Torkkala??

Torkkalan_poikia

On sitten ollut Pirkkala Google Mapsissa jo jonkin aikaa Torkkala nimeltään kun tarkistelee tietyillä suurennuksilla sitä karttaa. Saa nauraa.

19

2487

Vastaukset 19

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huppistakeikkaaa

Myös kunnantalo näyttää siirtyneen pois paikaltaan. Purkutuomionhan se on saanut, mutta Google maps osoittaa sen Rantaniityn puolelle Teräksentien varrelle.

• Asukasssa

Pitäsi olla sorkkala

• huppistakeikkaa

Sorkkala näkyy erikseen, mutta siinä missä pitäisi lukea Pirkkala, lukee edelleen Torkkala. Miksi karttaa ei ole vieläkään korjattu?

• Saamattomuutta
        huppistakeikkaa kirjoitti:

Sorkkala näkyy erikseen, mutta siinä missä pitäisi lukea Pirkkala, lukee edelleen Torkkala. Miksi karttaa ei ole vieläkään korjattu?

Vittu kun moka voidaan tehdä, mutta mokaa ei voida korjata.

• Ruots_MiehitysWalta

Silloin kun Google maps tuli Suomeen monet paikat oli ainoastaan ex-MiehitysWaltion kielellä

• TorkkalaSorkkalaParkkala

Laittakaa nyt joku sinne Googlelle palautetta. Sinne täytyy kirjautua, on vähän vaikeaksi tehty.

• goooogle

3 kertaa laittanut Googlelle tietoa meneen, ekan kerran jo talvella ja mitään ei tapahtu?!?!?!

• Torakkala
    • eimikään-Torakkala

Torkkala on Loimaalla.
      Eikö kukaan ole saanut reklamaatiota menemään perille Googleen nimen korjaamiseksi?

• Anonyymi

On tää nyt naurettavaa. Eikö kukan saa tuota väärää nimeä poistetuksi Googlen kartalta?

• Anonyymi

VIELÄKIN. Naurettavuus on jo huipussaan.
      Mihinkä tästä voi kannella?
      Traficomiin?
      Oikeusasiamiehelle?

• Anonyymi

Voisin äänestää sitä valtustoehdokasta, joka saa hoidetuksi tämän asian kuntoon. Jo vuosia kartassa on roikkunut väärää tietoa, eikä kukaan ole pystynyt oikaisemaan asiaa.

• Anonyymi

Hallelujaa, nyt on Torkkala vihdoin poistunut keskuudestamme, eihän siinä menny kun reilu 4 vuotta. Hyvä Google.

• Anonyymi

Okei. Kävin tsekkaamassa, Torkkala on tosiaan pois, mutta samalla minua kummastutti, että Niemenmaan-Soljan huudeille on merkitty huoltoasema. Autokeskuksentie ei todellakaan ole tuossa paikassa.

• Mielestäni tästä ilkivallasta pitäisi tehdä ilmoitus Googlelle. Torkkala on korvattu jollain hauskalla Pirkkala nimellä. Eihän semmoista ole olemassakaan. Ihme kun tälläinen pilailu menee suodattimista läpi.

Uusimmassa Torkkalainen-lehdessä oli tästä myös juttua.

• Anonyymi

Joillain on pakkomielle trollailla joka paikassa. Ei mene läpi vitsinä.

• Anonyymi kirjoitti:

Joillain on pakkomielle trollailla joka paikassa. Ei mene läpi vitsinä.

Hemmetin rasittavia semmoiset tyypit.

• Anonyymi

Myös Tampereella on tehty samanlaista ilkivaltaa nimeämällä joitain katuja asiattomasti. Tapaukset nostavat esiin kysymyksen siitä, mitä maailman suurten somejättien tekemisiin voi vaikuttaa.

• Vandaalit iskivät myös Tampereen Areenan kimppuun ja nimesivät sen Uros Liveksi. Aika huonoa huumoria.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      149
      1215
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      119
      1038
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      214
      780
    4. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      765
    5. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      63
      725
    6. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      25
      716
    7. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      135
      696
    8. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      57
      622
    9. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      44
      621
    10. Joko kaupungin johtaja saa iskeä kuokkansa kunttaan

Särkiperällä tapahtuu 25.8 2026 klo.10.00 Fingrid Oy:n ja kahden maanomistajan kanssa maan lohkominen.Mahdollisesti täss
      Pyhäjärvi
      58
      554
    Aihe