Antisemitistinen foorumi

RasistinenRikollinenS24

Tämä foorumi tietoisesti, monin tavoin loukkaa juutalaisuutta ja juutalaisia, mutta maksettu ylläpito sen kun nauraa.

Tästä foorumista on tehty lukuisia ilmoituksia yp:lle sekä nettipoliisille, heidän varsin hyvin tietäen asian. Kun vihakirjoitukset kohdistuvat juutalaista uskontoa, tai klassista kristinuskoa vastaan (room.kat. ,ortodoksisuus, luterilaisuus), vihakirjoittajien esitellessä omaa, vierasta uususkontoaan muka oikeana "juutalaisuutena" tai "kristinuskona", häiriten itse uskonnon harjoittajia (uskonrauhan häirintä, löytyy rikoslaista) S24-yp ei puutu asiaan.

Mutta kun näiden taustalla vaikuttavista lahkojohtajista kirjoittaa näiden omalla, S24-Helluntailaisuus-foorumilla, S24 ylläpito nopeasti poistaa uhrien todistukset pois näkyviltä. Sillä näillä johtajilla on miehensä myös oikeuslaitoksen korkeimmilla jakkaroilla. (En sano nimiä.)

Siksi amerikkalaisperäinen, äärioikeistolainen helluntai-rasismi saa vapaasti kukoistaa ja S24-yp-rasistit nauravat.

Juutalaiset, näillä sanoilla: "Kerran vielä tulee toisenlainen aika, jolloin sortovalta vahva lannistuu! Kansa sorrettu rivinsä kun nostaa, lahtarit ne silloin kauhistuu!" Kansa on jo nostamassa rivejään.

Kansan ja Jumalan kädellä helluntailaisuus tulee sortumaan ja pahuus saa "palkkansa".
.

30

257

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JOOO kts:n kirjoitukset saa olla, mutta minun Juutalaisuutta ja Israelia koskevat kirjoitukset poistetaan.

• Nyt sai kaunis Tiberias olla 5 minuuttia ja poistettiin, mutta kts:n iran juttu mikä ei kuulu edes keskusteluun saa olla, vaikka olen pyytänyt sitä poistettavaksi.

• Klassisella kristinuskolla on Jeesus/Juudas syndrooma.

Tässä ollaan niin sanotusti asian ytimessä. Älä hermostu.

• KristittyEvLut

Olen tottunut kunnioittamaan rabbiinista juutalaisuutta ja juutalaisia juutalaisuutena. Joskaan en itse tunnusta tätä uskontoa, vaan olen klassista kristinuskoa tunnustava, ei päähäni pälkähtäisi kiusata toisenuskoisia, etenkään juutalaisia oman uskoni opeilla. Olen tuntenut satoja juutalaisia, eikä riitoja ole syntynyt. En ole pyrkinyt käännyttämään juutalaisia. Selviin kristinuskoa koskeviin kysymyksiin vastaan suoraan, valinta on kuulijan.

Itseäni siis kristittynäkin loukkaa ja suututtaa nähdä kristittyinä esiintyvien henkilöiden törkeys ja ylimielisyys, juutalaisia kunniottamattomuus.

Tällainen pakkotuputus on myös suoraan Jeesuksen itsensä kieltämää toimintaa. Hän kieltää toimimasta näin, tavalla joka myös vahingoittaa Jumalan sanaa ja evankeliumia. Tuputtajat eivät ole Jeesuksen, vaan tekojensa seurauksista piittaamattomia, oman minänsä seuraajia.

• Kristitty.ev.lut

Jeesussyndrooma varmaankin on.

Mutta Juudas oli vain yksi henkilö tarinassa, varas joka laittautui Jeesuksen lähipiiriin. Lopulta hän myi Jeesuksen 30 hopearahasta. Tuli sitten katumapäälle, yritti auttaa Jeesusta (perua kavalluksensa), ei onnistunut. Meni ja hirtti itsensä, loikkasi rinteeltä kiikkuun ja hänen vatsansa repeytyi ja sisälmykset valuivat ulos. Ei tässä tän kummempaa syndroomaa kuin opetus:"Älä sinä tee samoin."

• Jeesus sanoo lähettäessään Juudaksen: " Joka ottaa vastaan sen, jonka minä lähetän, ottaa vastaan minut ( sana, pelastus) ja joka ottaa vastaan minut, ottaa vastaan hänet, joka on minut lähettänyt.

Eli ensin pitää ottaa vastaan Juudas. Miksi ? Koska pelastus on Juudasta.

• Ev.lut.krisu

Mitä ihmeen tarinoita olet lukenut? Jeesus ole Juudasta minnekään lähettänyt. Juudas oli yksi 12 nk. opetuslapsesta, epärehellinen ja viekas, ryhmän kassanhoitaja, eli kukkaron vartija ja joka varasti siitä osan itselleen.

Jeesus puhui nuo sanat yleisesti oikeille, todellisille seuraajilleen.

Sulla on niin oudot tulkinnat, että epäilen noiden tarinoiden olevan sitä, kristittyjen näkökulmasta, surullisen kuuluisaa Talmudia. Älä usko sitä. Jeesus oli ihan hyvä mies. Ja Juudas paha.

• Ev.lut.krisu kirjoitti:

Mitä ihmeen tarinoita olet lukenut? Jeesus ole Juudasta minnekään lähettänyt. Juudas oli yksi 12 nk. opetuslapsesta, epärehellinen ja viekas, ryhmän kassanhoitaja, eli kukkaron vartija ja joka varasti siitä osan itselleen.

Sulla on niin oudot tulkinnat, että epäilen noiden tarinoiden olevan sitä, kristittyjen näkökulmasta, surullisen kuuluisaa Talmudia. Älä usko sitä. Jeesus oli ihan hyvä mies. Ja Juudas paha.

Kyllä Jeesus lähetti Juudaksen suorittamaan tehtävää, eli ilmoittamaan mistä hänet voi noutaa ja sitten meni Getsemaneen odottamaan koko yöksi, kun noutajat viipyivät aamuun saakka.

• ParadoksienEvankeliumi
        fari.g kirjoitti:

Kyllä Jeesus lähetti Juudaksen suorittamaan tehtävää, eli ilmoittamaan mistä hänet voi noutaa ja sitten meni Getsemaneen odottamaan koko yöksi, kun noutajat viipyivät aamuun saakka.

Aivan. Mutta noita sanoja Hän ei sanonut Juudakselle tuossa tilanteessa.

No, tietyllä tavalla, paradoksaalisesti, Juudas tietämättään teki oman osuutensa Jeesuksen sovitustyön aikaansaamiseksi. Niinhän ne kaikki tietämättään tekivät. Kaifas-pappi lausui: "On parempi että Yksi kuolee kansan edestä, kuin että koko kansa hukkuu." Viisas mies. Tapatti Jumalan.

Mitä enemmän sinä Juudasta panettelet, sitä enemmän minä Juudasta rakastan.

• Jeesuksen.puolella
        fari.g kirjoitti:

Mitä enemmän sinä Juudasta panettelet, sitä enemmän minä Juudasta rakastan.

En minä panettele Juudasta. Toistan historiallisia tosiasioita. Me itse kukin valitsemme kenen joukoissa seisomme. Sinä valitset Juudaksen. Minä Jeesuksen.

• Missä Jumalan rakkaus tulisi täysimääräisenä näkyville, ellei siinä, jonka te olette alimmaksi laskeneet ja jonka Jumala nostaa ylös. Eli Juudas.

• josSunLystiOn

niin kädet...

• Pietari.Rooman.1.piispa

Siteeraat muist. Paavalin sanoja. Hän tarkoitti tuolla sanalla Jeesusta.

Unohda Juudas. Kertomus sisältää monia muita, mielenkiintoisia henkilöitä, esim. Simon Johanneksen poika, Kallio=Petrus, Pietari. Pietari oli monipuolinen veikko. Kiivas Jeesuksen puolustaja, innokas ja suuri puheissaan, kunnes tosipaikan tullen kielsi Jeesuksen.

Kun tästä nöyrtyneenä tokeni, hänestä tuli vakaa apostoli, Rooman seurakunnan 1. piispa ja sai kunnian kuolla marttyyrikuoleman nyk. Vatikaanikukkulalla, ristiinnaulittuna (omasta pyynnöstään) pää alaspäin.

Risti kuulemma sijaitsi sillä kohdalla kukkulaa, missä sijaitsee, Pietarinkirkon aukiolta katsoen edessä oikealla oleva rakennus, jossa piippu, josta savu nousee kun uutta paavia (Rooman piispa) valitaan.

• Pietari.Rooman.1.piispa kirjoitti:

Siteeraat muist. Paavalin sanoja. Hän tarkoitti tuolla sanalla Jeesusta.

Unohda Juudas. Kertomus sisältää monia muita, mielenkiintoisia henkilöitä, esim. Simon Johanneksen poika, Kallio=Petrus, Pietari. Pietari oli monipuolinen veikko. Kiivas Jeesuksen puolustaja, innokas ja suuri puheissaan, kunnes tosipaikan tullen kielsi Jeesuksen.

Kun tästä nöyrtyneenä tokeni, hänestä tuli vakaa apostoli, Rooman seurakunnan 1. piispa ja sai kunnian kuolla marttyyrikuoleman nyk. Vatikaanikukkulalla, ristiinnaulittuna (omasta pyynnöstään) pää alaspäin.

Risti kuulemma sijaitsi sillä kohdalla kukkulaa, missä sijaitsee, Pietarinkirkon aukiolta katsoen edessä oikealla oleva rakennus, jossa piippu, josta savu nousee kun uutta paavia (Rooman piispa) valitaan.

Pietari kielsi kolme kertaa edes tuntevansa Jeesusta.

• PietariJohanneksenPoika
        fari.g kirjoitti:

Pietari kielsi kolme kertaa edes tuntevansa Jeesusta.

Näin teki.

Mutta Pietari katui tekoaan, tunnusti syntinsä ja teki parannuksen, sillä hänellä oli kuitenkin usko ja rakkaus Jumalaa kohtaan. Jeesus sanoi Pietarista aiemmin: "Tälle Kalliolle Minä rakennan seurakuntani". Pietari olikin vilpitön uskossaan.

Kristinusko ei edellytä ihmiseltä synnittömyyttä, vaan hengen parannuksen: katumusta ja uskoa.

Juudas teki synnin, katui, mutta epätoivoisena teki itsemurhan. Myös Juudas olisi saanut anteeksi syntinsä, mutta hän valitsi toisen tien.
        .

• Jos vielä palataan tarinaan: Jeesus lähettää Juudaksen ja sanoo; Tee se pian. Jälkeenpäin syyttää kavalluksesta. Eikö tässä Jeesus ole se, joka pettää Juudaksen.

• vääräuskoiset

pitää...

• Ev.lut.krisu

Tää on kysymys jota on moni miettinyt.

Jeesuksen tehtävähän oli kuolla ihmisten syntien sovitukseksi, mutta myös voittaa ylösnousemuksellaan kuolema. Saatana ei nähnyt asian tätä puolta, hän tahtoi vain tappaa Jeesuksen.

Koska Juudas oli jo itse valinnut rikollisuuden, Saatana käytti häntä välikappaleenaan. Tässä siis oli kyseessä Jeesuksen ja Saatanan mittelö. Jeesus tiesi mitä teki, S. luuli tietävänsä.

Evankeliumi kertoo, että "silloin Saatana meni Juudakseen". Nyt siis Jeesus joka tiesi tulevansa tapetuksi, antoi jumalallisen käskyn: "Sen minkä teet, tee heti."

Juudas-parkas voi sääliä, mutta hän oli myös itse synteinensä suostunut pahan välikappaleeksi. Jos ei Juudas, sitten joku muu.

Mutta kyseessä oli jumalallinen ihmiskunnan pelastustyö, jossa Jumala Itse astui syntiuhriksi meidän puolestamme. Tämä kauhistuttaa, kun tämän tajuaa.

Tää on kysymys jota on moni miettinyt.

Jeesuksen tehtävähän oli kuolla ihmisten syntien sovitukseksi, mutta myös voittaa ylösnousemuksellaan kuolema. Saatana ei nähnyt asian tätä puolta, hän tahtoi vain tappaa Jeesuksen.

Koska Juudas oli jo itse valinnut rikollisuuden, Saatana käytti häntä välikappaleenaan. Tässä siis oli kyseessä Jeesuksen ja Saatanan mittelö. Jeesus tiesi mitä teki, S. luuli tietävänsä.

Evankeliumi kertoo, että "silloin Saatana meni Juudakseen". Nyt siis Jeesus joka tiesi tulevansa tapetuksi, antoi jumalallisen käskyn: "Sen minkä teet, tee heti."

Juudas-parkas voi sääliä, mutta hän oli myös itse synteinensä suostunut pahan välikappaleeksi. Jos ei Juudas, sitten joku muu.

Mutta kyseessä oli jumalallinen ihmiskunnan pelastustyö, jossa Jumala Itse astui syntiuhriksi meidän puolestamme. Tämä kauhistuttaa, kun tämän tajuaa.

" antoi jumalallisen käskyn..." Sen minkä teet, tee heti"

Jos se oli' Jumalallinen käsky' niin, Juudas noudatti jumalallista käskyä.

Saatana kuuluu dualismiin.

• Ev.lut
        fari.g kirjoitti:

Saatana oli alunperin yksi enkeleistä. Hän kääntyi Jumalaa vastaan ja hänet karkoitettiin Taivasten Valtakunnasta. Hän on Jumalan ja ihmisten, kaiken Jumalan luoman vihollinen.

• fari.g kirjoitti:

"Juudas noudatti jumalallista käskyä."

Sikäli, että toimi heti. Mutta oliko riittävän nopea?

• Saatana pysyy hengissä niin kauan kun te uskotte siihen ja puhutte siitä. Kuten näette, se vain sotkee selviä asioita.

Tarkoitushan on nujertaa koko epeli.

"Kaiken Jumalan luoman vihollinen"

Jumala on luonut maailman ja antanut meille elämän täällä. Kun kielletään elämän rakastaminen ja luomistyön ihmettely ja ihailu, kuten kristinusko ja islam tekee, sen voi nähdä Jumalan vihollisuudeksi.

• Ev.lut.kristitty

Ei ihminen voi nujertaa sitä Epeliä. Jeesus, Jumalan Poika voitti hänet ristillä. Kristityt puhuvat hänestä ainoastaan Jumalan vihollisena, ihmisiä kiusauksiin ja syntiin houkuttelijana.

Sinä aloit puhua hänestä ja minä vastasin. Viimeisellä Tuomiolla hänet ja kannattajansa tuomitaan.

• Ev.lut.kristitty kirjoitti:

Ei ihminen voi nujertaa sitä Epeliä. Jeesus, Jumalan Poika voitti hänet ristillä. Kristityt puhuvat hänestä ainoastaan Jumalan vihollisena, ihmisiä kiusauksiin ja syntiin houkuttelijana.

Sinä aloit puhua hänestä ja minä vastasin. Viimeisellä Tuomiolla hänet ja kannattajansa tuomitaan.

"Jumalan poika voitti hänet ristillä."

Tämä Jeesus kyllä kuoli siellä ristillä, mutta oletan, ettet ajattele, että 'kehno' meni pois.

"Viimeisellä tuomiolla hänet tuomitaan" ? Toisinsanoen, se elää sittenkin, mutta sehän oli Jeesus, joka nousi ylös ja kerrotun mukaan elää.

.......
        Kyllä ihminen voi nujertaa, se vaatii vain ajatustapojen muutosta, jopa niin, että maan perustukset järkkyy. Kuten vaikka, että keikautetaan Jeesus/Juudas asetelma toisinpäin. Asioita pitää katsoa monelta kantilta, muuten näkemys jää yksipuoliseksi.

• "Mitä ihmeen tarinoita olet lukenut? Jeesus ole Juudasta minnekään lähettänyt. Juudas oli yksi 12 nk. opetuslapsesta, epärehellinen ja viekas, ryhmän kassanhoitaja, eli kukkaron vartija ja joka varasti siitä osan itselleen."

Valehtelet.
      Mitä enemmän sinä kirjoitat vihakirjoitusta Juudaksesta, sitä enemmän minä Juudasta rakastan.

• KTS--

Aloittaja Soffiina on oikees taas!

• TotuusEiPalaTulesssakaan

Ainaha mä oon oikees! Totuus on toinen nimeni!

Itse olen luonteeltani täsmällinen, luotan varmoihin faktoihin ja pysyn niissä. Tietenkin on ensin päätettävä luottaako esim. UT:n kirjeisiin. Olen tullut tulokseen, että kirjeet ovat niin korkeatasoisista kynistä lähteneitä, että voin luottaa. Loppu onkin sitten helppoa kuin heinänteko. Ei tarvii kirjoitella omiaan, kun löytyy varmat todistajat historiasta.

• Teillä ei ole viisautta eikä ymmärrystä, koska ne ovat käyneet mitättömiksi, siksi teidän on vaikea ymmärtää edes omaa kirjoittamaanne.

• Onhan kirjoitettu: "Minä hävitän viisasten viisauden, ja ymmärtäväisten ymmärryksen minä teen mitättömäksi".

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Koko familia taas lehdissä jauhamassa vanhoja asioitaan

Nyt menee familialla lujaa. Martina ja äiti MeNaisissa (taas) ja Esko IS:ssa. Kuinkakohan monta kymmentä kertaa nuo sam
      Kotimaiset julkkisjuorut
      347
      1299
    2. Minkä ikäistä ikävöit?

Minkä ikäinen hän on ja mitä hän sinulle merkitsee/merkitsi?
      Ikävä
      69
      1267
    3. Teemu Keskisarja (ps) loisti- ja hurmasi MTV:n tentissä.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kommentti-keskisarja-sekoitti-pakan-suomiareenan-puheenjohtajatentissa/9180380 Kuten
      Maailman menoa
      298
      988
    4. Taas syytöntä ja rehellisintä rangaistiin

Ja vielä 13 000 euroa kaupungin oikeudenkäyntikuluja maksuun. Lisää tällaisia päätöksiä.😀
      Haapavesi
      44
      984
    5. Heh, Irvi-Riikka vie duunareilta nyt arkipyhätkin

Voihan saksilla näköjään leikellä kalenteriakin. Irvi-Riikalla ne osuivat arkipyhiin. Että sellainen duunaripuolue 😆
      Maailman menoa
      226
      826
    6. Aika pieni se on

Joku sanoo että matala on suihku. Säätöä tarviaa nyt ruisku, että se ruiskuaa korkeudelle valopylvään Näin saamme näht
      Haapavesi
      30
      819
    7. Kiitos siitä

Kiitos siitä hahmosta jonka loit, ja jonka sain tuntea, ja kutsua ystäväksi. Se oli hyvä tyyppi ja siihen oli helppo rak
      Ikävä
      40
      795
    8. Ilouutinen: Teini-ikään ehtinyt Osmo Peltola TV:ssä! Tätä tiedossa Peltsi-isän kanssa tällä kertaa

Mikä upea parivaljakko: Peltsi-isä ja Osmo-poika. Peltsin toisen luonto starttaa televisiossa ja mukana muutamassa jakso
      Tv-sarjat
      20
      767
    9. Pelekäätkönä mua?

Älä turhaan. 😘 Unohdetaan säät ja ilmat ja muut turhat lätinät tai jos välttämättä haluat niistä keskustella, niin te
      Ikävä
      42
      754
    10. vinkki miehille

Jos on ollut erimielisyyksiä ja sun käytös on satuttanut naisya, et voi palata takaisin kevyesti niin kuin mitään ei oli
      Ikävä
      125
      746
    Aihe