Tämän unen olen nähnyt vuonna 2015 Aarteen päivän aamuna.
Näin unen, että olin ottamassa merimatkaa tai jotain. Ajattelin, että sittenpähän tiedän, mitä sen aikana tapahtuu. En kuitenkaan ehtinyt sen enempää edetä järjestääkseni reissua, kun tuli jokin ilmoitus, että vuonna 2019 tulee isku, jokin iso ja merkittävä. Sanottiin Jumalan vihan maljoista. Ymmärsin niiden tulevan uskottomille ihmisille. Mieltäni alkoi askarruttaa sellainen asia kuin ihmisten säteilytys. Sehän piinaa ihmisiä.
Sitten minun oli määrä mennä suviseuroihin, ja mukaani piti tulla joitakin maahanmuuttajia. Kuitenkin vain yksi thaimaalaisen näköinen nainen tuli mukaani, ja hänkin hävisi pian saavuttuani suviseurapaikalle. Menin jonkun puhujan (siis miehen, vanhoillisilla on vain miehiä saarnatehtävissä) juttusille kyselemään mieltäni askarruttavista asioista. Kysyin siitä säteilytyksestä. Puhuja vastasi jotenkin niin, että se tulee sekä uskovaisille että uskottomille. Ymmärsin siten tuon vihan maljojen olevan eri asia, nehän tulevat uskottomille eikä uskovaisille. Puhuja puhui minulle paljonkin ja pidempään, muuten kyennyt painamaan enempää asioita mieleeni. Kiittelin puhujaa, ja sanoin, että voin kysellä vielä muiltakin, kun on käsketty kyselemään.
Edelleen olin tuolla suviseurapaikalla. Menin seuraavaksi jonkun naisen luo. Hän vastasi jotenkin suviseurajärjestelyistä ja joistakin asioista. Nainen sanoi minulle, että seuraavat vuodet ovat erilaisia taloudellisesti verrattuna tähän vuoteen 2015. Hän näytti minulle jotenkin sen, että tulee laskua. Ymmärsin siis, että on köyhempää ja tämä vuosi 2015 on eri sarjassa tulevien vuosien suhteen. Siellä oli jokin iso nappula/vaaka, jota nainen siirsi ikään kuin merkiksi vuosista. Kun nainen siirsi nappulan vuoteen 2016, hän sanoi: "Pyhälä." Ymmärsin sen tarkoittavan suviseuroja. Sitten hän sanoi: "Tämä on." Sen ymmärsin tarkoittavan, että ne vuoden 2016 suviseurat pidetään. Sitten hän siirsi nopan vuodelle 2017. Minä toivoin kovasti etten heräisi, koin unen olevan lähdössä, että se saattaisi lehahtaa pois. Mutta halusin kovasti olla siinä unessa. Kuitenkin minä heräsin. Kello oli jotakin varttia vaille seitsemän Aarteen päivän aamuna vuonna 2015.
Siinä oli myöskin jokin nappula, joka oli ensin Helsingin kohdalla, mutta myöhemmin se siirrettiin idemmäs.
Itse olen vanhoillislestadiolainen.
Mietinnässä uni
12
328
Vastaukset
- unennäkijä
Suora kopioni toisesta unesta:
Kerron eräästä unestani jotakin:
Unessa jokin joukko hyökkäsi päällemme. Meitä oli paljon, joidenka päälle heittivät jotakin, josta nyt en osaa sanoa muuta kuin, että tappavaa. Olin ihan eturintamassa. Kun he olivat sitä ainetta tai räjähdettä heittäneet, katsoin pian ympärilleni. Paljon oli porukkaa vähentynyt. Minä en kuitenkaan kuollut, vaikka olin ihan lähellä etuosassa heittäjiin nähden.
Toisessa hyökkäysvaiheessa pakenin mataliin vesiin. Selvisin myös sieltä. Kolmannessa vaiheessa menin syviin virtoihin, joista ajattelin, ettei jalatkaan yllä pohjaan, ja virta oli pyörteinen. Selvisin siltikin.
Sen jälkeen menin johonkin sairaalaan. En ollut haavoittunut, mutta menin siellä käymään. Kysyin heiltä, mikä sairaala se oli. Vastattiin, että Lapin syyssairaala. Kerroin sillä uskonasioista ja kyselin, onko uskovaisia. Joku nainen kertoi olevansa. Näin kuitenkin, että hänelle oli korvakorut, vai oliko meikkiä. Joka tapauksessa jotakin maailmallista. Hän kuitenkin halusi ikään kuin olla uskovainen. Siihen liittyi muutakin, mutta en nyt kerro enempää. Toisekseen en osaa kertoa unta edes täsmälleen, millainen se oli.
Näin sitten jonkun merkin, josta päättelin, ettei yhteiskunnallinen kaoottinen tilanne parane, vaan aikovat pedon merkkauksen lähettää. Se oli jokin symbolinen merkki, josta en osaa edes kertoa, millainen se merkkinäky oli siinä. Tiesin kuitenkin, mitä se merkitsi. Ympärilleni tuli enemmänkin porukkaa. Kaikki eivät olleet vilpittömällä mielellä siinä. Tiesin yhden miehen heistä olevan vainoojan. Mukaani tullut sairaalassa hoidossa ollut nainen lähti jotenkin kävelemään ilmeisesti paikasta, jossa hänen piti olla. Sieltä hän ei ilmeisesti saanut poistua kuin nukkumaan tai levähtämään. Tarkkailija kysyi naiselta, minne hän on menossa. Nainen vastasi, että lepäämään, jolloin antoivat hänen mennä/tulla minun mukana. Lepäämään kun meni, niin siellä levolla oli ikään kuin ikkuna, josta pääsi pakenemaan... Siinä oli loppusessa se tilanne, että piti päästä pakoon.
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14087178/pako---havityksesta - unennäkijä
Tässä vielä mietintää, kun hävitys tulee osaan maata, niin samalla saattaa Suomi jakaantua kahtia, nimittäin on ollut ennustuksia, että Paavo Väyrysestä tulisi presidentti. Tällöin Suomi näillä näkymin jakaantuu, koska täällä on eri tavoin ajattelevia ihmisiä. Toisen unen näkymä siitä, että Helsingin kohdalla ollut punnus siirrettiin, voi merkitä myös sitä, että Suomen pääkaupunki siirtyy. Tai sen jäljelle jääneen lähemmäs Suomea olevan maan, kun toinen puoliska muuttuu/on muuttunut toisenlaiseksi, ja täällä on jo havaittavissa läntisen liberalistumisen ja synnin laillistamisen merkit, kuten homotus ja eutanasia.
Tuossa unessa kun piti mennä aina vain syvemmälle vesiin, että pelastuisi ja sehän kuvaa sitä Pyhän Hengen virtaa ja kun on kokonaan virran vietävänä ei paha pääse vahingoittamaan. Loppuosassa oli niitä valheuskovaisia ja siitäkin Raamattu varoittaa ja tietysti siitä pedon merkista. Uskovaisia ei jätetä vihan aikaan, vaan otetaan taivaaseen häihin, ne jotka ovat valmiina.
- 1234567---
Pedon taholta tuleva vihanaika on ennen Jeesuksen toista tulemista. Jumalan omat tulevat siis kokemaan vihan ajan.
Jumalattomat vihaajat saavat surmansa Jeesuksen toisessa tulemisessa, niin ei täällä ole enää ketään vihaajia. - ertykl
P.koreaLaiset kaasuttelevat myötätuuleen uskoven kokoupaikkoja! EI AUTA MENNÄ NUHTELEMAAN NUITA, ELI OVAT KOULUTETTU TUHOAMAAN, JOS JOKU MENEE LÄHELLE!
- viritt
Tuli sanoma n.1.kk sitten: "Kaksitoista kielinen harppu (tai kannel) pitäisi virittää". Toissayönä näin ed. sorttisen soittimen unessa. Korkeammat kielet soittimessa näyttivät olevan vireessä,mutta muut miten sattuu. Tuli tunne että asiat ovat nyt hakusessa, sillä vain korkeampia kieliä oli soittaessa käytetty. (koin että soitin kuvasi unessa jonkun sielun tilaa) Asia liittynee myös profetaalisuuteen ja hengelliseen hallintoon yleisemmin.(12 apostolia;12Israelin lasten sukukuntaa..) Tämä voi olla myös jollekin, joka omistaa,tai on aikonut hankkia kys. soittimen Että rohkeasti vaan soittamaan ja" virittämään". Muista että jonkun on uitava rohkeasti v.virtaan tässä" kolinassa".
- erttkkl
Huonoa on nytkin, sollä atpvoimaloista vuotaa säteiyja luontoon.ELIÖLAJUEN POPULAATIOT KÄRSINEET JA JO PUOLET VÄHENTYNYT. IHMISTEN SUHTEENKIN ON HUONMOA. MUTTA JUMALA ON VÄHENTÄNYT SÄTEILYJÄ IHMEELLISESTI JA LUONNON TOIPUMISRAKIN JO OLLUT! JA TOIVON MMUKAAN LOPPU ON SIIRTYNYYT, JONKA SUOMALAINEN NUORI OLI NÄHNYT, "ATOMIVOIMA TUHOAA IHHMISKUNNAN 45 VUODESSA."VUONNA 1972. jA TUO LOPPU OLISI V.2017. JUMALA ON ANTANUT KUITENKIN JATKOA!
- erttkkl
Huonoa on nytkin, sillä atomic voimaloista vuotaa säteilyja luontoon.
- erttkkl
Jmala teki muutoksia säteilyihin ja ihmiset saiat jatkoaikaa, säteilyt eiväi mene tietyn määrän yli! Mten loppu saattaisi olla vuosi 2017, niinkuin joku somalainen nuori oli nähny vonna 1972: "ATOMIVOIMA TUHOAA IHMISET 45 VUODESSA." Eli tuo olisi vuosi 2017, joka on näkynyt ihmistilastoissa loppvuoteba. Eli jatkoaikaa on tullut!
Atomivoimaloista uloskarkaavat säteilyt onmahdollista kerätä talteen, jolloin tuo tuho on mahdollista välttää!
To poisto voi olla ongelmallinen ettei muoostuisi jotain uusia säteilyjä!
- aloittaja_unennäkijä
Vielä! Tuossa unessa säteilyllä tarkoitin elektromagneettista säteilyä. Se mielestäni harventaa myöskin hiuksia. Mutta säteilyäkin on monenlaista, kuten tuo ydinsäteily, josta joku jo tuossa kirjoittikin. Jokainen ymmärryksen omaava tietää, ettei se ole tarkoitettu ihmisen elinympäristöön, niin kuin ei eläintenkään. Aina löytyy niitä, jotka ovat valmiita riskeeraamaan, puhumattakaan itsemurhapommittajista, jotka pelkästään omin aivoin tai toisen kehotuksesta päätyvät ratkaisuunsa.
- Muista Jeesus kaikkia vainottuja ja kiusattuja. Tuon pyynnön yhtenä iltana lähetin iltarukouksessa.
Tähän vielä muistaakseni kevään 2014 uni lyhykäisesti. Unessa soi laulu "Nouse jo pilvi verinen". Ilma oli harmaa eikä aurinko paistanut selkeästi. Ikään kuin harmaus peitti sen. Katot olivat noesta mustat. Ajattelin, tämä on sitä maailmanlopun aikaa. Sitten laulussa päästiin kohtaan "Jo meidät täältä siirretään hääsaliin Isän taivahan..." Se laulettiin tuossa "jo" eikä kuten se meillä nyt on "kohta". Silloin ilma kirkastui, mieli yleni, ja saatoin ajatella juuri olevan käsillä ylöstempauksen hetken. - unennäkijän
Yhdessä unessa oltiin jossakin huoneessa. Joku sanoi, että Jeesus on tullut takaisin. Minä siihen vastasin, etten näe ja kyselin missä kohti hän on. Joku vastasi: "Tuossahan tuo on sinun vieressäsi." Sen jälkeen Jeesus asetti meidät johonkin lentokoneen tapaiseen lähtevään ajoneuvoon. Minun paikkani oli Jeesuksen oikealla puolella. Sitten mentiin. Reissun aikana ikkunoista näkyi, että oli menossa atomipommitus. Ohjuksia tai jotain lenteli ohi. Meidän piti tehdä maareissu, josta ei jäänyt mitään muistiin. Jeesuksen kanssa ensin mentiin yhdessä maareissulle ja sieltä taivaaseen. Taivaaseen saavuttuamme näin jonkun salin, joka oli täynnä pöytiä ja niissä juoma-astioita. Siellä oli vettä ja viiniä. Kyselin Jeesukselta, mistä joisin, johon Jeesus vastasi sen olevan sama, mistä juon. Mutta halusin tietää ja kysyin uudestaan, mistä Jeesus haluaisi minun juovan. Tällöin sain vastauksen, siitä punaisesta astiasta, josta oli juoma kaatunut maahan/lattiaan asti.
Tästä tulee mieleeni, että Jeesuksen veri on vuotanut viimeiseen pisaraan asti. Se maareissu, jonka Jeesus teki, oli sellainen, jossa hän kävi tämän maan päälle vuodattamassa verensä syntien sovittamiseksi.
Aloittaja unennäkijä, mutta nimimerkiksi ei enää hyväksytä tuota, joten unennäkijän. - erttkkl
Maailmanloppu näyttää sitten tulevan vuonna 2020! Ihmiset kuolevat atomivoimaloiden säteilyjen takia! Hiljainen kuolema, ei kukaan jäää kertomaan!? Syntyvyys alenee arviolta 6000 kuluvana vuotena 2017, kun
viime vuonna 3000.
Tuo niinkuin alaraja arviossa, sillä alkuvuoden 2017 tilastojen mukaan väheneminen kuluvana vuonna voi olla jopa 9000 eli 3 kertainen eli loppu voi tulla jopa nopeammin!
Lastentulo loppuisi sen arvion mukaan jo vv.2018 - 2019.
Tuon lopun voi välttää pysäyttämällä atomivoimalat!
Joku oli saanut profetian:Evankeliumin saarnaaminen loppu v.2020, mikä viittaaa maailman loppuun, sillä Jeesus käski julistaa Evankeliumia maailman loppuun asti!
Jeesus kuvaa maailman loppu Matteuksen Evankeliumin 24. luvun mukaan. Atomivoimaloista uloskarkaavat säteet tekevät tuollaista!
"14. Ja tämä valtakunnan evankeliumi pitää saarnattaman kaikessa maailmassa, kaikille pakanoille todistukseksi; ja silloin tulee loppu.
15. Kuin te siis näette hävityksen kauhistuksen*, josta sanottu on Daniel prophetan kautta , seisovan siinä pyhässä siassa; (joka tämän lukee, hän ymmärtäköön!)
16. Silloin ne, jotka Juudeassa ovat, paetkoot vuorille.
17. Ja joka katon päällä on, älköön astuko alas ottamaan jotakin huoneestansa.
18. Ja joka pellolla on, älköön palatko vaatteitansa ottamaan.
19. Voi raskaita ja imettäväisiä niinä päivinä!
20. Mutta rukoilkaat, ettei teidän pakonne tapahtuisi talvella eikä sabbatina;
21. Sillä silloin pitää suuren vaivan oleman, jonka kaltaista ei ole ollut maailman alusta niin tähän asti, ei myös tule.
22. Ja ellei ne päivät olisi lyhennetyt, niin ei yksikään liha tulisi autuaaksi; mutta valittuin tähden pitää ne päivät lyhennettämän.
23. Silloin jos joku teille sanois: katso, tässä on Kristus taikka siellä! älkäät uskoko.
24. Sillä väärät Kristukset ja väärät prophetat nousevat, ja tekevät suuria ihmeitä ja merkkejä: niin että myös, jos taitais tapahtua, valitutkin eksytettäisiin.
25. Katso, minä olen teille sen ennen sanonut.
26. Jos he siis teille sanovat: katso, hän on korvessa! niin älkäät menkö ulos; katso, hän on kammioissa! älkäät uskoko.
27. Sillä niinkuin pitkäisen tuli leimahtaa idästä ja näkyy hamaan länteen, niin on myös Ihmisen Pojan tulemus.
28. Sillä missä raato on, siihen kotkat kokoontuvat.
29. II. Mutta kohta sen ajan vaivan jälkeen aurinko pimenee, ja kuu ei anna valoansa, ja tähdet putoavat taivaasta, ja taivaan voimat pitää liikutettaman.
30. Ja silloin näkyy Ihmisen Pojan merkki taivaassa, ja silloin kaikki sukukunnat maassa parkuvat ja saavat nähdä Ihmisen Pojan tulevan taivaan pilvissä suurella voimalla ja kunnialla.
31. Ja hän lähettää enkelinsä suurella basunan äänellä, ja he kokoovat hänen valittunsa neljästä tuulesta, yhdestä taivasten äärestä niin toiseen.
32. Mutta oppikaat fikunapuusta vertaus: kuin sen oksa on tuores ja lehdet puhkeavat, niin te tiedätte suven läsnä olevan:
33. Niin myös te, kuin te näette nämät kaikki, tietäkäät, että se on läsnä, oven edessä.
34. Totisesti sanon minä teille: ei suinkaan tämän sukukunnan pidä hukkuman ennen kuin kaikki nämät tapahtuvat.
35. Taivas ja maa pitää hukkuman, mutta minun sanani ei pidä suinkaan hukkaantuman."
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1151887Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html1541362Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j551307- 531049
Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html126982Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä75936Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi36847- 52844
Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa62822- 56801