Tällainen ilmoitus tulee joka päivä:
"Failure to download extra data files
The following packages requested additional data downloads after package installation, but the data could not be downloaded or could not be processed.
ttf-mscorefonts-installer
The download will be attempted again later, or you can try the download again now. Running this command requires an active Internet connection."
Kun klikkaan run this action, niin avautuvassa terminal emulatorissa tapahtuu aina jotain on mutta se sulkeutuukin nopeasti. Mitä pitäisi tehdä ettei tulisi näitä? Automaattipäivityksiäkään ei ole tullut vähään aikaan, vaan olen päivittänyt noilla sudo-komennoilla.
Toistuva inforuutu vaivaa
5
145
Vastaukset 5
- wefwqee2q
Kyseessä Xubuntu? Aja päätteeltä komento sudo apt-get update , nii saat tarkemmat virheet. Tuo paketti ei ole mitenkään pakollinen, joten voit elää virheen kanssa ;)
- jgjhgjguytuy
Onko tuo siinä ubuntu-restricted-extras paketissa (vai mikä sen nimi nyt olikaan)?
Auttaisiko jos ensin yrittäisit poistaa kokonaan sen extrapaketin ja asentaa sitten uudelleen?- huomaax
Jos kyseessä Xubuntu, niin paketin nimi on xubuntu-restricted-extras.
Itse en noita fontteja kaipaa. Auttavat Wordin dokumentteja näkymään oikein. Voi kokeilla
wget http://ftp.de.debian.org/debian/pool/contrib/m/msttcorefonts/ttf-mscorefonts-installer_3.6_all.deb
sudo dpkg -i ttf-mscorefonts-installer_3.6_all.deb
Tuo on Debianin vastaava paketti. Kyse kuitenkin fonteista. Fontit voi kopioida myös Windowsin puolelta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Törkeä petosepäily Suomussalmella
Uutisoi maikkari. Uhrin nimiin on nostettu pankkilainaa, hänet on saatu sijoittamaan hevosiin ja ostamaan autoja. Ei ta602787- 951156
Kysymys miehille ...
Kertokaapas miehet, että miksi monille miehille on niin hirveän tärkeää määritellä mitä mies saa tehdä ja mitä ei ja mil3121099Poliisi etälamautti, sitten pahoinpiteli
Vaikeasti kehitysvammaisen niin vakavasti että kuoli pian sairaalassa. Ei osannut kehitysvammainen heti noudattaa polii3461051Itsensäpaljastelija
Mikä juttu tämä nyt on. Ulkomaalainen ahdistelee naisia simpsiöllä Ei pysty lukea Lapuansanomista juttua loppuun asti. O60988Ttp:llä kuontalot ojennukseen
Ttp n yrittäjä ilmoitti facessa, että ttp: n tiloihin tulee lokakuun eka vkl parturi. Se tulee parturoimaan vähävaraiste77873- 72770
- 90725
Mies, olen pahoillani kun olen kuvitellut
Että pitäisit minusta. En sitä mistään tähdistä kuitenkaan lukenut, mulle vaan tuli jostain semmoinen tunne, kun itse ty63718- 33663