immenkalvo...

neitsyt

mietin vaan et voiko sitä immenkalvoa rikkoa laittamalla sormia sisään? mulla mahtuu just ja just 2 sormea.Ja jos sitä immenkalvoa ei enää ole nii uskooko se mies et oon vielä neitsyt?

8

3742

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sitä

Kun mies työntää kaluaan sisään hän tuntee siihen onko vai ei. Jos mies on kokematon,hän ei ehkä tiedosta onko sitä vai ei.

• kätilö

Uskokaa nyt vaan, että se on pelkkää legendaa, että olisi joku "kalvo". Siellä emättimen sisällä EI ole mitään estettä!

Immenkalvo-sanalla tarkoitetaan sitä lihasta, mikä ympäröi ja supistaa emättimen suuta tytöillä, joilla se ei ole vielä venynyt. Nykyään mm. tamponien käyttö ja erill. urheilun harrastaminen aiheuttaa tämän lihaksen venymistä, viimeistään se venyy ensimmäisesä yhdynnässä.

Mahdollinen kipu ja verenvuoto johtuvat myös tästä emätintä ympäröivästä lihaksesta, kun se ensimmäisen kerran joutuu venymään, aiheuttaa venyminen kipua ja tähän lihakseen voi myös tulla pieniä/pieni repeämä, josta verenvuoto voi johtua. Vaikka lihas ympäröi emättimen suuta, voi miehestä tuntua, että sen läpi joutuu työntymään ja kun se antaa periksi ja venyy, syntyy käsitys siitä, että jotakin puhkeaa.

Kun tästä ulkoisesta, supistavasta lihaksesta on pääsy ohitse, ei mitään esteitä enää ole.
      Jos on epävarma näistä asioista, ei ole mikään häpeä kysyä, ja oikeaa tietoa saa vain asiallisista lähteistä.

• lääkäri

On tainnut kätilöllä jäädä muutama (kaikki) anatomian kurssit käymättä, tai sitten niistä ei ole paljoa jäänyt päähän. Neitsyen emättimessä todellakin on kalvo, jonka keskellä on reikä mistä kuukautisveri pääsee ulos. Tuo kalvo voi revetä monella tavalla, usein ensimmäisessä yhdynnässä.

Sekin on totta, että siellä on lihas, mutta se ei todellakaan urheilussa löysty, vaan paremminkin treenaantuu. Jotkut naiset harjoittavat tätä lihasta voidakseen säädellä 'tiukkuuttaan' paremmin.

• hölmö
        lääkäri kirjoitti:

On tainnut kätilöllä jäädä muutama (kaikki) anatomian kurssit käymättä, tai sitten niistä ei ole paljoa jäänyt päähän. Neitsyen emättimessä todellakin on kalvo, jonka keskellä on reikä mistä kuukautisveri pääsee ulos. Tuo kalvo voi revetä monella tavalla, usein ensimmäisessä yhdynnässä.

Sekin on totta, että siellä on lihas, mutta se ei todellakaan urheilussa löysty, vaan paremminkin treenaantuu. Jotkut naiset harjoittavat tätä lihasta voidakseen säädellä 'tiukkuuttaan' paremmin.

Tiedoksi sinulle,"lääkäri", kyllä kätilö on tässä asiassa lähempänä totuutta.

Ne on lantionpohjan lihakset mitä treenataan, ei emättimen suuaukko. "Immenkalvo" voi todella venyä tai "rikkoutua" urheillessa jne. Eikä mies peniksensä päällä välttämättä edes tunne, onko neitsyt vai ei. Tämä on fakta.

• Vattulainen

kalvo. Mä olen nähnyt, se on niikuin Elmukelmua.

Ja juhannuksena roikkuu niitä immenkalvon palasia pitkin puiden oksia.
        Juhannusyönä metsästs kuuluu iloinen immenkalvojen pauke. Oon kuullu monena juhannuksena ja kerran yhtenä jouluna.
        Nih!

• *jossu*
        lääkäri kirjoitti:

Tuon lääkärin vastaanotolle en todellakaan menisi... ei tunnu tietävän asiasta yhtikäs mitään...

• Lääkäri
        *jossu* kirjoitti:

Tuon lääkärin vastaanotolle en todellakaan menisi... ei tunnu tietävän asiasta yhtikäs mitään...

Kuulehan Jossu. Kannattaisi sinunkin tulla ihan perusteelliseen tarkastukseen pikaisesti. Tuollainen asenne on omiaan heikentämään elämänlaatuasi niin paljon, että koko terveytesi voi olla vaarassa.
        Oletko sinäkin siis sitä mieltä, että immenkalvoa ei ole olemassa. Kyllä minä ainakin olen monta sellaista nähnyt työssäni.

• Jonne

Olen käyttänyt kalvojen rikkomiseen ns. kolmen sormen tekniikkaa. Siis etu-, ja keskisormi ja nimetön suppuun ja sisään emättimeen, ja homma on hoidettu. Ei tarvitse enää hävetä neitsyyttään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      66
      2228
    2. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      38
      1853
    3. Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...

Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.
      Maailman menoa
      171
      1470
    4. Viulu vaiennut

Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣
      Suomussalmi
      21
      1444
    5. Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.

Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      75
      1137
    6. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      177
      1124
    7. Kyllä tekee kipeää

Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬
      Ikävä
      21
      1074
    8. Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.

Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä
      Maailman menoa
      105
      1054
    9. En mä tiedä mitä tapahtuu

siis tykkäisitköhän musta oikeasti. Ehkä oot pelannu liikaa rahapelejä, ehkä rakastat tyhjiä arpoja.
      Ikävä
      9
      912
    10. Luotatko kaivattuusi?

Jos et, mistä kiikastaa?
      Ikävä
      75
      898
    Aihe