Kysykää taas Piiskattimelta

Piiskatin

En keksi muutakaan tekemistä, kuin roikkua täällä. Mieluiten sitten asiallisia kysymyksiä.

43

394

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mikä on tämänhetkinen kitumisasteesi?

      • Varmaan aika korkea, tai ei läheskään niin korkea, kuin se voisi olla.


    • Mikset vingu jostain turhasta asiasta niinkuin yleensä? Tapa pentu itsesi.. tai vaihtoehtoisesti kasva aikuiseksi

      • Haluat siis, että vingun jostain? Ja kun en vingu, niin käsket kasvaa aikuiseksi? Etkö ymmärrä, että yritän juuri sitä kasvamista.


    • CP-setä

      Minkälaista on elämä kodittomana? Olen harkinnut sitä, mutta on se makaaminen kivempaa kun on lämmintä.

      • Kysy sitä joltai kodittomalta, äläkä multa. -.-


      • Piiskatin kirjoitti:

        Kysy sitä joltai kodittomalta, äläkä multa. -.-

        Et siis olekkaan koditon? Huhhuh, jokapäivä oppii jotain uutta.


      • Miksi se on sääntöjen vastaista kommentoida "Aha"? Miksi suomi24 on niin uloste?


      • CP-setä kirjoitti:

        Miksi se on sääntöjen vastaista kommentoida "Aha"? Miksi suomi24 on niin uloste?

        Mietin samaa. :DD Täältä poistuu kommentteja ilman mitään syytä. Vituttaa.


    • Mikä on suurin haaveesi tällä hetkellä?

      • Ei ole haaveita.


    • Oletko kokeillut purkaa tuntemuksiasi paperille? Voisi piirtää mitä tunnet, ja saada tätä kautta apua.

      • Vaikutanko sitten siltä, et oisin koko ajan vittuuntunut tai jotain?


      • Piiskatin kirjoitti:

        Vaikutanko sitten siltä, et oisin koko ajan vittuuntunut tai jotain?

        Tarkoitin että muut näkisivät tuskasi helpommin.


      • animehomo- kirjoitti:

        Tarkoitin että muut näkisivät tuskasi helpommin.

        Vaikutanko tuskaiselta? Vai onko tämä pelkkää vittuilua?


      • Piiskatin kirjoitti:

        Vaikutanko tuskaiselta? Vai onko tämä pelkkää vittuilua?

        Eikös viiltely aiheuta tuskaa? Voitha piirtää/maalata ihan vain pahaan oloonkin. Enkä ole täällä vittuilemassa.


      • animehomo- kirjoitti:

        Eikös viiltely aiheuta tuskaa? Voitha piirtää/maalata ihan vain pahaan oloonkin. Enkä ole täällä vittuilemassa.

        Pidän viiltelystä, vaikka se onkin sairasta. Lopetan sen kuitenkin, koska eihän se mitään oikeasti auta. Piirtämisestä ei oo mitään apua mulle, mutta teen sitä kuitenkin välillä.


      • Piiskatin kirjoitti:

        Pidän viiltelystä, vaikka se onkin sairasta. Lopetan sen kuitenkin, koska eihän se mitään oikeasti auta. Piirtämisestä ei oo mitään apua mulle, mutta teen sitä kuitenkin välillä.

        Toinen ideani olisi kirjoittaa kirja omasta ajattelustasi. Uskon että ihmisiä kiinnostaisi ajatusmaailmasi, minua ainakin kiinnostaa. Tämä on kuitenkin pelkkä idea, ei ole mitään pakkoa toteuttaa tätä. Joitakuita kuitenkin helpottaa, kun saa ajatukset paperille, joten kannattaa yrittää, ei siinä mitään kai menetä.
        Onnea elämään.


      • animehomo- kirjoitti:

        Toinen ideani olisi kirjoittaa kirja omasta ajattelustasi. Uskon että ihmisiä kiinnostaisi ajatusmaailmasi, minua ainakin kiinnostaa. Tämä on kuitenkin pelkkä idea, ei ole mitään pakkoa toteuttaa tätä. Joitakuita kuitenkin helpottaa, kun saa ajatukset paperille, joten kannattaa yrittää, ei siinä mitään kai menetä.
        Onnea elämään.

        Miksi sua kiinnostaa mun ajatusmaailma? Voisin jopa toteuttaa tämän.


      • animehomo- kirjoitti:

        Toinen ideani olisi kirjoittaa kirja omasta ajattelustasi. Uskon että ihmisiä kiinnostaisi ajatusmaailmasi, minua ainakin kiinnostaa. Tämä on kuitenkin pelkkä idea, ei ole mitään pakkoa toteuttaa tätä. Joitakuita kuitenkin helpottaa, kun saa ajatukset paperille, joten kannattaa yrittää, ei siinä mitään kai menetä.
        Onnea elämään.

        Miksi sua kiinnostaa mun ajatusmaailma? Voisin jopa harkita tämän toteuttamista.


      • Piiskatin kirjoitti:

        Miksi sua kiinnostaa mun ajatusmaailma? Voisin jopa harkita tämän toteuttamista.

        Piti sitten tulla kahdesti, mutta lue tämä alempi vain.


      • Piiskatin kirjoitti:

        Piti sitten tulla kahdesti, mutta lue tämä alempi vain.

        Olen kiinnostunut erilaisista ajatustavoista, aikaisempien kirjoitustesi perusteella olet melko syvällinenkin. Jos julkaisisit tälläisen kirjan, niin kustantajan löytäminen tuskin olisi ongelma, sillä uskon monen ihmisen olevan kiinnostunut ajatuksistasi.


      • animehomo- kirjoitti:

        Olen kiinnostunut erilaisista ajatustavoista, aikaisempien kirjoitustesi perusteella olet melko syvällinenkin. Jos julkaisisit tälläisen kirjan, niin kustantajan löytäminen tuskin olisi ongelma, sillä uskon monen ihmisen olevan kiinnostunut ajatuksistasi.

        Pitää miettiä. Tai miksen vain yritä, jos ei ole muutakaan elämää. Mutta en usko, että ajatusmaailmani poikkeaa kauheasti muista nuorista. Älä yllytä silti, koska saatan jopa innostua. Siitä ei seuraa mitään hyvää.


      • Piiskatin kirjoitti:

        Pitää miettiä. Tai miksen vain yritä, jos ei ole muutakaan elämää. Mutta en usko, että ajatusmaailmani poikkeaa kauheasti muista nuorista. Älä yllytä silti, koska saatan jopa innostua. Siitä ei seuraa mitään hyvää.

        Onnea yritykseen(jos edes yrität)!


      • animehomo- kirjoitti:

        Onnea yritykseen(jos edes yrität)!

        Kai se on sit melkein pakko.


      • homohintti
        Piiskatin kirjoitti:

        Kai se on sit melkein pakko.

        Milloin teos on valmis?


      • homohintti kirjoitti:

        Milloin teos on valmis?

        En ole vielä edes aloittanut sitä. En tiedä muutenkaan miten alottaisin sen.


      • aids_homohintti
        Piiskatin kirjoitti:

        En ole vielä edes aloittanut sitä. En tiedä muutenkaan miten alottaisin sen.

        Aloita näin: "kyllä tänään vitutti kun..."


      • aids_homohintti kirjoitti:

        Aloita näin: "kyllä tänään vitutti kun..."

        Tulis kyllä hemmetin hyvä kirja. Lukisitko?


    • AIOI

      Murrosikä vielä meneillään näköjään. Noh, etköhän sää siitä pian ohi kasva.

      • Ei tää oo murrosikää. Tai ainakaan kokonaan.


    • Millaisesta musiikista pidät?
      Oletko nähnyt siilin?

      • Tässä on muutama bändi, joista pidän. Olen kyllästynyt osaan, mutta ne on silti hyviä:
        The killers
        Foster the people
        Savage garden
        Westlife
        Backstreet boys
        Empire of the sun
        Imagine dragons
        Twenty one pilots
        Mgmt

        Ja olen nähnyt monta siiliä.


    • Hiilari.Clinton

      Kumpaa syötte kahvin kanssa mieluummin vai pullaa?

      • En voi vastata kysymykseen, koska en juo kahvia. En edes ymmärtänyt koko kysymystä.


      • fgbdegb
        Piiskatin kirjoitti:

        En voi vastata kysymykseen, koska en juo kahvia. En edes ymmärtänyt koko kysymystä.

        Emmäkää ymmärrä, oon oppinu sen enoltani jo on mielistynyt sanaleikkeihin


      • fgbdegb kirjoitti:

        Emmäkää ymmärrä, oon oppinu sen enoltani jo on mielistynyt sanaleikkeihin

        Musta tuntuu, et kaikkien enot/sedät on vähän ehkä omituisia, jos tarkemmin miettii.


      • adsvsdfv

        ¨Monesti sitä muistuttaa enemmän vanhempiensa sisaruksia kuin vanhempiansa. oon itekkin jo 11,5 vuotta ehtinyt olla eno


      • adsvsdfv kirjoitti:

        ¨Monesti sitä muistuttaa enemmän vanhempiensa sisaruksia kuin vanhempiansa. oon itekkin jo 11,5 vuotta ehtinyt olla eno

        Anteeksi :D


      • HB.is.the.best

        No mieluummin omituinen kuin mieleenjäämätön


      • HB.is.the.best kirjoitti:

        No mieluummin omituinen kuin mieleenjäämätön

        Niin. Miks muuten kaikki täällä luulee, et oon koko ajan kauheen vittuuntunut?


      • BOK-419
        Piiskatin kirjoitti:

        Niin. Miks muuten kaikki täällä luulee, et oon koko ajan kauheen vittuuntunut?

        Ei minusta oo ainakaan siltä tuntunut


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1238
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      904
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      90
      845
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      21
      786
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      712
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      117
      530
    Aihe