Neitsyt M + Rapu N

Rapunainen

Rapunaisten kokemuksia neitsytmiehistä? ja tietysti myös neitsytmiehet vastatkaa kokemuksistanne rapunaisista. Sopiskohan millälailla yksiin pidemmällä tähtäimellä?

5

984

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nimetön

Hei,

Neitsyt mieheni on PIKKUTARKKA, pedantti, ylihuolehtiva, auttavainen ja rakastaa siisteyttä ja puhtautta. Hän on se, joka hoitaa kaiken taloudellisen puolen perheessä. Hän tietää tarkemmin pankkitilini saldon kuin minä itse. Härskillä huumorilla höystettynä hän on täydellinen niinkuin hän haluaakin olla. Mulla rapuna mielialat vaihtelee tunnista toiseen ja se on kompastuskivi välillä.. neitsyt mieshän haluaa, että on seesteistä, täydellistä niin sängyssä kuin sängyn ulkopuolella. :) Pistä kokemuksia..

• Neitsykkä

Itse olen Neitsytnainen ja rakastuntut Rapumieheen. Poiketen ylläolevan kokemuksesta, Rapu on kyllä se joka pitää huolen raha-asioista meidän suhteessa. Hän on minua pihimpi raha-asioissa ja ymmärtää niiden päälle.

Kaiken kaikkiaan Neitsyt ja Rapu on hyvä pari, molemmat omistautuneita toisilleen ja maa-vesi yhdistelmähän on klassinen, jossa molemmat täydentävät toisiaan. :)
      Itselläni lisäksi kuu on Ravun merkissä, joten mies-Aurinkorapu on mulle Se Oikea ;)

• Nina-Soturi

Rapu on parhaillaan pudotettuna kuumaan veteen.Kaikkihan sen tietää käkättäjä se on.
        Kaiken itkijä ja nalkuttaja.Ei oo väkivaltanen, mutta miksi jonkun pitää nalkuttaa ja mäkättää loputtomiin.Hyi! Jeesukseenki uskovat.

• cancerfemale

Omakohtaista kokemusta neitsytmiehen kanssa seurustelusta. eikä muuta voi sanoa kuin huhhuh sitä tempparamenttia,räjähtelevyyttä ja intohimoa siinä suhteessa.

Molempien nousevat merkit löytyi leijonasta, sekä useita muita merkkejä asettui tulimerkkien alle, joten takasiko se sitten tämän myrskyisän suhteen. Intohimoa löytyi, mutta sitä edelsi aina hirmuinen riita. Useimmiten riidan aihe löytyi siitä että toinen yritti liiakseen dominoida toista. Totta se oli. Mustasukkaisuus myös oli suosittu kiistan aihe.

Eli täällä rapunainen ja neitsytmies eivät saaneet suhdettaan toimimaan. Härkämies on tuonut minulle aivan toisenlaista ihmissuhdetta. Rauhallisempaa ja harmoonista, siitä mistä minä pidän.:)

• Rapunainen

Olen rapunainen ja 8 vuotta takana neitsytmiehen kanssa. Itse sain kaiken hoitaa, kodin niin kun myös raha-asiat, ei vastuunottoa, ei empatiaa eikä päättäväisyyttä missään asiassa. Seksi toimi ja oli ihanaa kaikki nuo vuodet ja olimme kuin paita ja peppu. Hän oli myös helposti addiktoituva milloin mihinkin asiaan. Kaiken se kestää ja vähän liikaakin :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      18
      4211
    2. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      503
      2350
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      142
      1871
    4. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      76
      1484
    5. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      158
      1456
    6. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      9
      1244
    7. Nainen, vaikka olen ja asun yksin

Saan silti seksiä aina kun tahdon. :/
      Ikävä
      106
      737
    8. Olisitko maailmani?

Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik
      Ikävä
      34
      724
    9. Mies miten tämä

Tilanne ratkaistaan?
      Ikävä
      27
      711
    10. Lähdetkö nainen joku päivä mun kanssa Anttilaan?

Katsomaan sisustustarvikkeita ja sit mentäisiin matkatoimistoon katsomaan matkoja?
      Ikävä
      25
      691
    Aihe