Tänään oli pahannäköinen tulipalo keskustassa. Myllystenpohjantiellä aivan Helluntaiseurakunnan rukoushuoneen vieressä oli asuntopalo. Syttyi nopeasti ja savua tuli heti hirmuisesti. Kolme ihmistä seisoi parvekkeella. Tikasauto tuli 14 min hälytyksestä. Ketään ei kuollut, mutta ambulanssi vei 3 ihmistä sairaalaan.
Tulipalo keskustassa!
11
437
Vastaukset
- tönöläinen
Näitkö itte vai kuuli ttoisilta
- viuviuviuviu
Meinasinkin jossain kysellä että oliko keskustassa jotkut hälyajoneuvojen kokoontumisajot, kun oli kaikkia mahdollisia vilkkuautoja pilvin pimein.
- Kangasalalainenko
Mitähän asunnossa tapahtui? Keskellä kirkasta päivää kolme aikuista paennut tulipaloa parvekkeelle, sisällä todella raju palo? Harvinaista että uudehkossa kivikerrostaloasunnossa palo etenee näin nopeasti olettaen että toimivat palovaroittimet asunnossa. Jotain kämmätty, mitähän porukkaa asunnossa asui?
- cccccccxxxx
Aamulehden mukaan sai alkunsa makuuhuoneesta tupakasta. Koko porukka nukkui sikeästi ja palo pääsi etenemään pitkälle ennen herätystä. Voisi päätellä että palovaroittimet eivät toiminnassa ja syystä tai toisesta nukuttu poikkeuksellisen sikeästi. Sammuttu?
- Metsän.mies
Näin itse ja filmasin koko tapahtuman. Tiedän kyllä mitä porukkaa asui, mutta se on sivuseikka. Yhteen aikaan heillä oli autonrenkaitakin parvekkeella iso kasa.
- maksan.käteisellä
Mistä saisin sen filmin, maksan 1000 € siitä.
- Metsän.peikko
Maksa luonnossa perseellä niin se on sillä kuitattu.
- utelivas
Laita nettiin niin saadaan kaikki katsella.
- harjukangasala
Haistakaa vittu koko puliremmi! Nyt makaatte terveyskeskuksessa,ja saatte kahvia ja pullaa.Mua kyrsii ,kun kävin isääni kattomassa tänään terkkarissa.Vetäkää naru kaulaan,jos pystyttte edes siihen.
- sååsååsåå
No hyh hyh, pesepä suusi saippualla. Minä en makaa missään terveyskeskuksessa, makaan kotona. Hirttäytymään en ala kun se olisi liikaa työtä muistuttavaa toimintaa ja olen allerginen työnteolle.
- olet.avohoidossa
harjukangasala etkö muista että lääkäri käski sinun käyttää säännöllisesti Diapamia tiedän näääs kuka kelopää olet
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1773671
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m851628Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek271375- 1581262
Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit1941053Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut191048- 351011
Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?90999Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk111921- 62775