Suosikkipelaajani(lopettaneet ja nykyiset)

Juha82Steelesman

Mitä sanotte näistä suosikeistani?
Mitkä ovat teidän suosikit?

Michael Nylander(pelasi hyvin, oli tilastoissa yleensä plussan puolella eli nyt tarkoitan plusmiinustilastoa, aika vahva kaksinkamppailuissa oli ...erittäin tekninen, taktinen ja taitava älykäs)

Peter Forsberg(huippunero, huipputaitava ja huippupelaaja kaikin puolin, suuri voittajaluonne, mun ykkössuosikki kaikista)

Mark Messier(mikä voitontahto, mikä johtaja, mikä fysiikka, mitkä taidot ja mikä älykkyys, mahtava oli katsoa hänen otteitaan, toiseksi suurin suosikkini ehkä Forsbergin jälkeen)

Teemu Selänne(suuri maalintekijänero, ei tarjonny mulle sen ihmeempiä kuin vain teki maaleja, mutta osasi sen osa-alueen enemmän kuin hyvin, mutta oli arvokas pukukoppipelaaja, maailman paras tyyppi , hieno luonne, upeaa seuraa joukkuetovereille, aina kannustava, aina tsemppaava, aina positiivinen, ainoo heikkous on se, että kannattaa Trumpia heheh)

Saku Koivu(huikee pelimies, aliarvostettu, pelasi joukkueessa jolla oli kehno pakisto, ei voittanu cupia ikinä, mut tosi huippumies, yksi suurimpia suosikkejani, top5-suosikkipelaajani kaikista, suomalaisista se joka sytytti mut eniten)

Hannes Hyvönen(pelasi NHL;ssä joitain pelejä muttei paljoa, luovutti jotenki ... ei tarpeeksi ollu sinniä yrittää, pääsi pelaamaan ylhäällä, mutta kun passitettiin farmiin, niin antoi liian helposti periksi, ei ois kannattanu, laukaisutaito hipoi neroutta, samoin pelitaidot, harmi vaan oli aika epätasainen pelaaja eikä oma pää kiinnostanu aina)

Sidney Crosby(yksi suurimpia suosikkejani, mahtava ihmisluonne, tekee kaikkensa että oma joukko voittaa, vaikka valittaa sitten tuomareille, välittää paljon omasta joukkueestaan, todellinen johtaja, huippunero pelaaja, aivot uskomattomat)

Mike Modano(tosi huippupelaaja 90-luvun lopulla, voitti 1 kannun, hall of fame pelaaja eikä syyttä)

Scott Stevens(maailman parhaimpia pakkeja)

Nicklas Lidström(huippumies)

Marko Anttila(huippupelaaja euroopassa omassa roolissaan)

Jani Tuppurainen(huippupelaaja euroopassa)

Marko Jantunen(kova Jarnan fani olin aikoinaan)

Juhamatti Aaltonen(kovasti fanittanu häntä)

Petri Kontiola(kuin myös, loistava pukukoppipelaaja)

Raimo Helminen(supermies euroopan jäillä)

Teppo Numminen(repo aliarvostettu)

Timo Saarikoski(oli huippumies euroopan sarjoissa)

Wayne Gretzky(maailman paras, maailman luovin ja älykkäin pelaaja)

Mario Lemieux(samanlainen lahjakkuus kuin Väinö Gretzky ellei jopa lahjakkaampi)

Eric Lindros/(oli huippumies, todellinen force jäällä)

Paul Kariya(mahtipelaaja aikajaksollaan, yksi parhaita, yksi hienoimpia pelaajia)

Keith Tkachuk( ei paras luonne, mutta antoi tekojen puhua jäällä puolestaan, oli pukukopissa kuulemma aika ikävä ja ylimielinen tyyppi)

Jarkko Ruutu(tosi hieno omassa roolissaan)

Owen Nolan(liian aliarvostettu, toisaalta vihattiin koska myös ei aina kunnioittanu tarpeeksi vastustajia jäällä vaan teloi näitä sairastuvalle, mut toisaalta se oli merkki siitä, että hän oli kovanluokan taistelija, maaliahne)

Theoren Fleury(pieni mutta kova, huippupelaaja)

Sergei Fedorov(Venäjän lahja)

Pavel Datsyuk(huippumies)

Slava Fetisov(maailman parhaita pakkeja)

Ulf Samuelsson(maailman parhaimpia)

Jaromir Jagr(uskomaton)

Kasper Kapanen(talentti)

Patrik Laine(huippulahjakas)

Mikael Granlund(pelaa nyt vahvaa kautta)

Jesse Puljujärvi(huippulahjakkus, jopa vielä ahjakkaampi kuin Patrik Laine)

Daniel Alfredsson(hurja ruotsalainen, taitava mutta myös ankara vastustaja)

Pelle Prestberg(tosi hyvä)

Petter Nordström(omassa maassaan priimus)

Per-Johan Axelsson(huippu omassa roolissaan)

Mikael Renberg(oli lahjakas, tuhlaajapoika, ei saanu kaikkia lahjoja irti itsestään, myöhemmijn urallaan suht vaisu, mut oli upea näky jäällä, tosi luova, taitava, vahva ja kova)

Christian Söderström(ollu aina melko lahjakas, hyvä ura Ruotsin liigassa)

Charles Berglund(vanha ruotsalaisvelho)

Markus Näslund(aikamoinen pelaaja oli, mestaruus uupuu)

Roope Hintz(aikamoinen lahjakkuus)

Mats Sundin(huippumies oli)

1

121

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ritula

      Eric Lindros oli paras aikonaan, nykyään Jussi "Jusa" Jokinen on mun suosikki, vaikka männä kausi oli vaikea.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      147
      10682
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3033
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      206
      2849
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2137
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1888
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1709
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1656
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1597
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1543
    10. 82
      1478
    Aihe