Onko joku Eräjärviläinen pedofiili

Paavo124

saanut lainvoimaisen tuomion? Vai mitä Fb-Orivesi ryhmässä meuhkataan?

28

1891

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lumpiot

      Ilmeisesti lähempänä kolmea- kuin kahtakymppiä oleva mieshenkilö on hyväksi- eli pahaksikäyttänyt 12-vuotiaita. Ihmettelen, kun joku akka Orivesi-fb:ssä puolustaa pedofiilin toimia verraten sitä 15- ja 18-vuotiaiden seurusteluun. Monesti teini-ikäiset pojat ovat pari vuotta henkisessä kehityksessä tyttöjä jäljessä, mutta eihän kukaan tervepäinen täysi-ikäinen 25 mies ole kiinnostunut itseään 15 vuotta nuoremmista!

      • LakiEiSamaKaikille

        Mikään laiton alaikäisiin kohdistuva ei ole koskaan hyväksyttävää mutta sitä ihmettelen jos tilanne olisi toisinpäin että täysikäinen nainen hyväksikäyttäisi alaikäistä poikaa niin sellaisesta ei juuri koskaan hälyä edes nouse. Miksi toiselle sukupuolelle laittomuudetkin nähdään hyväksytympänä kuin toiselle?


      • Lumpiot
        LakiEiSamaKaikille kirjoitti:

        Mikään laiton alaikäisiin kohdistuva ei ole koskaan hyväksyttävää mutta sitä ihmettelen jos tilanne olisi toisinpäin että täysikäinen nainen hyväksikäyttäisi alaikäistä poikaa niin sellaisesta ei juuri koskaan hälyä edes nouse. Miksi toiselle sukupuolelle laittomuudetkin nähdään hyväksytympänä kuin toiselle?

        Tuosta en ole samaa mieltä. Kyllä päässä on vikaa, jos kolmekymppinen eukko jahtaa lapsia. Enkä varmasti ole ainoa tämän mielipiteeni kanssa. Kyllä suojaikäraja on ihan syystä käytössä. Ehkä lähtökohta on "miestä ei voi raiskata" -tyylinen ajattelumalli. Mutta tietysti aikuinen (mies tai nainen) on aina vastuussa ja hillittee ittensä, vaikka (esi)teini ei panis hanttiin panohommeleita.


      • LakiEiSamaKaikille
        Lumpiot kirjoitti:

        Tuosta en ole samaa mieltä. Kyllä päässä on vikaa, jos kolmekymppinen eukko jahtaa lapsia. Enkä varmasti ole ainoa tämän mielipiteeni kanssa. Kyllä suojaikäraja on ihan syystä käytössä. Ehkä lähtökohta on "miestä ei voi raiskata" -tyylinen ajattelumalli. Mutta tietysti aikuinen (mies tai nainen) on aina vastuussa ja hillittee ittensä, vaikka (esi)teini ei panis hanttiin panohommeleita.

        "Miestä ei voi raiskata" ei silti pitäisi olla eriarvoistava termi laissa miehen ja naisen tasa arvoiseen koskemattomuuteen.
        Mutta kyllä silti jos esim 30v nainen ja 15v poika harrastavat yhteisymmärryksessä seksiä se nähdään aina lievempänä asiana kuin jos 30v mies harrastaisi yhteisymmärryksessä seksiä 15v tytön kanssa.
        Muutenkin nainen on useissa asioissa eriarvoisemmassa asemassa (naisen eduksi) miehiin nähden lain edessä.
        -Nainen saa käytännössä aina lapsen yksinhuoltajuuden vaikka hän ei olisi esim mielenterveydellisesti sopivampi huoltaja kuin mies.
        -Naisen väkivaltaisuus miestä kohtaan nähdään aina lievempänä asiana kuin jos mies tekisi samanlaista väkivaltaa naista kohtaan. Mies saa aina kovemmat tuomiot.
        -Nainen saa poikkeuksetta esim henkirikoksissa lievemmät tuomiot kuin mies ja useinmiten todetaan syyntakeettomaksi kun mies syyntakeiseksi tekoon.
        Muutamia mainitakseni.
        Niin kauan kun laki eri sukupuolia kohtaan on eriarvoinen ihmettelen todella miten naiset jaksavat aina marmattaa vaikkapa heidän pienemmästä eurosta miehiin nähden joka on vain ammatinvalinta kysymys ei sukupuolikysymys. Mies saa valita huonopalkkaisen naisvaltaisen alan ja nainen saa valita hyvä palkkaisen miesvaltaisen alan. Se euromäärä minkä työstään saa on kiinni omasta valinnasta ei eriarvoisesta palkkauksesta.
        Joka tapauksessa lain pitää olla tasa-arvoinen ja sama sukupuolesta riippumatta!


      • Hulluuuuu

        Miksi ei olisi??????


    • Siismitä

      Ei ole tasa arvo kysymys tämä. Sairasta tollanen lapsen seksuaalinen hyväksikäyttö.

    • oiniitäaikojanuorena

      Kyllä mua ainakin panetti 14-15 vuotiaana jo olisin kyllä köyrässyt hyvännäköistä 30 v naista ilomielin . Pitää olla kehityshäiriö nuorellamiehellä jos ei paneta ollenkaan teiniiässä. Eli ei normaalia jätkää tartte pakottaa vaan kyllä ne ihan itte luultavasti sen ratkaisun tekee köyräseekö narttua jos se sitä haluaa.

      • MieOlenRopotti

        Mä nussin ekan kerran 17 kesäisenä 38v naista, joka ihan itse tuli mua iskemään baarin terassilta. Olinhan mä seksiä ajatellen täysikäinen joo ja erittäin mielelläni panin häntä auton takapenkillä. Kuvitelkaas tilanne toisinpäin. Varmaan istuis mies linnassa, vaikka nainen olis ollu juuri seksuaalisesti täysi ikäinen.


    • Heleniuspoispäiviltä

      12v tyttö ja 27v mies ei ole hyväksyttävää.

    • Lumpiot

      LakiEiSama jne, mitä hourailet?
      Lapsia ei raiskata eikä ronkita, ei ukot eikä akat!
      Ei tuo sinun listasi liity tähän asiaan.
      Onko itselläsi joitain luurankoja kaapissa, vai miksi harhaudut selittelemään?

      • LakiEiSamaKaikille

        Missä kohtaa olen maininnut että hyväksyn lapsiin kohdistuvan seksuaalisen käyttäytymisen??? Öööö en tietääkseni missään. Turha sun on passiivisagressiivisella henkilöhyökkäyksellä kääntää sitä tosiasiaa epäilevillä syytöksillä mua vastaan mikä on todellisuutta suomessa ja suomen rikoslaissa joka on eriarvoinen eri sukupuolien välillä.
        Siinä vaiheessa kun Laki Lakkaa Syrjimästä miehiä ja pitämästä heitä eriarvoisemmassa asemassa olen tyytyväinen. Nykymenoon en. Ja tämä koskee ihan kaikkia asioita ei pelkästään sitä että se myös sallii aikuiselle naiselle koskettelun alaikäisiin myöntävämmin kun aikuiselle miehelle.
        Jos minä saisin päättää niin alaikäisiin kohdistuvassa seksuaalisessa rikoksessa pitäisi suomessa määrätä Yhdysvaltalaiset lait ja jokainen seksuaali rikoksen tekijä laitettava sähkötuoliin/myrkkyruiskeisiin. Mut mitä vielä tämmöisessä rikollisia hyyssäävässä yhteiskunnassa jossa heillä on paremmat oltavat kuin tavan kansalaisilla.


      • Lumppppiot
        LakiEiSamaKaikille kirjoitti:

        Missä kohtaa olen maininnut että hyväksyn lapsiin kohdistuvan seksuaalisen käyttäytymisen??? Öööö en tietääkseni missään. Turha sun on passiivisagressiivisella henkilöhyökkäyksellä kääntää sitä tosiasiaa epäilevillä syytöksillä mua vastaan mikä on todellisuutta suomessa ja suomen rikoslaissa joka on eriarvoinen eri sukupuolien välillä.
        Siinä vaiheessa kun Laki Lakkaa Syrjimästä miehiä ja pitämästä heitä eriarvoisemmassa asemassa olen tyytyväinen. Nykymenoon en. Ja tämä koskee ihan kaikkia asioita ei pelkästään sitä että se myös sallii aikuiselle naiselle koskettelun alaikäisiin myöntävämmin kun aikuiselle miehelle.
        Jos minä saisin päättää niin alaikäisiin kohdistuvassa seksuaalisessa rikoksessa pitäisi suomessa määrätä Yhdysvaltalaiset lait ja jokainen seksuaali rikoksen tekijä laitettava sähkötuoliin/myrkkyruiskeisiin. Mut mitä vielä tämmöisessä rikollisia hyyssäävässä yhteiskunnassa jossa heillä on paremmat oltavat kuin tavan kansalaisilla.

        Kuka täällä se passiivisaggressiivinen on..
        Olen ehottomasti samaa mieltä, että sukupuoli ei saisi olla raskauttava/lieventävä tekijä, kun rikoksesta tuomitaan. Myös aikuinen nainen on vastuullinen osapuoli, eikä lähde jahtaamaan teinipoikia, oli ne sitten kuinka kiimasia tahansa.

        Sitä olen ihmetellyt, että kuinka joku voi nykyään ottaa niin isoja riskejä, että vaikkapa toteuttaa pedofiliaa, kun siitä suurella todennäköisellä jää kiinni ja tieto leviää netissä kuin tulipalo tulitikkutehtaalla. Tämäkin miehenpuolikas on kotoisin pikkukylältä, jossa kaikki tuntee kaikki. Eikö edes se hillitse hiluja? Ja se vielä, että ko. pedo vaikuttaa olevan semmoinen persoona, että haluaa tuoda itseään muutenkin esille.


      • LakiEiSamaKaikille
        Lumppppiot kirjoitti:

        Kuka täällä se passiivisaggressiivinen on..
        Olen ehottomasti samaa mieltä, että sukupuoli ei saisi olla raskauttava/lieventävä tekijä, kun rikoksesta tuomitaan. Myös aikuinen nainen on vastuullinen osapuoli, eikä lähde jahtaamaan teinipoikia, oli ne sitten kuinka kiimasia tahansa.

        Sitä olen ihmetellyt, että kuinka joku voi nykyään ottaa niin isoja riskejä, että vaikkapa toteuttaa pedofiliaa, kun siitä suurella todennäköisellä jää kiinni ja tieto leviää netissä kuin tulipalo tulitikkutehtaalla. Tämäkin miehenpuolikas on kotoisin pikkukylältä, jossa kaikki tuntee kaikki. Eikö edes se hillitse hiluja? Ja se vielä, että ko. pedo vaikuttaa olevan semmoinen persoona, että haluaa tuoda itseään muutenkin esille.

        Kuten sanoin jos suomessa olisi sellaiset lait muunmuassa kuolemantuomiot rikollisuus ja seksirikollisuus minimoituisi täysin. Kun vastineena on oma henki kuka ottaisi riskiä. En tunne enkä tiedä ko tapausta mutta nimet pitäisi julkaista paikallis ja valtakunnan lehdissä seksuaalirikollisista myös. Onneksi vankiloissa sentään on heille oma hierarkia ja se ei todellakaan ole sieltä mieluisammasta päästä itse tekijää ajatellen. Jos laki ei kurita niin muut rikolliset sitten.


      • Lumpiot
        LakiEiSamaKaikille kirjoitti:

        Kuten sanoin jos suomessa olisi sellaiset lait muunmuassa kuolemantuomiot rikollisuus ja seksirikollisuus minimoituisi täysin. Kun vastineena on oma henki kuka ottaisi riskiä. En tunne enkä tiedä ko tapausta mutta nimet pitäisi julkaista paikallis ja valtakunnan lehdissä seksuaalirikollisista myös. Onneksi vankiloissa sentään on heille oma hierarkia ja se ei todellakaan ole sieltä mieluisammasta päästä itse tekijää ajatellen. Jos laki ei kurita niin muut rikolliset sitten.

        Kyllä jenkeissäkin kaikkee tehdään, vaikka käytössä on kuolemanrangaistus ja 7-kertaiset elinkautiset (eli oikeesti koko loppuelo lusimassa). Kato vaikka töllöttimestä Frii-kanavaa, siellä niistä tapauksista lisää.. Taitavat jenkit olla väkivaltasempia kuin me eurooppalaiset.

        Eräjärven pedon nimi ja naama on ollu fb:ssä ja jantteri on arvatenkin monelle tuttu, kun soittaa pändissä jne. Luulen, että on psyko tai sosiopaatti, kun ei kaiketi ymmärrä edes hävetä vehtaamistaan. Rikoksentekovehkeet valtiolle, sanon minä, jos ei muu auta.


    • petomaanix

      Onko peto irti, vai joko se on lusimassa?

    • Kaids

      Vielä on pedo irti ku valitti tuomiosta,piileskelee eräjärvellä äidin helmoissa ja luulee että juttu unohtuu.

    • Piilottakaa_lapsenne

      "Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena."
      Nyt en ymmärrä.
      Kirjoitin eilen, että pedofilia on kammottava rikos, koska sitä esiintyy (ei silti tietenkään tässä tapauksessa) valtarakenteiden huipulla, ja pedofiilit pystyvät hääräämään paljastumatta. Tuntuu, että uhrien suojelu on lähinnä itse pedofiilien suojelua.
      Voisiko joku kertoa, mikä alkuperäisessä viestissäni oli väärin? Pedofiilien tuomitseminenko?

    • Kaids

      Niin siis jantteri joutuu kyllä linnaan mutta juttua ei ole Vielä uudelleen käsitelty hovissa. Pelaa aikaa.

    • Juusufinmunatvaltiolle

      Tuli heti tästä mieleen se, kun maahantunkeutuja raiskasi 10-vuotiaan Ruovedellä.
      Suojaikärajalla ei ollut mitään merkitystä ja rangaistus oli - jälleen kerran - naurettava!!

    • Sisäsiittoiset

      Matuissa on Oriveden tulevaisuus.

    • Ihmettelen27

      Vieläkö sen united hyväksikäyttäjät on pystyssä ja millon on hovissa uudelleen käsittely?

      • paavo124

        Hyvin soittaa kitaraa vaikka on pedo


    • Kylllänäion

      Vaikka kuinka hyvä olis soittaa niin eipä siitä mitään tuu kun on yleisessä tiedossa tollanen juttu ja monta muutaki pehvailua,ihme että on edes elossa

    • einariei

      Tällä pedolla ei ilmeisesti ole sairaudentuntoa?
      Toivottavasti "yleisö" äänestää jaloillaan, eikä mene "kannustamaan" tätä "sankaria" hänen ja hänen bändinsä "keikoille".

      • EttäVältän

        Mikä bändi?


      • ailbbb

        Vai siis "bändi"?


      • Eieinarinari
        ailbbb kirjoitti:

        Vai siis "bändi"?

        http://shl.fi/2016/02/02/united-flames-debytoi-erajarvella/
        Kun suurentaa kuvan, näkee "runopojan" tarkasti. Tietää sitten varoa, kun näkee tuon naaman keikkajulisteessa. :D Valitettavasti jutussa mainitaan muutkin jäsenet, joilla tuskin on mitään tekemistä H-niuksen pimeän puolen kanssa.
        Ja lehtijuttuihin (ainakin Oriveden mittakaavassa) julkisuuteen hakeuduttiin, vaikka oli oikeusprosessit kesken. Luuliko tehneensä oikein? Bändillä on myös fb-sivut, joissa ei tavoitella matalaa profiilia.


    • nightCrowlerrrr

      Mitään ei ole tapahtunut.
      Pelkkiä huhupuheita taas.
      Ihan höpöhöpöjuttuja siis.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      432
      3115
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      107
      2502
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      368
      2326
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      158
      2035
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1857
    6. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1277
    7. 166
      1265
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1176
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      72
      1111
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      967
    Aihe