätät pelaamisen.
      Mutta jos tahdot silti pelata, 600 euroa on juuri siinä rajalla että sillä ei vielä saa järkevää pelikäyttöön soveltuvaa kannettavaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1606
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      931
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      17
      618
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      159
      497
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      188
      428
    Aihe