Palstalla on jo jonkin aikaa mellastanut häirikkö, joka yrittää sanella uusua sääntöjä kirjoittajille. Hänen mielestä jokaiseen mielipiteeseen ja väittämään PITÄÄ liittää fakta- tai lähdeviite. Hänen rakasta auto mallia koskevat mielipiteet, jotka ovat negatiivisia on hänen mielestään VALETTA, mutta hän ei oman vaatimuksensa perusteella laita tuohon valehtelijaksi syyttelyyn fakta- tai lähdeviitettä.
-Keräsin hänen kirjoituksiaan nopeasti noin kymmenkunta, jossa hän vaatii fakta- ja lähdeviitettä sekä syyttää muita valehtelusta palstalla, jossa sana on vapaa ja missä saa kirjoittaa myös puuta heinää, myös nimimerkki varkaudesta kaveri syyttelee muita, itse tehden samaa. Gopypostasin ne ylläpidolle sääntöjen vastaisena.
http://www.suomi24.fi/opastus/saannot
- HUOM, toisena henkilönä ei saa esiintyä, mutta nimimerkkien käyttö on vapaata ja samassa ketjussa voi useampi kirjoittaja käyttää samaa nimimerkkiä.
- Fakta ja lähdeviitettä ei tarvita, eikä niitä edes säännöissä mainita.
-Palstoilla sana on vapaa ja kirjoittaa saa omia mielipiteitä, kuultuja ja myös LUULTUJA mielipiteitä.
Palstalla häirikkö
VITARA
1
96
Vastaukset
- Valitettavasti
Näitä riittää kaikille palstoille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984