DNA-talolaajakaista pätkii

talolaajakaista_hki

Yhteys katkennut kokonaan jo kuukausia vähintään kerran päivässä, ja hidastelee ja yhteys katkeaa nyt yhä useammin vaan. Modeemi pitää sulkea ja käynnistää aina uudestaan jotta löytyy yhteys. Mikä tätä vaivaa?

10

5119

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 4gonnykypäivää

      Sellaisia ne on, kannattaa vaihtaa toisen operaattorin 4G mokkulaan.

    • Esesesezez

      DNAlta ei kannata ottaa mitään palveluja.

    • PooKii

      Meilläkin (Lahdessa) erittäin hidas, tuo 10 yksikön (en muista noita lyhenteitä), josta ei tarvitse maksaa mitään. Nyt ovat ottaneet yhteyttä hallitukseen ja tarjoavat jotain 60 eur/kk:ssa (!!!) maksavaa nopeampaa yhteyttä. Eli aivan ilmeisesti tahallaan hidastuttavat tätä vanhaa, että kaikki vaihtaisivat uuteen. Erittän epäasiallista ja ärsyttävää !

    • Anonyymi

      mulle tuli mokkula postista ja joitain ohjeita mukana. aika vaikea selkoisia.
      kovasti kauppasi nuori neiti mokkulaa, tilasin ja nyt sen kanssa n ihan hukassa, taisi olla vika tikki tilata, en tiedä saako sit toimimaan, vaikuttaa aika hankalalle.
      taidan palauttaa.

    • Anonyymi

      Meillä uudet 5 G puhelimet joissa DNA liittymät. Kotona vuoden vanha langaton purkki DNA:lta ja siinä 4 G.
      Tuli otettua määräaikaiset sopimukset poikkeuksellisesti, oli niin hyvä tarjous. Ongelmia on, että nettiyhteys katkeaa yllättäen, tämä ongelma on kaikissa laitteissa ja näissä kolmessa DNA liittymässä. Mielestäni asuntomme ei vaikuta signaalin vahvuuteen, koska se heittelee voimakkaasti ja Telian liittymällä ei ollut tätä ongelmaa. Myös poika on valitellut samaa asiaa eri kaupungissa. Me asutaan Espoossa. Meillä tehdään nyt etätöitä kotona ja noin kerran tai kaksi päivässä yhteys menee poikki. Siis myös puhelimissa data katkeaa, jotka käyttävät omaa liittymää. DNA:ta ei osattu kertoa, mistä voisi johtua, asiaa on pohdittu. Nyt pitäisi kartoittaa ajankohtia, milloin yhteys katkeaa ja tätä kautta vikapalvelu voisi miettiä perusteita määräajan purkuun. Ei tästä kotiseurannasta oikein mitään tule, joitakin kellonaikoja on ylhäällä, miksi meidän pitää kotona ryhtyä tällaiseen?
      Lopputulema on tästä, että ikinä en ota enää määräaikaista sopimusta, ongelma voi tulla harvoin mutta se on todella kiusallinen sitten, kun se tulee. Työnteko kärsii ja oman investointiharrastuksen kohdalla voi tulla kunnon tappiot, kun verkko kaatuu kriittisellä hetkellä. Näillä asioilla ei ollut juurikaan painoarvoa asiakaspalvelussa. Muuten asiakaspalvelu ollut kiitettävää.
      Kaikki mieleentulevat asiat on tarkistettu ja resetoitu yms. keikkea sellaista testailua. Koti ei ole ainut paikka missä kaatuilua on tapahtunut. Lataus voi olla 5 - 80mb ja viivekin yli 100 joskus jopa. Sitten, kun yhteys poikki, ei ole yhteyttä ollenkaan, 2 min päästä voi olla taas ihan hyvin.
      Hankala homma kaikenkaikkiaan. Espoo on kyllä muutenkin haastava korkeuserojen ja katvealueiden vuoksi.
      Ei enää määräaikaisia, sillä ongelma on ratkaistu.

      • Anonyymi

        Tuossahan se vastaus tulikin "Meillä uudet 5 G puhelimet". Kannattanee pistää puhelin 4G tilaan, jolloin puhelin ei huonon softansa takia vahingossa yritä 5g-yhteyttä välillä ja katkaise yhteyttä tullessaan torjutuksi, koska liittymä on 4G.


    • Anonyymi

      Kannattaisi tarkistuttaa modeemi. Vanhemmat modeemit saattavat alkaa sekoilemaan/ oikkuilemaan vanhetessaan.
      Se että joutuu joskus käynnistämään se uudelleen on pieni haitta ja voihan sen tehdä tavaksikin eli sammuttaa modeemin yöksi samoin matkoille lähtiessä.

      Asiasta kannattaa olla yhteydessä palvelun antajaan eli DNA vikapalveluun!

      DNA:lla on myös jokin keinotekoinen tapauksia aiheuttaa tahallisesti häiriöitä ja alkavat kohta soittelemaan onko tyytyväinen netin nopeuteen ja samalla alkavat myydä nopeampaa nettiä ja tietysti sitä uutta modeemia...

      Itse sitkeästi kieltäydyin nopeuden lisäämisestä ja modeemin ostamisesta ja kas kummaa netti alkoi toimimaan "moitteetta" muutaman päivä sisällä?
      Se että on joskus käynnistettävä modeemi uudelleen ei ole suuri haitta, päivittäinen käynnistely on jo mahdollinen merkki modeemin viasta.

    • Anonyymi

      Minä asun taloyhtiössä, jossa monta vuotta sitten tehtiin laajakaista sopimus DNA kanssa. Minun modeemi toimii hyvin monta vuotta mutta nyt joulun jälkeen se alkoi yhtäkkiä toimia huonosti. Tein ensin kaikki mahdolliset toimet mutta tuli vain enemmän häiriöitä. Luulin että modeemi oli epäkunnossa ja kävin ostamassa uuden DNA:sta. Sain hinnasta pois 50 euroa kun otin kokeeksi toisen liittymän, joka voisi perua noin kuukauden kuluttua. En ymmärtänyt, eikä minulle kerrottu että samalla se vanha edullisempi sopimus peruttiin. Nyt vappuna huomasin ettei minulla ollut nettiä. Minä uskon että DNA on ihan tahallaan tehnyt häiriöitä taloyhtiössä, että se pääsee irti edullisemmista sopimuksista. Minua harmittaa niin paljon tästä huijauksesta että aion luopua DNA:sta, missä olen ollut kauan asiakas.

    • Anonyymi

      Missä DNA siellä ongelma.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2062
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1604
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1471
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      20
      1451
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1431
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1415
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1377
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1310
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1240
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1229
    Aihe