hei mikä on minulle tulee lehti vaikka en ole tilannut. heti poikki jos minulla on tilaus jatkunut tähän saakka. vai onko tilaus voimassa johonkin?
valitut palat lehti
4
302
Vastaukset
- tympääntynyt
miksi minä vastaan omaani kysyn teiltä' miksi lehti tulee vaikka en halua??? vai onko jokin jakso menossa mutta en halua että jatkuu
- SoitaJAkysy
Jos vaikka soittaisit sinne VP asiakaspalveluun ja kysyisit sieltä...
- hölkäsenpölähtämää
Lopetin Valittujen palojen tilaamisen jo aika päiviä sitten. Ottaa pattiin ne niiden tilauspakkoarpajaiset, kun yhä lähettävät mulle kuorta, missä lippua ja lappua askarreltavaksi paskarreltavaksi. Koko ajan pitäis olla tilailemassa ja tilailemassa kaiken näköistä. Siis huh huh mitä touhua.
En osta enkä myy mitään! Kaikki pistän suoraa päätä roskikseen, mitä lähettävät. On mennyt usko noihin arpajaisvoittoihin.- sdfv
Aikaisemmin noita erilaisia palapelikirjeitä tuli useammaltakin lehdeltä. Jonkun kerran lähetin koko paskan takaisin lähettäjälle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824807- 1882168
- 1321812
- 1751445
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161351ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj201279- 301223
- 351116
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3151068- 781013