Juu elikkäs, tänään tuli ostettua luontaistuotekaupasta omega-3 kapseleita, eikä tietenkää tullu otettua kuittia. Myöhemmin perehdyin netistä kalaöljykapseleihin, ja löysin tiedon, että etyyliesteröidyt kapselit, jotka ostin, ovatkin huonolaatuisempia kuin triglyseridimuodossa olevat kapselit, 20 euroa siis meni aivan hukkaan, koska haluan vain parasta laatua. Olen jo avannut purkin, joten en varmaankaan voi palauttaa ja saada rahoja takaisin, mitä tehdä? 20 euroa on mulle iso raha, ja haluan vain parhaita ravintolisiä.
Ostin vääränlaisia omega-3 kapseleita, mitä tehdä?
haluanterveyttämulle
2
154
Vastaukset
- ewewewee
Eipä avattua pakkausta voi palauttaa. Voit yrittää myydä tuotteen eteenpäin, mutta tuskin kukaan avattua luontaistuotetta itselleen haluaa.
- ongelma.täälläkin
Minä ostin purkin C-vitamiinia flunssaani, eikä se auttanut lainkaan. Mistä saan rahani takaisin. Kuittia ei oo, mutta tyhjä purkki löytyy. Voisiko sen myydä jollain palstalla vaikka se on käytetty?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4129066Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1883652- 202113
- 831302
- 271115
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta661102- 751100
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss791075- 551033
- 66982