Neitsyt M + Rapu N

Rapunainen

Rapunaisten kokemuksia neitsytmiehistä? ja tietysti myös neitsytmiehet vastatkaa kokemuksistanne rapunaisista. Sopiskohan millälailla yksiin pidemmällä tähtäimellä?

5

955

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nimetön

Hei,

Neitsyt mieheni on PIKKUTARKKA, pedantti, ylihuolehtiva, auttavainen ja rakastaa siisteyttä ja puhtautta. Hän on se, joka hoitaa kaiken taloudellisen puolen perheessä. Hän tietää tarkemmin pankkitilini saldon kuin minä itse. Härskillä huumorilla höystettynä hän on täydellinen niinkuin hän haluaakin olla. Mulla rapuna mielialat vaihtelee tunnista toiseen ja se on kompastuskivi välillä.. neitsyt mieshän haluaa, että on seesteistä, täydellistä niin sängyssä kuin sängyn ulkopuolella. :) Pistä kokemuksia..

• Neitsykkä

Itse olen Neitsytnainen ja rakastuntut Rapumieheen. Poiketen ylläolevan kokemuksesta, Rapu on kyllä se joka pitää huolen raha-asioista meidän suhteessa. Hän on minua pihimpi raha-asioissa ja ymmärtää niiden päälle.

Kaiken kaikkiaan Neitsyt ja Rapu on hyvä pari, molemmat omistautuneita toisilleen ja maa-vesi yhdistelmähän on klassinen, jossa molemmat täydentävät toisiaan. :)
      Itselläni lisäksi kuu on Ravun merkissä, joten mies-Aurinkorapu on mulle Se Oikea ;)

• Nina-Soturi

Rapu on parhaillaan pudotettuna kuumaan veteen.Kaikkihan sen tietää käkättäjä se on.
        Kaiken itkijä ja nalkuttaja.Ei oo väkivaltanen, mutta miksi jonkun pitää nalkuttaa ja mäkättää loputtomiin.Hyi! Jeesukseenki uskovat.

• cancerfemale

Omakohtaista kokemusta neitsytmiehen kanssa seurustelusta. eikä muuta voi sanoa kuin huhhuh sitä tempparamenttia,räjähtelevyyttä ja intohimoa siinä suhteessa.

Molempien nousevat merkit löytyi leijonasta, sekä useita muita merkkejä asettui tulimerkkien alle, joten takasiko se sitten tämän myrskyisän suhteen. Intohimoa löytyi, mutta sitä edelsi aina hirmuinen riita. Useimmiten riidan aihe löytyi siitä että toinen yritti liiakseen dominoida toista. Totta se oli. Mustasukkaisuus myös oli suosittu kiistan aihe.

Eli täällä rapunainen ja neitsytmies eivät saaneet suhdettaan toimimaan. Härkämies on tuonut minulle aivan toisenlaista ihmissuhdetta. Rauhallisempaa ja harmoonista, siitä mistä minä pidän.:)

• Rapunainen

Olen rapunainen ja 8 vuotta takana neitsytmiehen kanssa. Itse sain kaiken hoitaa, kodin niin kun myös raha-asiat, ei vastuunottoa, ei empatiaa eikä päättäväisyyttä missään asiassa. Seksi toimi ja oli ihanaa kaikki nuo vuodet ja olimme kuin paita ja peppu. Hän oli myös helposti addiktoituva milloin mihinkin asiaan. Kaiken se kestää ja vähän liikaakin :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      105
      5038
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      145
      3313
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3165
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      425
      2357
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      243
      1456
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      12
      1261
    7. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      76
      1227
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      75
      1204
    9. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      31
      1168
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      124
      1073
    Aihe