Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Suzukifoorumin listatut valheet

VITARA

Versio_1.0 3.2.2017

Valheiksi todetut väittämät:

****************************************

”Vitaran takuu ei kata lainkaan vaihteistoa”

”Vitarassa hajosi vaihteisto 12.000km kohdalla ja takuu ei korvannut sitä”

”Vitarassa hajosi vaihteisto 41.000km kohdalla ja takuu ei korvannut sitä”

”Minä sain purettua kaupan juurikin huonon ajotuntuman takia”

”Todella monessa testissä ja koeajossa Vitura ja S rossi todettu huonoksi ajettavaksi”

”Kuuluu noita turpo vitaroita olleen useita koneen vaihdossa, eivät kerro mikä on pettänyt”

”Joo, samaa kuulunut meidänkin pitäjän korjasmolla. Muutama kone takuuseen vaihdettu. Ihmeen heikko tuo turbo kone näkyy olevan”

”Tiälä kansa hajonna muutama turpo, oiskos yksi vitarra ja muut nisukkaa ja vokkeloa. eipä nuo kestä juur mittää nuo turpo”

”pari turbokoneellista vitaraa seisoo tossa korjaamolla ilman konetta ja uutta konetta vartoovat.”

”Joku tossa liikkeen pihalla kertoi autoa hakiessani, että onneksi otit vapaastihengittävällä koneella, kun hänen omastaan oli 1.4 turbokone hajonnut. ”

”Mulla kolmonen hyppää kolahduksen kera pois päältä vapaalle, kun kiihdytyksen jälkeen nostaa kaasun”

”Kovasti tuota Vitaran huonoa ajettavuutta on kerrottu olevan”

”Takaisin kutsua pukkaa pian.”

*************************************************

Siis ihan vielä selvyyden vuoksi, nuo kaikki on ruodittu läpi ja jok’ikinen paljastui aikanaan valheeksi ja niitä ei kannata sen enempää kommentoida paitsi jos jokin mainitsemisen arvoinen puuttuu. Päivitän listaa satunnaisesti tarpeen mukaan; ihan ettei foorumin satunnaiskävijälle jää mistään väärää mielikuvaa.

2

78

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • VITARA

      " jok’ikinen paljastui aikanaan valheeksi"

      Niin, siis minun mielestä nuo ovat valetta, mutta minulla ei ole esittää fakta ja lähdetiedostoa tukemaan väitettäni.

      -Tämä selvennyksenä.

    • VITARA

      Selasin vielä vanhoja kirjoituksia, joissa kehutaan Vitaraa. Ne eivät ole missään tapauksessa valetta minun mielestäni, niitä ei kannata sen enempää kommentoida. Ainoastaan negatiiviset kirjoitukset luokittelen valheeksi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2184
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2023
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1632
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1460
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      77
      1438
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1347
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1324
    8. 51
      1222
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1180
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe