Neitsyt M + Rapu N

Rapunainen

Rapunaisten kokemuksia neitsytmiehistä? ja tietysti myös neitsytmiehet vastatkaa kokemuksistanne rapunaisista. Sopiskohan millälailla yksiin pidemmällä tähtäimellä?

5

950

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nimetön

      Hei,

      Neitsyt mieheni on PIKKUTARKKA, pedantti, ylihuolehtiva, auttavainen ja rakastaa siisteyttä ja puhtautta. Hän on se, joka hoitaa kaiken taloudellisen puolen perheessä. Hän tietää tarkemmin pankkitilini saldon kuin minä itse. Härskillä huumorilla höystettynä hän on täydellinen niinkuin hän haluaakin olla. Mulla rapuna mielialat vaihtelee tunnista toiseen ja se on kompastuskivi välillä.. neitsyt mieshän haluaa, että on seesteistä, täydellistä niin sängyssä kuin sängyn ulkopuolella. :) Pistä kokemuksia..

    • Neitsykkä

      Itse olen Neitsytnainen ja rakastuntut Rapumieheen. Poiketen ylläolevan kokemuksesta, Rapu on kyllä se joka pitää huolen raha-asioista meidän suhteessa. Hän on minua pihimpi raha-asioissa ja ymmärtää niiden päälle.

      Kaiken kaikkiaan Neitsyt ja Rapu on hyvä pari, molemmat omistautuneita toisilleen ja maa-vesi yhdistelmähän on klassinen, jossa molemmat täydentävät toisiaan. :)
      Itselläni lisäksi kuu on Ravun merkissä, joten mies-Aurinkorapu on mulle Se Oikea ;)

      • Nina-Soturi

        Rapu on parhaillaan pudotettuna kuumaan veteen.Kaikkihan sen tietää käkättäjä se on.
        Kaiken itkijä ja nalkuttaja.Ei oo väkivaltanen, mutta miksi jonkun pitää nalkuttaa ja mäkättää loputtomiin.Hyi! Jeesukseenki uskovat.


    • cancerfemale

      Omakohtaista kokemusta neitsytmiehen kanssa seurustelusta. eikä muuta voi sanoa kuin huhhuh sitä tempparamenttia,räjähtelevyyttä ja intohimoa siinä suhteessa.

      Molempien nousevat merkit löytyi leijonasta, sekä useita muita merkkejä asettui tulimerkkien alle, joten takasiko se sitten tämän myrskyisän suhteen. Intohimoa löytyi, mutta sitä edelsi aina hirmuinen riita. Useimmiten riidan aihe löytyi siitä että toinen yritti liiakseen dominoida toista. Totta se oli. Mustasukkaisuus myös oli suosittu kiistan aihe.

      Eli täällä rapunainen ja neitsytmies eivät saaneet suhdettaan toimimaan. Härkämies on tuonut minulle aivan toisenlaista ihmissuhdetta. Rauhallisempaa ja harmoonista, siitä mistä minä pidän.:)

    • Rapunainen

      Olen rapunainen ja 8 vuotta takana neitsytmiehen kanssa. Itse sain kaiken hoitaa, kodin niin kun myös raha-asiat, ei vastuunottoa, ei empatiaa eikä päättäväisyyttä missään asiassa. Seksi toimi ja oli ihanaa kaikki nuo vuodet ja olimme kuin paita ja peppu. Hän oli myös helposti addiktoituva milloin mihinkin asiaan. Kaiken se kestää ja vähän liikaakin :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      574
      3814
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2719
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2114
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1917
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1835
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1770
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1729
    Aihe