Ei voisi uskoa todeksi,että vielä nykyaikana kaltoinkohdellaan eläimiä!?
Kylläpä pääminiseripuoluelaiset taas loistaa, mutta värällätavalla taas.
WL-lehti uutisoi lauantaina 4 päivä helmikuuta 2017 kolmen hevosen eläinsuojelurikoksesta tuomittu 41 vuotias nainen.
Kovin oli pienituomio, ainoastaan 510€.
Aliravitut Hevoset
eläinrakaskaikille
5
365
Vastaukset
- hevosentaivas
mikähän on sääntö, mitä totuutta EI voi kirjoittaa?
- ainakinkuusitoistakoiraa
WL su 14.05.2017"Sakkoja koirien laiminlyönnistä"-otsikko, sakkoja 480€/henkilö×2hnkilöä!
Mikä taas leppävirtalaisia vaivaa? - voieläinparkoja
Onkohan kennel?
- lisäävalvontaa
Eipä joutais täällläkään Leppävirralla valvontaeläinlääkäri pois, päinvastoin lisätä tarkkailua.
Kepuilla on oudotajatukset eläinten hyvinvoinnista! - keppivellihorkka
Ylijuotetut omistajat sentään voivat hyvin, jos ei satu rapula päivä ja rehut erääntyy.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2264641Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k223439Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2621995Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,81812Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast381247Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611209Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin100944- 30777
- 61767
- 176750