XC60 / Moottorilehti

rerer343

Uudessa Moottorilehdessä kovasti kehuttiin XC60 suuntavakautta. Mainittin että myrskypuuskat motarilla lähinnä huomaa äänestä, ei kulkusuunnan muutoksista.
Ohjausta kehuttiin että mikään muua valmistaja ei osaa tehdä yhtä pätevästi keskittävää.

Onko tuo XC60 oikeasti noin pätevä... joka päivä vaikka rengaspaineet vaihtelee lämpötilan mukaan?

Entä onko näissä suuria eroja vuosimallien suhteen?

5

225

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1900

sehän riippuu kirjoittajasta mikä on hyvä, yleensä mitä korkeampi auto luulisi tuulen tuntuvan

• Pitoauto

Onhan se xc60 todella hyvä auto. Minulla on vuoden kokemus etuvetoinen tai d4 koneella olevasta autosta.

• Easydrv

Neljän vuoden ja noin 100 tkm kokemuksella peukutan aloittajaa, mutta varauksella, koska kyllä kovat puuskat käyvät siihenkin auton korkeuden takia. Vakaus riippuu myös renkaista.
      Muistaakseni 2010 jälkeen tehdyissä autoissa on tanakampi alusta, oikeastaan pintakova, mutta ajomukavuus on silti hyvä.

• miettijä

joka ainoassa volvossa valitetaan pintakovasta jousituksesta. mikähän tässä ratkaisussa on taka-ajatuksena. Varmasti voisivat halutessaan tehdä jousituksesta toisenkinlaisen

• Maksetuttestit

2cv:n jälkeen mikä tahansa munakuppi tuntuu vakaalta...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      74
      904
    2. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      768
    3. 60
      752
    4. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      43
      704
    5. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      654
    6. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      45
      653
    7. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      31
      629
    8. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      34
      577
    9. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      50
      570
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      38