mulla on veistämön tekemä tl vene jossa on
alkuperäinen nopeus mittari,vaan eipäs toimi.
milläköhän periaatteella semmoinen oikein toimii
että voisin vähän itse sitä tutkia ja kenties
korjata.kiitos etukäteen.
veneen nopeusmittari
harasoo
4
2710
Vastaukset
- Veden paine
Luulisin, että se toimii veden paineella. Mulla ainakin Flipperissä on sellainen. Peräpeilissä anturi.
- mävaan
jossa magneettien avulla mitataan pyörimis- nopeus mulla lipperissä.
- Eia
Minkälainen Flipper sinulla on ?
Kaipaisin kokemuksia 510 HT mallista.
- Ile
Mittari toimii joko paineella tai juoksupyörällä. Mittarilla ei välttämättä ole edes erillistä anturia, vaan letku saattaa mennä koneeseen. Painemittarin toimivuuden saa helposti testattua kompuralla. Kannattaa myöskin katsoa, ettei reikä ole tukossa. Painemittari ei yleensä näytäkkään mitään alle 20 solmun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä293215- 1201279
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu101185- 58991
- 71988
Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu178939olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26927Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä38901Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.66870Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹75804