Laivaristeilyllä pariskunnan vaimo otti suihin,

Vantteri18

vuorotellen kolmelta kundilta. Ei antanut panna hytissä, mutta otti suihin ja saimme roiskaista spermat rinnoille. Selvästi näki, että häntä kiihotti kalun imeminen ja tuo sperma pitkin rinnuksia. Mikäs fetissi tämä sitten on ? Vai ihan normi juttu ?

25

4003

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oiuhi

      Löylykauha perseeseen tuollaiselle huoralle.

    • Mimmi3333

      Mä otan kans suihin, mieluumin, kuin annan pillua. Se on jotenkin vain niin kiihottavaa, kun tuntee ja näkee miten mieheltä tulee. Ei tuo mitään outoa ole, no ehkä se, että ottaa ryhmässä...

      • Anonyymi

        Mä haluaisin että 2 naista ottaisi mun isoa kyrpääni suuhuni toinen ottaisi kyrpääni suuhun että soerma lentäisi ja toinen voisi hieroa mun palleja mä voisin nuolla molemmat naisten pillua eri aikaan kiimainen mies👍😍❤️👍


    • poskeen

      joo, ja oikein hyvä suihinotto on paljon kivempaa kuin paneminen, siis ainakin miehelle.

    • Rahaako

      Paljonko maksoi, vai oliko ilmaista ?

    • KimppakivanNimeen

      Kyllä kunnon kimppapano Kolmen miehen kanssa on ollut parasta miehet vaihtuu ja pillu saa munaa kunnolla
      Aviomies tietysti yhtenä panemassa
      Miehet jaksaa panna monta kertaa kun näkevät kun toiset panee ovat he panokunnossa hetkessä
      Kun on kyse tutuista miehistä saavat miehet panna paljaalla ja laskea sisälle
      Minä annan kavereillemme pillua melkein joka viikko joskus jopa useammin
      Minulla on myös yksi mies joka panee vapaasti kun tulee käymään hän on ollut mieheni kautta elämässäni jo yli 15 vuotta
      Panemme 1 viikonloppu kuukaudessa ja joskus jopa useammin

    • Kokeiltu.on

      Kyllä kunnon kimppapanoa ei tiedä seksistä mitään

    • OnnellinenVaimoMiehineen

      Elämä alkaa vasta kunnon orgioitten myötä
      Kehotan kokeilemaan
      Niin on muuten vieläkin parempaa kun on oma puoliso mukana

    • mies19955
    • Anonyymi

      On se kumma miten suomalaisesta naisesta tula parin kaljan jälkeen ihan ilmainen spermahuora.

      • Anonyymi

        Ei tartte uskoa satuihin kun on nähty monta kertaa. Vähän ulkomaalainen mies kehuu niin persereikää suuhun työntämässä huorat.


    • Meillä on kullakin mitä kummallisimpia fetissejä, eikä peniksen suuhun ottamisen halu, ole tuskin näistä eri fetismin kirjoita harvinaisimpia.
      Tässä tapauksessa alkoholin viemät estot naisella ovat luultavasti olleet pääroolissa jota miehet ovat sitten hyväksikäyttäneet.

      • Anonyymi

        Kyllä näin on. Mutta eihän siinä mitään paha ole. Miehen tehtävä on naida rynkyttää ja naisten tehtävä on pyllistää raijät auki ja ottaa vastaan kalut ja spermat sekä myös nautiskella.


      • Moikka tulisitko sinä panemaan joku päivä olisi mukava saada puristaa tissejäsi
        pääsisi nuolemaan pilluasi lopuksi saisin työntää kulli sisällesi kuullostaisiko
        kiinnostavalta. Olemme kirjoitellut aikaisemmin jos muistat bussiseksi olisi kiihoittava
        saada kokea seksiä kanssasi ainakin keskustella seksistä kanssasi ota yhteyttä [email protected]


    • Ei mikään estä minua tuntemasta mielihyvää seksissä myös siitä, että saatan tuottaa mielihyvää muille itse orgasmia siitä saamatta.
      Peniksen suihinottaminen seksileikkinä, saa kuitenkin itsensä kiihoittumaan siinä määrin, että palkkio siitä on jo siinä itsessään.
      Miehen purkauksen tunteminen on ihanaa ja fetissinä tuskin oudoin.

      • Itse rakastan nuolla pillua ja persettä, ja saan siitä nautintoa, että toinen saa nautintoa. Kiihottavaa esileikkiä se, samoin rakastan saada suihinnottoa ja ihana nähdä muna sykkimässä naisen suussa. Tuollainen aloittajan kuvaama naiswn mälliämpärinä oleminen kiihottaa ajatuksena. Joskus tullut nähtyä jotain aikuisviihdettä missä nainen vetää jonossa lasteja suuhun. En toki välttämättä rinkiin menisi imuteltavaksi... tai eihän sitä tiedä. Joskus haaveilen, että saisipa laskea koko viikonlopun kaikki lastit saman naisen suuhun... ensin pimpsaan ka viimetingassa aina sinne. Olisi jotenkin rietasta. Itse haluan aina suudella sen jälkeen. Se o ihanaa.


    • Anonyymi

      Ei se niin kummallista ole! Itsekin olen toisinaan harrastanut vastaavaa.
      Sopivassa mielentilassa jopa se että saan spermat usealta mieheltä puseron tai mekon rinnuksille tai rintaliiveille on erittäin kiihottavaa - vastaa hyvin keskinkertaista orgasmia! Selaista vaan ei voi harrastaa missä tahansa, mutta oma hytti laivalla sopii siihen erinomaiseti.

      Kati 34v

      • Anonyymi

        Mitenkäs Kati olisi jos tavattaia.
        Voisin ilahduttaa sinua varsin isolla kyrvällä suussasi ja ihan mielelläni roiskin ison lastin mekollesi tai puserollesi tai vaikka rintsikoittesi kuppiin! Tuo viimeksi mainittu onkin vielä kokematta. Sen jälkeen voisin huolellisesti napittaa puserosi kiinni ja katsella kuinka sperma imeytyy kankaan läpi...

        K. 46v


    • Anonyymi

      Olin laivalla poikakaverini kanssa. Mä olen siis tyttö. Mentiin kolmen miehen hyttiin juomaan ja juttelee. Kun me haluttiin lähteä pois niin ne sanoi että mun pitäs ottaa suihin niiltä. En suostunut mutta halusi imeä. oli tosi outoa katsoa vierestä miten innoissaan se imi niitä.

      • Anonyymi

        Poikakaverisikos otti suihin, imi niitä kolmea miestä joiden hytissä olitte?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Poikakaverisikos otti suihin, imi niitä kolmea miestä joiden hytissä olitte?

        Joo sitä tarkoitin. Se oli hämillään jälkeenpäin  kun se oli ollut niin innoissaan. Miehet oli vaan kuumana. Pääasia niille että sai käskeä jonkun tyhjentämään niiden pussit.


    • Miksi se ei kiihottaisi? Ei seksi ja ihanat kokemukset tarvitse aina sisältää aktia.

      • Anonyymi

        Ei se seksi ole pelkkää naintia vaan paljon kaikkea ihanaa (ja irstasta) muutakin ;)


    • Anonyymi

      Laivareissulla firman pikkujouluristeilyllä joku hakkasi pikkutunneilla ovea. Oven avattuani hakkaaja oli naapurihytin naispuoleinen kollega vain pyyhe verhonaan ja hän kysyi "haluatko jälkiliukkaille, haluan munaa ja miesystäväni ei enää kykene". Tämän jälkeen hän vilautti pilluaan pyyhkeen raosta. Menin niitten hyttiin jossa mies vaan käänsi kylkeään toisella sängyllä. Hieman oli haastavaa saada kalu pystyyn kostean illan jälkeen, mutta pari kertaa sain häneen spermat pumpattua. Aamulla saman hytin ovi oli auki. Siellä oli selvästi käyty hieman kovempiäänistä keskustelua. Tuppauduin tervehtimään ja mies luikki sanaakan sanomatta tiehensä. Nainen teki sängyllä vastapano liikettä eikä taas aikaakaan kun kivikova krapulakyrpäni oli taas hänen sisällään..

    Ketjusta on poistettu 44 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      159
      6620
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      34
      3948
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      2015
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1979
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1819
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1656
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1563
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1538
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1515
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      36
      1398
    Aihe