Poliisi rekrytoi 25 uutta nettipoliisia – "kyse ei ole sananvapauden rajoittamisesta"
Uudet nettipoliisit aloittavat toimintansa maaliskuuhun mennessä. Poliisi toivoo panostuksen tuovan netissä tapahtuvaa rikollisuutta päivänvaloon, sekä ennaltaehkäisevän somen vihapuheita.
vihapuhe
2.2.2017 klo 14:24päivitetty 2.2.2017 klo 14:48
AAHHAHHAHHAHHAHHAAA
2
98
Vastaukset
- Eläimenpitokielto
Kirjoittaja Vieras » To Helmi 02, 2017 8:18 pm
Mä luulen et toi on sama xxxxx. Ainaki nimi on ihan sama ku sillä joka xxxxn kans touhuu esim.rikkarei porukoist ja kyttää lepuski-treskenda välii aika tihee. Eiks se oo sama hemmo ku suunnitteli xxxn kans pistää xxx kylmäks?
Vähäks hyvän nimen toi Tinka on antanu tolle. Mikki Hiiri.
Miten saada itselleen eläntenpitokielto?
Hulluuttaan... - MitenIhmeessäToi
Tinka alias Inga Pee sai itselleen "lastenpitokiellon"?
Miksi sen tytär otettiinkaan huostaan?
Miksei Inga saanut enää sen jälkeen edes tavata lastaan?
Mitä Inga oli tehnyt tuolle pienelle lapselleen?
Miksiköhän Inga kehuu olevansa juuri Arin kaveri?
Mikä heitä oikein yhdistääkään?
Heidän omien lastensa kohtelu heidän taholtaan?
"onneksi on lastensuojelu"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k313884- 412609
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut422568Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82365- 292188
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3032083- 381799
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461623Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t461488- 1411477