Huumeita yläasteella

Sitäsattuu

Olipahan löytyny nyssäkkä kannabis rouhetta.

22

1295

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olovi-1963

hUUmeita perkele!,, joisivat viinaaa nii nku kunnon MIEHET ,pRKL!,,, ja viel ävaaralli sinta KANABISTA!

• rajatauki

multikulttuurista säpinää ei mulla muuta

• Gannabis

Saattoi hyvin olla tippunut joltain opettajalta, en kyllä ihmettelisi vaikka pitäisi muutamat vedellä ennen oppitunnin alkua, sen verran ihania kersoja varmasti pitää yrittää opettaa että hermoille varmaan on kysyntää.

• höyrypää

kuulemma ollut nimeltä mainitsemattoman perhekodin asiakkaan pussi

• K.Annabis

Minun mielestäni kannabis pitäis laillistaa!se on hyvä lääke parkinsoniin ym vastaviin.Mut eihän se kyl kuulu alaikäisille.Yhdysvalloissa tää tämmönen kannabis pussien löytö on niin arki päivää,että ei kukaan enää jaksa välittää.

• rqafghlpotedfhläåifd

Kauhea haloo jostain luonnontuotteesta. Kyllä se alkoholi pilaa terveyttä enemmän tuossa iässä.

• arhimäki86

Vitun idiootti mäne helevettihin sun huume sekoilujen kanssa.

• 123456788jk

Taitaa itse käyttäjät täällä ylistää nyt sitä luonnontuotettaan! Ei muutakun poliisit enenmän vaan ratsioita tekemään niin loppuu pelleily! Nivalaanhan ne jo iski alkuviikolla,oikein!

• Bääbäälammas

No kuka muukaan? :D Tekisit itse samaa jos sulla olis munaa elää oman tahtos mukaan. Se tunne kun koulun hUUmevalistus olikin paskapuhetta. Bää bää lammas.

Juo vaan sitää viinaa. Vaimo ja lapset lumihankeen jne.

• 123456788jk

Valitettavasti jalkojen välistä ei löydy munaa ja puolisokin on mies puolinen.Lapsiakin kyllä löytyy.Että mee määkimään lampolaan jos tekee mieli!Ja mä elän tasan semmosta elämää mitä haluankin,en todellakaan muilta kysele!

• Säätösauli

Mikset anna siis muidenkin elää sellaista elämää kuin haluavat? Yksilönvapaus jne.

• kossu.korhonen

Kärpässienikin on "luonnontuote" mutta ei ole vaaraton.

• kaaappisepete

NIIN ON!!!! minun mielestä suomalaisten nuorten pitäisi VIINAA JUODA JA TUPAKKIA POLTTAA toisinkuin jotakin KANNNJABIS MYRKKYÄ JOKA TAPAA!!! on tämä nuORISO PILALLA!! IHAN PILALLA

• 8357378

Opettajilla ei ole edes oikeutta ottaa voimatoimin pois huumeita. Oikeus kun koskee vain vaarallisia ja häiritseviä esineitä...

• 123456788jk

Valitettavasti sitä ei kukaan ole poes ottanut kuin käytävältä vai jonne oli tippunut joltain kullan nuppuselta

• Kaddafi

Ihan hyvä että nuoremmat polttelevat kannabista jo kouluiässä... paremmin pystyy tunnilla keskittymään!!!

• Pyhäkäs

Niin Pitääki Niinhän Teidän SUURIIDOLLI MIKA MYLLYLÄ Käytti siitähän Nuoret Ottaa Mallia HEMO HEMO HEMO

• päällesilankee

kirous, joka kuolleita haukkuu!

• Kirousvaiei

Millä valtuuksilla jakelet kirouksia ja ovatko aiemmat kiroukseksi olleet menestyksiä?

• Visala

Menkää hoitoon

• Absolutisti

Työntäkää se kannabis rouhe peräreikään ja menkää pubille muitten narkkareiden sekaan

• Piipussapalaaruohoa

Eikö se kannattaisi vain polttaa ja mennä pubille juomaan oluen.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      118
      1600
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1458
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      35
      849
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      819
    5. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      746
    6. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      34
      718
    7. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      698
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      690
    9. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      42
      679
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      653
    Aihe