Voiko suhde mennä hyvin, jos ikäeroa on näin paljon? Mielestäni voi. Eihän sen iän tarvitse tarkoittaa, että toimeen ei tulisi, koska kuitenkin olemme molemmat jo täysi-ikäisiä.
Ikäerossa on kuitenkin se hyvä puoli, että voimme opettaa toisille uusia asioita, mistä toinen ei vielä tiedä mitään. Joku ehkä ajattelee, että kyseessä on nuoren naisen isä-kaipuu, jonka tarve tyydytetään pitämällä suhdetta yllä isänsä ikäisen miehen kanssa. Kyllä minä koen kuitenkin tässä suhteessa hellyyttä, lämpöä, rakkautta, arvostusta ja kunnioitusta toista ihmistä kohtaan, puolin sekä toisin, erotiikkaakaan unohtamatta.
Miehen koskettaessa hellästi olkapäätäni, koko kehoni läpi virtaa sähköiskun lailla hyvänolontunne ja väreily, joka tekee minut onnelliseksi. Silittäessäni miehen poskea hellästi, mies katsoo minua syvälle silmiin, suukottaessamme tunne jälleen ihana väreilyn, jonka en haluaisi päättyvän pitkään aikaan.
Suhde ei kuitenkaan etene koskaan avioliittotasolle, vaan pysyy salaisena, lujana ystävyytenä, tietäen että voimme aina luottaa toisiimme ja puhua mistä tahansa asioista, välillä hellien toisiamme syvästi.
Suhde 25 v vanhempaan mieheen
63
4602
Vastaukset
- Devil
ihanko tulit hyväksyntää täältä hakemaan, miksi?
Oletko jotenkin epävarma itsestäsi vai halusitko meitä muuten vaan ilahduttaa kertomalla varistyksistäsi? Ja kakkosnainen taidat vielä olla. Tyhmä! - Netta
Jos suhde jää salaiseksi, miksi jatkat sitä?
Sinä tässä häviät,olet vielä nuori ja elämäsi on vasta edessä.
Aiotko lopun elämääsi olla jalkavaimona vanhalle miehelle. Mitä jos löydät jonkun muun?
Tai etkö edes etsi, koska sinulla on jo ihana salainen mies itselläsi jota et kuitenkaan ikinä tule saamaan ja näin vuodet kuluu.
Et saa perhettä etkä lapsia!
Mieti onko tuo sen arvoista!??
Nyt suhde voi tuntua ihanalta, mutta elämäsi valuu hukkaan sellaisen kanssa jolla ei ole tulevaisuutta kanssasi!
Ikäerolla ei tosin ole väliä jos RAKASTAA TOISIIAN JA ELÄÄ AVOIMESTI TÄSSÄ SUHTEESSA!
teidän tapaus kuulostaa pettämiseltä, onko mies aviossa?- Neitonen29
Mitä minä häviän? Olen itse naimisissa ja perheellinen kuten tämä 25 v vanhempi mieskin.
- Netta
Neitonen29 kirjoitti:
Mitä minä häviän? Olen itse naimisissa ja perheellinen kuten tämä 25 v vanhempi mieskin.
Siinä tapauksessa kannattaa miettiä kumpi on tärkeempi:
Perheesi joka sinulla jo on tai ukkomies, jota et tule ikinä saamaan!!
Ei pitäisi olla vaikeeta tietää kumpi on tärkeämpi, jos sinulla on vähäänkään järkeä päässäsi.
Mieti sitä jos suhde tulee ilmi, mitä tapahtuu:
lapsesi kärsii, miehesi kärsii ja kaksi perhettä hajoaa.
Ei kannattaisi olla noin itsekäs!!!
Jos haluut tämän ukkomiehen, älä aiheuta lisää kärsimystä perheelllesi etkä vastapuolen perheelle, vaan ota ero! - kahdelta kantilta
Netta kirjoitti:
Ei pitäisi olla vaikeeta tietää kumpi on tärkeämpi, jos sinulla on vähäänkään järkeä päässäsi.
Jos haluut tämän ukkomiehen, älä aiheuta lisää kärsimystä perheelllesi etkä vastapuolen perheelle, vaan ota ero!no mitäs sitten jos ei käryä?
- netta
kahdelta kantilta kirjoitti:
no mitäs sitten jos ei käryä?
..jos pystyy ottamaan sen omalletunnolleen ja pettämään perhettä,niin otan osaa...
mutta jossain vaiheessa jää aina kiinni ja sitten on jo myöhäistä katua! - kahdelta kantilta
netta kirjoitti:
..jos pystyy ottamaan sen omalletunnolleen ja pettämään perhettä,niin otan osaa...
mutta jossain vaiheessa jää aina kiinni ja sitten on jo myöhäistä katua!kolkuttaa kellä ei, puhutko kokemuksesta? Ei kaikki kiinni jää, vaikka kuinka haluaisit.
- netta
kahdelta kantilta kirjoitti:
kolkuttaa kellä ei, puhutko kokemuksesta? Ei kaikki kiinni jää, vaikka kuinka haluaisit.
Minun periaate on se ,että en petä ja eipä ole ollut tarvettakaan.
Sinä "kahdelta kantilta" voit puolustella tuota pettäjää niin paljon kuin haluat, mutta kyllä kaikki sen tietää, että väärin hän tässä tekee.
Taitaa sinulla on myös löysempi elämän moraali?
Jos pystyy elämään tuo omallatunnollaan, niin omapahan on elämänsä! - Neitonen29
netta kirjoitti:
Sinä "kahdelta kantilta" voit puolustella tuota pettäjää niin paljon kuin haluat, mutta kyllä kaikki sen tietää, että väärin hän tässä tekee.
Jos pystyy elämään tuo omallatunnollaan, niin omapahan on elämänsä!Kyllä tämä on ihan minun oma elämäni ja muiden elämät on heidän omiaan. miksi sinua siis hiertää muiden tekemiset, ettei vaan sinulla olisi oma lehmä ojassa ja tunnet pistoksen omista tekosistasi jossain? =))
Eikä 'tuo' varsinaisesti minua puolustanut, ehkä hän vain halusi saada sinut raivostumaan, tietoisesti. - kahdelta kantilta
netta kirjoitti:
Jos pystyy elämään tuo omallatunnollaan, niin omapahan on elämänsä!missä minä olen ketään puolustanut? On se voinut olla tällä neitokaisellakin vaikka kuinka tiukat periaatteet, mutta tuossa tilanteessa vaan on.
Mun moraalista et tiedä huitusen aavistusta, mutta sulla on tekopyhyyden nuttura tiukalla! - Netta
Neitonen29 kirjoitti:
Kyllä tämä on ihan minun oma elämäni ja muiden elämät on heidän omiaan. miksi sinua siis hiertää muiden tekemiset, ettei vaan sinulla olisi oma lehmä ojassa ja tunnet pistoksen omista tekosistasi jossain? =))
Eikä 'tuo' varsinaisesti minua puolustanut, ehkä hän vain halusi saada sinut raivostumaan, tietoisesti.Turhaan tässä on alkaa kinamaan.
Elä niinkuin haluut.Mitäs sitä sitten täällä kirjoittelet, jos et pysty ottamaan vastaan myös kielteistä sanomista.
Itse olen rakastanut miestäni jo yli 10-vuotta ja en pystyisi tuottamaan hänelle tuskaa ja surua pettämällä häntä, niin paljon häntä rakastan!
Sinun kannattaisi miettiä kumpaa itse rakastat?
Tällä hetkellä taidat pettää kumpaakin miestä. Jos rakastelet aviomiehesi kanssa, mitäs tämä toinen siihen sanoo,vai elätkö selibaatissa miehesi kanssa? - kahdelta kantilta
Netta kirjoitti:
Turhaan tässä on alkaa kinamaan.
Elä niinkuin haluut.Mitäs sitä sitten täällä kirjoittelet, jos et pysty ottamaan vastaan myös kielteistä sanomista.
Itse olen rakastanut miestäni jo yli 10-vuotta ja en pystyisi tuottamaan hänelle tuskaa ja surua pettämällä häntä, niin paljon häntä rakastan!
Tällä hetkellä taidat pettää kumpaakin miestä. Jos rakastelet aviomiehesi kanssa, mitäs tämä toinen siihen sanoo,vai elätkö selibaatissa miehesi kanssa?tarviiko joka rakastelu salarakkaalle kertoa tai päinvastoin. On yksi ainoa syy miksi sinä et ole pettänyt. Sulle ei ole tullut tarpeeksi suurta houkutusta, mutta ihan turha vannoa ettet ikinä pettäisi. Vanno sitten vähän ennen kuin arkun kansi kolahtaa, niin uskotaan.
- Neitonen29
Netta kirjoitti:
Turhaan tässä on alkaa kinamaan.
Tällä hetkellä taidat pettää kumpaakin miestä. Jos rakastelet aviomiehesi kanssa, mitäs tämä toinen siihen sanoo,vai elätkö selibaatissa miehesi kanssa?Tottakai minä kirjoittelen tänne, jos haluan ja otan vastaan sekä positiiviset että negatiiviset kommentit. Mutta sinä et näytä kestävän negatiivista palautetta omista kommenteistasi, miksi?
- jtr62
Neitonen29 kirjoitti:
..no nyt täytyy harkita sanoja uudestaan..että naimisissa..laitappa nyt asioita pikku puntariin..luulempa että tämä mies voi vain käyttää sua hyväkseen..tuskin koskaan jättäisi vaimoaan sinun takiasi jos tiukka paikka tulisi..taitaisit jäädä yksin..jopa ilman aviomiestäsi..ja siitä nouseminen veisi taas oman aikansa..kannattaa harkita!!!!
- Neitonen29
jtr62 kirjoitti:
..no nyt täytyy harkita sanoja uudestaan..että naimisissa..laitappa nyt asioita pikku puntariin..luulempa että tämä mies voi vain käyttää sua hyväkseen..tuskin koskaan jättäisi vaimoaan sinun takiasi jos tiukka paikka tulisi..taitaisit jäädä yksin..jopa ilman aviomiestäsi..ja siitä nouseminen veisi taas oman aikansa..kannattaa harkita!!!!
me olemme puhuneet tämän miehen kanssa asiat hyvin selviksi, eli emme aijo erota puolisoistamme missään vaiheessa ja pidämme tämän suhteemme salaisena hyvin tarkasti.
- Kokenut
jtr62 kirjoitti:
Aina ajatellaan että mies lopettaa suhteen, voihan siinä käydä toisinkinpäin, kai se tiukka paikka olisi toiselle miehellekkin. Kakkosia kun molemmat on muitten silmissä.
- jtr62
Neitonen29 kirjoitti:
me olemme puhuneet tämän miehen kanssa asiat hyvin selviksi, eli emme aijo erota puolisoistamme missään vaiheessa ja pidämme tämän suhteemme salaisena hyvin tarkasti.
..enhän voi sinun aikuisen naisen päätä kääntää mutta muista että mikään ei ole niin varmaa kuin epävarma ja pelkäämpä että jossain vaiheessa käry käy ja kaikki menee..kannattais miettiä lopettaa suhde kun kaikki on vielä "hyvin" ja siltoja ei ole poltettu..ja eihän sun avioliitosi kunnossa ole..jos peli olisi avointa ymmärtäisin sen paremmin..harkitse mitä elämältä haluat ja mitä olet valmis kaikesta maksamaan..pyri silti onneen omassa elämässäsi! :)
- jtr62
Kokenut kirjoitti:
Aina ajatellaan että mies lopettaa suhteen, voihan siinä käydä toisinkinpäin, kai se tiukka paikka olisi toiselle miehellekkin. Kakkosia kun molemmat on muitten silmissä.
mutta valitettavasti tällaisissa suhteissa mies on useinmiten se porsaampi osapuoli...nainen usein huumautunut virtuaalisaioihin ja tiettyyn elämänkokemukseen ja ehkä myös vanhemman miehen itsetuntoon jota suhde vielä saattaa ruokkia..mutta enhän voi sanoa faktoja kun en tunne tapausta.. :)
- Neitonen29
jtr62 kirjoitti:
..enhän voi sinun aikuisen naisen päätä kääntää mutta muista että mikään ei ole niin varmaa kuin epävarma ja pelkäämpä että jossain vaiheessa käry käy ja kaikki menee..kannattais miettiä lopettaa suhde kun kaikki on vielä "hyvin" ja siltoja ei ole poltettu..ja eihän sun avioliitosi kunnossa ole..jos peli olisi avointa ymmärtäisin sen paremmin..harkitse mitä elämältä haluat ja mitä olet valmis kaikesta maksamaan..pyri silti onneen omassa elämässäsi! :)
Kyllähän minä mietin, kiitos =)) tällä hetkellä olen kuitenkin todella onnellinen tilanteeseeni
- gemmi
Neitonen29 kirjoitti:
Kyllä tämä on ihan minun oma elämäni ja muiden elämät on heidän omiaan. miksi sinua siis hiertää muiden tekemiset, ettei vaan sinulla olisi oma lehmä ojassa ja tunnet pistoksen omista tekosistasi jossain? =))
Eikä 'tuo' varsinaisesti minua puolustanut, ehkä hän vain halusi saada sinut raivostumaan, tietoisesti.Ethän muuten olisi täällä purkautunut jos olisit tyytyväinen?
- Sofiia
gemmi kirjoitti:
Ethän muuten olisi täällä purkautunut jos olisit tyytyväinen?
Miksei ihminen voi kertoa onnestaan, ei tuo minusta mitään pahan olon purkausta ollut. :)
Aina vaan saa lukea miten joku pettää jättää tai muuten on kurjaa, jos sitten tulee toisenlainen kirjotus niin joko tuomitaan tai epäillään että on hommassa jotain pielessä, miksi? :( - Aikuinen nainen
Neitonen29 kirjoitti:
"Olen itse naimisissa"
Niinpä, jos et sitä nyt hätäpäissäsi keksinyt?
Aviossa oleva nainen EI ole koskaan enää neitonen!
Toinen juttu vielä, joka tökkäsi silmääni kirjoituksestasi oli, että kehuit voivasi ANTAA jotain uutta rakastajallesi kuten hänkin sinulle.
Höh, kyllä normaali keski-ikäinen mies osaa jo tuohon ikään temppunsa niin hyvin, että hän ei enää keneltäkään nuorelta "naikkoselta" opi mitään uutta. Varsinkin, kun ikäluokkasi nainen etsii vielä eroottisuutta itsestään.(elävät siis pano-ja nainti-ikäkautta )
Nainen 40 herää vasta täydellisesti omaan eroottisuuteensa ja osaa myös antaa kumppanilleen juuri yhtä paljon kuin itse saa. Osaa kyllä jo jotain vaatiakin ja todella vaatii!
Mitäpä sinä osaisitkaan edes antaa vielä itsestäsi, sillä nuoret naiset rakastavat VAIN miehen rakkautta itseensä eikä suinkaan miestä?
Myöskin tuo ikäero hiukan naurattaa, varsinkin noin päin, koska uskon ja tiedän, että kaikilla naisilla 50 on jo kokemusta yli 50 miehen erektiosta. Joskus voi osua voitto toki (suuren työn jälkeen), mutta useimmin hänen sukukalleudessaan lukee peruutettu.:))
Siksipä sitten juuri tuonikäisiä miehiä liikkuu vonkaamassa nuoria naisia, koska luomakunnankruunulle on päähänpinttymänä jo vaarilta ja isältään perittynä tieto, että keski-ikäisen miehen lerpun kalun nostaa enää vain nuori nainen..Ja tytöt menevät halpaan, kun rahapussia hiukan heiluttaa. Ei niin väliä seisooko, kun vain mies pitää materiallisesti hyvänä sekä myös lämpimässä sylissään. (se pitkä esileikki on silmänlumetta, koska mies siinä itseänsä vain valmistelee hiukan kauemmin kuin esim. 10v nuorempi)
Turvallistahan se kädestä pitäminen toki on, mutta kuitenkin säälittävää, koska ei aikaakaan, kun miehellä saattaa olla jo vaipat housuissaan, jota nuorikko vaihtaa jos vain uudelta sekä kestävämmältä rakastajalta ehtii.
Meidän kaikkien pitää siis uskaltaa katsoa ihan joka tilanteessa tosiasioita silmiin, sillä se on todellista kypsyyttä elämässä.Ja jos alkaa "leikkimään" vanhan miehen tunteilla, niin pitää ottaa jo siinä vaiheessa huomioon, että kaikki voi muuttua silmänräpäyksessä.
Hyvä "rakkaussuhde" voi muuttua hoitosuhteeksi! Niitä tapauksia, joita olen nähnyt lähipiirissäni, niin yhtään ei ole mennyt onnelliseen loppuun asti, kun mies sairastuu ja heikkenee.
(oma isänikin sortui tuohon leikkiin ja kuoli surullisena sekä yksinäisenä vanhana miehenä, katuen loppuelämänsä hullaantumistaan) - hessu51
Aikuinen nainen kirjoitti:
"Olen itse naimisissa"
Toinen juttu vielä, joka tökkäsi silmääni kirjoituksestasi oli, että kehuit voivasi ANTAA jotain uutta rakastajallesi kuten hänkin sinulle.
Höh, kyllä normaali keski-ikäinen mies osaa jo tuohon ikään temppunsa niin hyvin, että hän ei enää keneltäkään nuorelta "naikkoselta" opi mitään uutta. Varsinkin, kun ikäluokkasi nainen etsii vielä eroottisuutta itsestään.(elävät siis pano-ja nainti-ikäkautta )
Nainen 40 herää vasta täydellisesti omaan eroottisuuteensa ja osaa myös antaa kumppanilleen juuri yhtä paljon kuin itse saa. Osaa kyllä jo jotain vaatiakin ja todella vaatii!
Mitäpä sinä osaisitkaan edes antaa vielä itsestäsi, sillä nuoret naiset rakastavat VAIN miehen rakkautta itseensä eikä suinkaan miestä?
Myöskin tuo ikäero hiukan naurattaa, varsinkin noin päin, koska uskon ja tiedän, että kaikilla naisilla 50 on jo kokemusta yli 50 miehen erektiosta. Joskus voi osua voitto toki (suuren työn jälkeen), mutta useimmin hänen sukukalleudessaan lukee peruutettu.:))
Siksipä sitten juuri tuonikäisiä miehiä liikkuu vonkaamassa nuoria naisia, koska luomakunnankruunulle on päähänpinttymänä jo vaarilta ja isältään perittynä tieto, että keski-ikäisen miehen lerpun kalun nostaa enää vain nuori nainen..Ja tytöt menevät halpaan, kun rahapussia hiukan heiluttaa. Ei niin väliä seisooko, kun vain mies pitää materiallisesti hyvänä sekä myös lämpimässä sylissään. (se pitkä esileikki on silmänlumetta, koska mies siinä itseänsä vain valmistelee hiukan kauemmin kuin esim. 10v nuorempi)
Turvallistahan se kädestä pitäminen toki on, mutta kuitenkin säälittävää, koska ei aikaakaan, kun miehellä saattaa olla jo vaipat housuissaan, jota nuorikko vaihtaa jos vain uudelta sekä kestävämmältä rakastajalta ehtii.
Meidän kaikkien pitää siis uskaltaa katsoa ihan joka tilanteessa tosiasioita silmiin, sillä se on todellista kypsyyttä elämässä.Ja jos alkaa "leikkimään" vanhan miehen tunteilla, niin pitää ottaa jo siinä vaiheessa huomioon, että kaikki voi muuttua silmänräpäyksessä.
Hyvä "rakkaussuhde" voi muuttua hoitosuhteeksi! Niitä tapauksia, joita olen nähnyt lähipiirissäni, niin yhtään ei ole mennyt onnelliseen loppuun asti, kun mies sairastuu ja heikkenee.
(oma isänikin sortui tuohon leikkiin ja kuoli surullisena sekä yksinäisenä vanhana miehenä, katuen loppuelämänsä hullaantumistaan)Aiheen aloittajan on syytä pohtia mitä seuraa jos suhde vahingossa paljastuu!
Naapurini jäi kesällä leskeksi ja on nyt ILOINEN LESKI!Hän meni 20-vuotiaana naimisiin 22 vuotta vanhemman miehen kanssa,hänen neuvonsa kaikille on:Älä KOSKAAN ota vanhempaa miestäTämä nyt 68-vuotias edelleen pirteä ja viehättävä nainen oli harjoittelijana miehensä omistamassa parturiliikkeessä ja siitä se alkoi!He tekivät yhdessä työtä ja olivat yhdessä aamusta iltaan,aluksi meni hyvin ja varsinkin niin kaunan kuin heidän kaksi lastaan vielä asuivat kotona mutta miehen täytettyä 60 alkoi suhde muuttua ankara isä/terrorisoitu tytär-suhteeksi!
10 viimeistä vuotta miehen kanssa olivat tosi raskaat,hän oli jo eläkeläinen ja lopuksi täysin seniili,määräilevä ja oikutteleva 190-senttinen pikkulapsi! Vaimo kävi edellen työssä ja iltaisin hoiti 90-kiloista oikuttelevaa ja agressiivista vauvaa!
Kun mies kesällä 90-vuotiaana lopultakin kuoli ei leskelle pahemmin tullut suru puseroon!Hän heitti heti kaikki miehen tavarat roskikseen,myi salongin ja kesäpaikkan ja on nyt iloinen, matkusteleva leski joka nauttii elämästään! - japanitar
hessu51 kirjoitti:
Aiheen aloittajan on syytä pohtia mitä seuraa jos suhde vahingossa paljastuu!
Naapurini jäi kesällä leskeksi ja on nyt ILOINEN LESKI!Hän meni 20-vuotiaana naimisiin 22 vuotta vanhemman miehen kanssa,hänen neuvonsa kaikille on:Älä KOSKAAN ota vanhempaa miestäTämä nyt 68-vuotias edelleen pirteä ja viehättävä nainen oli harjoittelijana miehensä omistamassa parturiliikkeessä ja siitä se alkoi!He tekivät yhdessä työtä ja olivat yhdessä aamusta iltaan,aluksi meni hyvin ja varsinkin niin kaunan kuin heidän kaksi lastaan vielä asuivat kotona mutta miehen täytettyä 60 alkoi suhde muuttua ankara isä/terrorisoitu tytär-suhteeksi!
10 viimeistä vuotta miehen kanssa olivat tosi raskaat,hän oli jo eläkeläinen ja lopuksi täysin seniili,määräilevä ja oikutteleva 190-senttinen pikkulapsi! Vaimo kävi edellen työssä ja iltaisin hoiti 90-kiloista oikuttelevaa ja agressiivista vauvaa!
Kun mies kesällä 90-vuotiaana lopultakin kuoli ei leskelle pahemmin tullut suru puseroon!Hän heitti heti kaikki miehen tavarat roskikseen,myi salongin ja kesäpaikkan ja on nyt iloinen, matkusteleva leski joka nauttii elämästään!ovat vaikeita asioita...ei avioliitossa kannata kuitenkaan ruveta "seikkailemaan" monen kanssa..miehellä omat kriisinsä ja naisilla omansa, mutta avioliitto on avioliitto.
- mies
"Olen itse naimisissa"
(oma isänikin sortui tuohon leikkiin ja kuoli surullisena sekä yksinäisenä vanhana miehenä, katuen loppuelämänsä hullaantumistaan)Koko kirjoituksesi huokuu katkeruutta ja riittämättömyyttä. Löydän siitä myös ripauksen kateutta nuorta naista kohtaan.
Lisäksi ajatusmaailmasi on hyvin kypsymätön koska ajatuksesi lähtee ajatuksesta, että ihmissuhteet ovat sidottuja siihen asti kun kuolema erottaa.
Kaiken tuon lisäksi sinulla on myös hyvin paljon väärää tietoa ihmisten seksualisuudesta jota auliisti jaat muille totena.
Itse sanoisin nuorelle naiselle: Ole onnellinen jokaisesta kohdallesi osuvasta onnesta. Niitä ei koskaan satu ihmiselle liikaa elämän aikana.
Äläkä anna kyynikkojen pilata koskaan onnellisia hetkiäsi, heitä on maailmassa liikaa. - Aikuinen nainen
mies kirjoitti:
Koko kirjoituksesi huokuu katkeruutta ja riittämättömyyttä. Löydän siitä myös ripauksen kateutta nuorta naista kohtaan.
Lisäksi ajatusmaailmasi on hyvin kypsymätön koska ajatuksesi lähtee ajatuksesta, että ihmissuhteet ovat sidottuja siihen asti kun kuolema erottaa.
Kaiken tuon lisäksi sinulla on myös hyvin paljon väärää tietoa ihmisten seksualisuudesta jota auliisti jaat muille totena.
Itse sanoisin nuorelle naiselle: Ole onnellinen jokaisesta kohdallesi osuvasta onnesta. Niitä ei koskaan satu ihmiselle liikaa elämän aikana.
Äläkä anna kyynikkojen pilata koskaan onnellisia hetkiäsi, heitä on maailmassa liikaa.Nyt kirjoitit todellakin vastoin parempaa tietoa arvelusi minusta!
Ei se mitään haittaa, mutta todella erehdyit ja vieläpä pahan kerran. Ettei vain omat ongelmasi heijastuisi rivien välistä?
Miksi olisin asiasta katkera, sillä itsehän halusin ja pääsin eroon miehestä 50 . Oikeasti siis todella tiedän asiasta, josta kirjoitin. Muitakin kokemuksia ko. ikäisistä miehistä ehti niin sanottuna "sinkkuaikana" kertyä ja naispiirissähän asia on yleinen puheenaihe...Kuka nyt haluaisi vain kädestä pitää, jos muutakin ihanaa yhteiselämää kaipaa ja on tarjolla?
Elän nyt elämäni parasta aikaa parisuhteessa ihanan ja kypsän minua 10v. nuoremman miehen kanssa.
Katsohan, eivät kaikki keski-ikäiset naiset ole rupukoita ja harmaavarpusia. Itsensä hoitavalla naisella pelittää paikat lopun elämääkin jos vain on kumppaniinsa innostusta, sillä viriiliteettiä riittää. Mikäpä sen eroottiselta naiselta koskaan poistaisikaan, kun ei edes se katkera erektio-ongelmainen tai impotentti keski-ikäinen mies.
Miehet tietyssä iässä eivät voi sietää ajatusta, että nainen tarvitsee ja haluaa vielä elämäänsä viriiliä partneria, sekä helposti löytääkin sellaisen jos itse on ok. Varsinkin nuorempi mies on aina keski-ikäiselle miehelle punainen vaate, vaikka hän itse unelmoi jopa teinitytöistäkin ja käy niitä nuorisochateissakin vonkaamassa. Sehän on juuri sitä kateutta ko. miehen potenssista vielä... - gemmi
hessu51 kirjoitti:
Aiheen aloittajan on syytä pohtia mitä seuraa jos suhde vahingossa paljastuu!
Kun mies kesällä 90-vuotiaana lopultakin kuoli ei leskelle pahemmin tullut suru puseroon!Hän heitti heti kaikki miehen tavarat roskikseen,myi salongin ja kesäpaikkan ja on nyt iloinen, matkusteleva leski joka nauttii elämästään!Ensirakkauden huumassa ei paljon ajattele eteenpäin! Kyllä noinkin suuri ikäero on liikaa kumpaankin suuntaan!
- sivusta seuraten
Nyt kirjoitit todellakin vastoin parempaa tietoa arvelusi minusta!
Ei se mitään haittaa, mutta todella erehdyit ja vieläpä pahan kerran. Ettei vain omat ongelmasi heijastuisi rivien välistä?
Miksi olisin asiasta katkera, sillä itsehän halusin ja pääsin eroon miehestä 50 . Oikeasti siis todella tiedän asiasta, josta kirjoitin. Muitakin kokemuksia ko. ikäisistä miehistä ehti niin sanottuna "sinkkuaikana" kertyä ja naispiirissähän asia on yleinen puheenaihe...Kuka nyt haluaisi vain kädestä pitää, jos muutakin ihanaa yhteiselämää kaipaa ja on tarjolla?
Elän nyt elämäni parasta aikaa parisuhteessa ihanan ja kypsän minua 10v. nuoremman miehen kanssa.
Katsohan, eivät kaikki keski-ikäiset naiset ole rupukoita ja harmaavarpusia. Itsensä hoitavalla naisella pelittää paikat lopun elämääkin jos vain on kumppaniinsa innostusta, sillä viriiliteettiä riittää. Mikäpä sen eroottiselta naiselta koskaan poistaisikaan, kun ei edes se katkera erektio-ongelmainen tai impotentti keski-ikäinen mies.
Miehet tietyssä iässä eivät voi sietää ajatusta, että nainen tarvitsee ja haluaa vielä elämäänsä viriiliä partneria, sekä helposti löytääkin sellaisen jos itse on ok. Varsinkin nuorempi mies on aina keski-ikäiselle miehelle punainen vaate, vaikka hän itse unelmoi jopa teinitytöistäkin ja käy niitä nuorisochateissakin vonkaamassa. Sehän on juuri sitä kateutta ko. miehen potenssista vielä......vaikutat yhtä eroottiselta kuin tiekarhu. :)
- jtr62
Miehet tietyssä iässä eivät voi sietää ajatusta, että nainen tarvitsee ja haluaa vielä elämäänsä viriiliä partneria, sekä helposti löytääkin sellaisen jos itse on ok. Varsinkin nuorempi mies on aina keski-ikäiselle miehelle punainen vaate, vaikka hän itse unelmoi jopa teinitytöistäkin ja käy niitä nuorisochateissakin vonkaamassa. Sehän on juuri sitä kateutta ko. miehen potenssista vielä...pakkohan se on myöntää että voi tossa sun syvällisessä mietiskelyssä jotain perääkin olla... :) .. provosoinnin mestari ainakin olet..mutta mun mietteitä tuo nyt ei kauheesti puistele..mutta varo nyt kuitenkin kun kahvat rupee kasvaan ettei se sunkin kaveri rupee niitä teinichättejä lueskeleen.. kaikkee hyvää sulle ja psykologin opinnoillesi.
Miehet tietyssä iässä eivät voi sietää ajatusta, että nainen tarvitsee ja haluaa vielä elämäänsä viriiliä partneria, sekä helposti löytääkin sellaisen jos itse on ok. Varsinkin nuorempi mies on aina keski-ikäiselle miehelle punainen vaate, vaikka hän itse unelmoi jopa teinitytöistäkin ja käy niitä nuorisochateissakin vonkaamassa. Sehän on juuri sitä kateutta ko. miehen potenssista vielä...Aikaa tiukkaa tekstiä lataat.
Erektio-ongelmia on kaikenikäisillä, 18-vuotiaista ylöspäin. Syyt tietenkin vaihtelee, jännitys, stressi, tupakointi, masennus, sairaus jne. Siihen et voi luottaa että kun vaihdat miehiä nuorempaan, potenssia aina löytyy ja sitä riittää.
Seksiä voi onneksi harrastaa niin monin eri tavoin, se ei tarvitse aina erektiota ja yhdyntää. Ja onneksi tunteita ihmisillä kuitenkin riittää läpi elämän.
Sitäpaitsi jossain vaiheessa tulee kuitenkin naisella sellainen ikä vastaan että 10-15 vuotta nuoremmat miehet eivät enää kiinnostu.- ei kait saa
Sofiia kirjoitti:
Miksei ihminen voi kertoa onnestaan, ei tuo minusta mitään pahan olon purkausta ollut. :)
Aina vaan saa lukea miten joku pettää jättää tai muuten on kurjaa, jos sitten tulee toisenlainen kirjotus niin joko tuomitaan tai epäillään että on hommassa jotain pielessä, miksi? :(ihan totta! ei saa olla onnellinen yksin, ei toisen kainalossa, ei saa pettää, ei jättää,ei tulla petetyksi, ainakaan ei saa muille kertoa jos on onnellinen olotilaansa ja parisuhteeseensa. koettu on näillä palstoilla.
- lerppu
Miehet tietyssä iässä eivät voi sietää ajatusta, että nainen tarvitsee ja haluaa vielä elämäänsä viriiliä partneria, sekä helposti löytääkin sellaisen jos itse on ok. Varsinkin nuorempi mies on aina keski-ikäiselle miehelle punainen vaate, vaikka hän itse unelmoi jopa teinitytöistäkin ja käy niitä nuorisochateissakin vonkaamassa. Sehän on juuri sitä kateutta ko. miehen potenssista vielä...Hih, et sä ihan terve ole itsetunnoltasi tai sitten provoillet.
Kirjoitat aika katkeran tuntoisesti miehistä. Ymmärrän ettei siippasi ole seksistä kanssasi innostuneet, tuolla ajatusmaailmalla varustettua naista ei voi kukaan samanikäinen tai vanhempi mies sietää (tai yleensä kukaan muu ihminen), normaalit > 40 v. älykkäät miehet kun haluavat seksiin myös henkistä puolta, sitä sinussa ei ole tarjolla. Siksipä siis olet ottanut tällaisen äiti/lapsi -suhteen ikäisen miehen (tai ainakin lähes) itsellesi leikkikumppaniksi, raukka on ilmeisen vajaaälyinen, kun on tuohon suostunut. Ettet vain käytäkin todellisuudessa maksullista miestä?
Aikuinen nimimerkissä tarkoittaa varmaankin omaa kuvaasi itsestäsi, juttusi lukeneet varmaan hymyilevät ja ymmärtävät että se ei kuvaa fyysistä eikä henkistä minääsi. - mies
Miehet tietyssä iässä eivät voi sietää ajatusta, että nainen tarvitsee ja haluaa vielä elämäänsä viriiliä partneria, sekä helposti löytääkin sellaisen jos itse on ok. Varsinkin nuorempi mies on aina keski-ikäiselle miehelle punainen vaate, vaikka hän itse unelmoi jopa teinitytöistäkin ja käy niitä nuorisochateissakin vonkaamassa. Sehän on juuri sitä kateutta ko. miehen potenssista vielä...Vastauksesi vahvisti minulle sitä kuvaa jonka jo ensimmäinen kirjoituksesi minulle sinusta antoi.
Olen pahoillani puolestasi. Niin sorry. - Aikuinen, hehkeä, onnelline...
lerppu kirjoitti:
Hih, et sä ihan terve ole itsetunnoltasi tai sitten provoillet.
Kirjoitat aika katkeran tuntoisesti miehistä. Ymmärrän ettei siippasi ole seksistä kanssasi innostuneet, tuolla ajatusmaailmalla varustettua naista ei voi kukaan samanikäinen tai vanhempi mies sietää (tai yleensä kukaan muu ihminen), normaalit > 40 v. älykkäät miehet kun haluavat seksiin myös henkistä puolta, sitä sinussa ei ole tarjolla. Siksipä siis olet ottanut tällaisen äiti/lapsi -suhteen ikäisen miehen (tai ainakin lähes) itsellesi leikkikumppaniksi, raukka on ilmeisen vajaaälyinen, kun on tuohon suostunut. Ettet vain käytäkin todellisuudessa maksullista miestä?
Aikuinen nimimerkissä tarkoittaa varmaankin omaa kuvaasi itsestäsi, juttusi lukeneet varmaan hymyilevät ja ymmärtävät että se ei kuvaa fyysistä eikä henkistä minääsi.Paras puolustus on hyökkäys!(niinhän se menee)
Suomalaisten, varsinkin naisten (myös miesten) eniten käyttämät sanat ovat kateus ja katkeruus. Se, jos mikä on panettelua ettei peräti olisi jo solvaustakin.
Jos nyt kuitenkin jättäisit entisen avioliittoni käsittelemättä tässä yhteydessä , sillä tämä ei ole edes sen arvoinen paikka.?
Mistä ihmeestä täällä pitäisi olla jollekin tuntemattomalle nickillekin esim. kateellinen?
Kyllä sinunkin pitäisi oikeasti hankkia jo muutakin elämää..
Luettuani noita saamiani kommentteja, niin en voinut muuta ajatella kuin että, kun ikää tulee teille lisää, niin kyllä elämä opettaa.
Varmaankin käsittelin useimmille vielä vieraita ja kokemattomia asiota, koska suurin osa vastaajista tälläkin palstalla taitaa olla 20-30v..? Ja niin täydellisen tietäviä joka asiasta :), kuten tuohon ikäluollaan kuuluukin. Luulevat, että muna on kanaakin viisaampi.
Ja jos muutaman sanan sanoisin vielä ketjun aloittajallekin, niin tärkeintä on tällä hetkellä se, että jos tämä lapsellinen pakkaus on todella 29v ja vieläpä äitikin, niin hoitoon kannattaisi jo läheisten ja sivullistenkin ohjata. Vaarallista on, jos hänen ajatusmaailmansa kulkee tuota rataa.(vaikuttaa korkeintaan 20v)
Täytyy todella ihmetellä näitä foorumikirjoituksia, sillä totuuksiä täällä ei sallita kirjoitella. Eikä suvaitakaan!
Kun nyt tultiin lähes jokaiselle aikuiselle miehelle joskus eteen tulevaan arkaan ongelmaan, niin teidän kaikkien ehkä kannattaisi jo nyt lueskella joskus keskusteluosiota seksi/impotentti. Siellä löytyy rehellisyyttä miehiltäkin ja näyttääpä siltä, että hyvinkin nuoresta ikäluokasta alkaen.
Ps. Äiti/lapsisuhde (51/41)...;) (kukahan nyt on pahasti katkera?):)) - jtr62
Mariet kirjoitti:
Aikaa tiukkaa tekstiä lataat.
Erektio-ongelmia on kaikenikäisillä, 18-vuotiaista ylöspäin. Syyt tietenkin vaihtelee, jännitys, stressi, tupakointi, masennus, sairaus jne. Siihen et voi luottaa että kun vaihdat miehiä nuorempaan, potenssia aina löytyy ja sitä riittää.
Seksiä voi onneksi harrastaa niin monin eri tavoin, se ei tarvitse aina erektiota ja yhdyntää. Ja onneksi tunteita ihmisillä kuitenkin riittää läpi elämän.
Sitäpaitsi jossain vaiheessa tulee kuitenkin naisella sellainen ikä vastaan että 10-15 vuotta nuoremmat miehet eivät enää kiinnostu.mitä ilmeisemmin olet älykäs nainen.. siitäpä sulle 10pistettä..taidampa lukasta nuo sun muutkin viestit.. :)
- hessu51
ei kait saa kirjoitti:
ihan totta! ei saa olla onnellinen yksin, ei toisen kainalossa, ei saa pettää, ei jättää,ei tulla petetyksi, ainakaan ei saa muille kertoa jos on onnellinen olotilaansa ja parisuhteeseensa. koettu on näillä palstoilla.
Entäpä perheesi?
jtr62 kirjoitti:
mitä ilmeisemmin olet älykäs nainen.. siitäpä sulle 10pistettä..taidampa lukasta nuo sun muutkin viestit.. :)
mutta ajattelen etten ole ansainnut niitä.
Useinmiten se on sellaista jonninjoutavaa höpinää mitä täällä tulee kirjoiteltua.
Näillä palstoilla näkee kyllä niin upeita ja erilaisia näkökantoja ja kirjoituksia, että ei voi kuin sanatonna ihailla.
Kiitos sinulle kuitenkin mukavasta palautteestasi.
Hyvää ja rentouttavaa viikonloppua.- Tutkija nro 1
Netta kirjoitti:
Jos haluut tämän ukkomiehen, älä aiheuta lisää kärsimystä perheelllesi etkä vastapuolen perheelle, vaan ota ero!Tyhmä kommenttisi osoittaa että et tosiaankaan tiedä elämästä mitään..............
Kahden ihmisen välillä syntyvä rakkaus ,luottamus ,anteeksianto ....ym ei riipu iästä milläänlailla.
Elämä on ainutkertainen ja jokainen valitsee omat reittinsä ja mahdollisesti muuttaa ajatuksiaan . mutta sinun ajatuksesi eivät mahdu tähän mahdollisuuteen ...Olet yleisen mielipiteen varassa etkä ajattele omilla aivoillasi...sori - Irma
Tutkija nro 1 kirjoitti:
Tyhmä kommenttisi osoittaa että et tosiaankaan tiedä elämästä mitään..............
Kahden ihmisen välillä syntyvä rakkaus ,luottamus ,anteeksianto ....ym ei riipu iästä milläänlailla.
Elämä on ainutkertainen ja jokainen valitsee omat reittinsä ja mahdollisesti muuttaa ajatuksiaan . mutta sinun ajatuksesi eivät mahdu tähän mahdollisuuteen ...Olet yleisen mielipiteen varassa etkä ajattele omilla aivoillasi...soriMuidenkin tilanne täytyy ottaa huomioon jos on naimisissa ja lapsia eikä vain omat rakastumiset!
- Irma
Mariet kirjoitti:
Aikaa tiukkaa tekstiä lataat.
Sitäpaitsi jossain vaiheessa tulee kuitenkin naisella sellainen ikä vastaan että 10-15 vuotta nuoremmat miehet eivät enää kiinnostu.Mikäs oman ikäisissä miehissä on vikana?
Irma kirjoitti:
Mikäs oman ikäisissä miehissä on vikana?
Ei oman ikäisissä miehissä mitään vikaa ole.
En nyt oikein ymmärtänyt kysymystäsi.- minimimmi
"Olen itse naimisissa"
(oma isänikin sortui tuohon leikkiin ja kuoli surullisena sekä yksinäisenä vanhana miehenä, katuen loppuelämänsä hullaantumistaan)minun kirjoittamani ja kokemani. Poikkesin palstalle, mutta saankin kertoa sen tosiasian, että näin käy tällaisessa suhteessa, missä nainen on näinkin paljon nuorempi. Meillä on 10 vuoden ikäero ja jo viisi vuotta on ollut hiljaista aikaa, ei viisari värähdä. Olemme yrittäneet yhdessä herätellä kalua henkiin, mutta viagrastakaan ei ole apua, kun sitä ei saa käyttää. Ei aina itse tarvitse olla syypää, mutta sairauksille ei mahda mitään. Nuorellekin alkaa menojalka vipattaa ja miten sitten, tarvitsee etsiä uusi leikkikalu. Aika typerä on mieskin, kun luulee, että saa pitää naisensa yksin. Joka pettää kerran, pettää toisenkin.
- miss.moonshine
Siltä ei kuulosta, kun puhut värinöistä. Kun menee 5-10 vuotta niin värinöitä tulee vaan sähkötyynystä joilla armaasi luita lämmität. :))
Onko hän naimisissa vai miksi salailu? Onhan näitä, luin että joku oli toinen nainen 10 v, MUTTA molemmat oli naimisissa. Tällaiset jutut kuivuu yleensä itsestään, harvoin ne kestää kun huomaat että aika kuluu, sulla ei ole perhettä, ei lapsia, odottelet vaan "ystävääsi". Eli olet ikuinen kakkonen. - Jasu
Rakkaus on Tärkeintä ei IKÄ Älkää Koskaan Ajatelko muuta
- ja ole onnellinen
Nauti suhteestasi, äläkä jää kiinni.
Hoida lapsesi hyvin ja jos pidät miehestäsi huolehdi myös hänestä, jos et, ota sinä ero, koska miehesi voi odotella turhaan läheisyyttäsi. - jtr62
kyllä suhde varmasti toimii niin kauan kun odotukset tulevaisuudelta käyvät käsikädessä ..mutta pelkäämpä pahoin että joskus se ote irtoaa ja ongelmat voivat alkaa..mutta onnea toivotan ,eläkää tätä hetkeä!(oletan että olet aikuinen)
- jos uudestaan saisin valita
Siitä vain ja nauti täysin siemauksin, elä tätä päivää. Tiedä että tulee päivä jolloin alat "etsiä itseäsi" ja silloin mies onkin jo sen verran vanha että voit heivata vanhainkotiin ja "elää itsellesi", mutta älä missään ihmeessä anna sen olla tämän päivän onnesi esteenä, miehet (vanhat) on tarkoitettu nautinnoksi ja poisheitettäviksi tarpeettomiksi käytettyään.
- Kalervo.
Kirjoituksestasi päätellen et ole vielä edes 20 vuotta sen verran lapsekas oli teksti tai sitten pelkkä provo. Mutta hauskojahan nämä on aina :)
- Vaikea uskoa suhteen tuleva...
Onhan se ehkä nyt pieni leikki ja kestää vielä hetken mutta todellisuus tulee kyllä sulle kirkastumaan .
kun olet neljäkymmentä ja mies o jo silloin melkein 70 on teillä todella suuri ero ja ei taida ihan tyydyttää silloin sinun tilannettasi 'ei taida rakkautesi riittää silloin enää .Hoivaamista voit silloin kyllä ja huolenpitoa antaa mutta sellainen parisuhde se ei oikein ole
Ilmeisesti sinulla on isäongelma haet sitä isähahmoa vain itsellesi tällähetkellä tai ehkä vain huomionhakua erikoisuutta ,mutta sinähän voisit olla hänen lapsi joten ei ole hyvä .
Miehelle on varmasti tällähetkellä oikein hyvä asetelma ja jatkuu ehkäjonkin aikaa - onnellinen
Säälin miestäsi ja lapsiasi.
Ihmeellinen äiti ja vaimo olet, kun luulet tekeväsi oikein!
Olisko avioeron paikka, sillä ET VOI rakastaa miestäsi, jos pystyt pettämään häntä.
Lasten takia ei yhdessä kannata olla.
Ajattelehan välillä miestäsi!!!
Eikö hän ole myös oikeutetu rakkauteen ja suhteeseen, mistä saa vastarakkautta.
Anna miehellesi vapaus,että hän löytää sen oikean, eikä pilaa elämäänsä pettäjän kanssa!!!!!!!
Turhaan alkaa vastailemaan ,että rakastat miestäsi... - äiti
Hei pettäjä
oletko asettanut itsesi miehesi asemaan.Ajattele, jos asia olisivat päinvastoin. Miehelläsi olisi suhde toiseen naiseen ja sinä olisit siinä vaan lasten takia olemassa. Vuosien jälkeen saat selville miehesi pettämiset. Miltä sinusta tuntuisi, petetyltä,katkeralta, oman elämän hukkaan heitetyltä,hyväksikäytetyltä...
Suon sinulle kaikkea hyvää tämän uuden ihastuksesi kanssa, mutta miksi ihmeessä olet miehesi kanssa yhdessä, jos et rakasta häntä???
Siksikö, koska tämä vanhempi mies ei ota eroa ja siksi sinunkin on leikittävä onnellista avioliittoa?
En moralisoi ketään, mutta muistakaa kuinka moni tulee kärsimään ja katkeroitumaan, kun suhde paljastuu. Ette ole siinä vain yksin...- hessu51
Heidän mottonsa on ettei siitä kärsi mitä ei tiedä!Mutta tottakai oman perheen elämään vaikuttaa tavalla ja toisellakin se että vaimolla/miehellä äidillä/isällä on suhde perheen ulkopuolella,se aika
ja energia mikä menee suhteeseen,sen ajattelemiseen,suunnitteluun ja salailuun on tietenkin pois perheeltä! - japanitar
hessu51 kirjoitti:
Heidän mottonsa on ettei siitä kärsi mitä ei tiedä!Mutta tottakai oman perheen elämään vaikuttaa tavalla ja toisellakin se että vaimolla/miehellä äidillä/isällä on suhde perheen ulkopuolella,se aika
ja energia mikä menee suhteeseen,sen ajattelemiseen,suunnitteluun ja salailuun on tietenkin pois perheeltä!on salasuhde, avioliitto on jotain paljon enemmän..en tiedä, olenko vanhanaikainen ja tiukkapipo, mutta mielestäni salasuhde on väärin naimisissa oleville...yksinkertaisesti huonoin ratkaisu..
- mrmatias
hessu51 kirjoitti:
ja energia mikä menee suhteeseen,sen ajattelemiseen,suunnitteluun ja salailuun on tietenkin pois perheeltä!ajatella näin. Jos olisi avioiliitossa ja jostain syystä liitossa ei seksi ja puhuminen sujuisi. Puoliso hoitaisi perheensä huolella, mutta seksille olisi oma kaveri, samoin puhumiselle ja samallahan puhekaverikin vois saada seksiä...Jos kaikki olisivat onnellisia, niin olisiko tilanne hyvä.
- guassi
mrmatias kirjoitti:
ajatella näin. Jos olisi avioiliitossa ja jostain syystä liitossa ei seksi ja puhuminen sujuisi. Puoliso hoitaisi perheensä huolella, mutta seksille olisi oma kaveri, samoin puhumiselle ja samallahan puhekaverikin vois saada seksiä...Jos kaikki olisivat onnellisia, niin olisiko tilanne hyvä.
oikein, että miehellä kaksi seksisuhdetta ja vaimo yksin puutteessa ja ilman juttukaveria kotona...joo kannattaa kokeilla...takaa pitkän ja auvoisan avioliiton
- hessu51
mrmatias kirjoitti:
ajatella näin. Jos olisi avioiliitossa ja jostain syystä liitossa ei seksi ja puhuminen sujuisi. Puoliso hoitaisi perheensä huolella, mutta seksille olisi oma kaveri, samoin puhumiselle ja samallahan puhekaverikin vois saada seksiä...Jos kaikki olisivat onnellisia, niin olisiko tilanne hyvä.
Ei kukaan voi hyvin jos ei voi olla rehellinen aviomiehelleen?Seksiongelmiin löytyy apua ja terapiaa,ei seksin takia (tai sen puutteen) kannata romuttaa perhettä!
Ajaltelkaa joskus lapsiannekin! - mrmatias
hessu51 kirjoitti:
Ei kukaan voi hyvin jos ei voi olla rehellinen aviomiehelleen?Seksiongelmiin löytyy apua ja terapiaa,ei seksin takia (tai sen puutteen) kannata romuttaa perhettä!
Ajaltelkaa joskus lapsiannekin!että heitin vain olettamuksen...saattaa tietenkin jollain olla näin käytännössäkin. Avioliitton periaatteisiin ei tuo ajatus kuulu. Olen pahoillani, että heitin sen noin vaan lonkalta...:()
- japanitar
mrmatias kirjoitti:
että heitin vain olettamuksen...saattaa tietenkin jollain olla näin käytännössäkin. Avioliitton periaatteisiin ei tuo ajatus kuulu. Olen pahoillani, että heitin sen noin vaan lonkalta...:()
vapaus sanoa mielipiteensä..:) Kyllä näissä kolmiodraamoissa on vaikeuksia..* miettii*...ja aina on joku, joka pahoittaa mielensä...
- hessu51
japanitar kirjoitti:
vapaus sanoa mielipiteensä..:) Kyllä näissä kolmiodraamoissa on vaikeuksia..* miettii*...ja aina on joku, joka pahoittaa mielensä...
Kaksi perhettä kärsii!
Olen sitä mieltä että jos avioliittoon on menty pitää se yrittää kaikin tavoin pelastaa,ei vieraissa käyminen ja salailu asioita paranna!JOS ei pystytä enää elämään toistensa kanssa on parempi erota!Ja silloin aina tarkoin ensin harkittava lasten tilanne ja paras,EI oma!
- Neitonen29
Voitte huokaista helpotuksesta. Jätin vanhemman miehen ja keskityn nyt omaan parisuhteeseeni.
Kiitos kaikille.- kokemus
..yksi suhde kerrallaan
iällä ei tosiaankaan merkitystä....luottamus toiseen tärkeintä...saada ja antaa - hessu51
Et varmasti tule katumaan!
- epäilee?
hessu51 kirjoitti:
Et varmasti tule katumaan!
Taisit keksiä koko jutun, kun suhteen lopettaminen
kävi nyt, heh. Ihan hauska juttu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hakalan asunnossa on kuvattu aikuisviihdesivusto Onlyfansin kautta julkaistu pornovideo.
Keskustan puheenjohtajan Antti Kaikkosen avustaja Jirka Hakala ei jatka tehtävässään. Keskustan puoluelehti Suomenmaa ke673384- 1432370
- 921888
- 1711619
- 891500
Mitä harrastuksia kaivatullasi on?
Mitä harrastuksia sinulla? Onko teillä yhteisiä harrastuksia?761454- 651446
- 711226
Mitäs jos hyökkään rakastuneesti kimppuusi
Tuleeko painimatsi vai "painimatsi". Jää nähtäväksi 😂771150Kannattaako suomalaisen nuoren lähteä Thaimaahan au pairiksi? Mitä olet mieltä?
Chiang Mai Pohjois-Thaimaassa kutsuu neljä suomalaista au pairia elämänsä seikkailuun. Arki toisella puolella maailmaa t351118