En keksi muutakaan tekemistä, kuin roikkua täällä. Mieluiten sitten asiallisia kysymyksiä.
Kysykää taas Piiskattimelta
43
359
Vastaukset
Mikä on tämänhetkinen kitumisasteesi?
Mikset vingu jostain turhasta asiasta niinkuin yleensä? Tapa pentu itsesi.. tai vaihtoehtoisesti kasva aikuiseksi
Haluat siis, että vingun jostain? Ja kun en vingu, niin käsket kasvaa aikuiseksi? Etkö ymmärrä, että yritän juuri sitä kasvamista.
Minkälaista on elämä kodittomana? Olen harkinnut sitä, mutta on se makaaminen kivempaa kun on lämmintä.
Piiskatin kirjoitti:
Kysy sitä joltai kodittomalta, äläkä multa. -.-
Et siis olekkaan koditon? Huhhuh, jokapäivä oppii jotain uutta.
CP-setä kirjoitti:
Miksi se on sääntöjen vastaista kommentoida "Aha"? Miksi suomi24 on niin uloste?
Mietin samaa. :DD Täältä poistuu kommentteja ilman mitään syytä. Vituttaa.
Mikä on suurin haaveesi tällä hetkellä?
Oletko kokeillut purkaa tuntemuksiasi paperille? Voisi piirtää mitä tunnet, ja saada tätä kautta apua.
Piiskatin kirjoitti:
Vaikutanko sitten siltä, et oisin koko ajan vittuuntunut tai jotain?
Tarkoitin että muut näkisivät tuskasi helpommin.
animehomo- kirjoitti:
Tarkoitin että muut näkisivät tuskasi helpommin.
Vaikutanko tuskaiselta? Vai onko tämä pelkkää vittuilua?
Piiskatin kirjoitti:
Vaikutanko tuskaiselta? Vai onko tämä pelkkää vittuilua?
Eikös viiltely aiheuta tuskaa? Voitha piirtää/maalata ihan vain pahaan oloonkin. Enkä ole täällä vittuilemassa.
animehomo- kirjoitti:
Eikös viiltely aiheuta tuskaa? Voitha piirtää/maalata ihan vain pahaan oloonkin. Enkä ole täällä vittuilemassa.
Pidän viiltelystä, vaikka se onkin sairasta. Lopetan sen kuitenkin, koska eihän se mitään oikeasti auta. Piirtämisestä ei oo mitään apua mulle, mutta teen sitä kuitenkin välillä.
Piiskatin kirjoitti:
Pidän viiltelystä, vaikka se onkin sairasta. Lopetan sen kuitenkin, koska eihän se mitään oikeasti auta. Piirtämisestä ei oo mitään apua mulle, mutta teen sitä kuitenkin välillä.
Toinen ideani olisi kirjoittaa kirja omasta ajattelustasi. Uskon että ihmisiä kiinnostaisi ajatusmaailmasi, minua ainakin kiinnostaa. Tämä on kuitenkin pelkkä idea, ei ole mitään pakkoa toteuttaa tätä. Joitakuita kuitenkin helpottaa, kun saa ajatukset paperille, joten kannattaa yrittää, ei siinä mitään kai menetä.
Onnea elämään.animehomo- kirjoitti:
Toinen ideani olisi kirjoittaa kirja omasta ajattelustasi. Uskon että ihmisiä kiinnostaisi ajatusmaailmasi, minua ainakin kiinnostaa. Tämä on kuitenkin pelkkä idea, ei ole mitään pakkoa toteuttaa tätä. Joitakuita kuitenkin helpottaa, kun saa ajatukset paperille, joten kannattaa yrittää, ei siinä mitään kai menetä.
Onnea elämään.Miksi sua kiinnostaa mun ajatusmaailma? Voisin jopa toteuttaa tämän.
animehomo- kirjoitti:
Onnea elämään.Miksi sua kiinnostaa mun ajatusmaailma? Voisin jopa harkita tämän toteuttamista.
Piiskatin kirjoitti:
Miksi sua kiinnostaa mun ajatusmaailma? Voisin jopa harkita tämän toteuttamista.
Piti sitten tulla kahdesti, mutta lue tämä alempi vain.
Piiskatin kirjoitti:
Piti sitten tulla kahdesti, mutta lue tämä alempi vain.
Olen kiinnostunut erilaisista ajatustavoista, aikaisempien kirjoitustesi perusteella olet melko syvällinenkin. Jos julkaisisit tälläisen kirjan, niin kustantajan löytäminen tuskin olisi ongelma, sillä uskon monen ihmisen olevan kiinnostunut ajatuksistasi.
animehomo- kirjoitti:
Olen kiinnostunut erilaisista ajatustavoista, aikaisempien kirjoitustesi perusteella olet melko syvällinenkin. Jos julkaisisit tälläisen kirjan, niin kustantajan löytäminen tuskin olisi ongelma, sillä uskon monen ihmisen olevan kiinnostunut ajatuksistasi.
Pitää miettiä. Tai miksen vain yritä, jos ei ole muutakaan elämää. Mutta en usko, että ajatusmaailmani poikkeaa kauheasti muista nuorista. Älä yllytä silti, koska saatan jopa innostua. Siitä ei seuraa mitään hyvää.
Piiskatin kirjoitti:
Pitää miettiä. Tai miksen vain yritä, jos ei ole muutakaan elämää. Mutta en usko, että ajatusmaailmani poikkeaa kauheasti muista nuorista. Älä yllytä silti, koska saatan jopa innostua. Siitä ei seuraa mitään hyvää.
Onnea yritykseen(jos edes yrität)!
- homohintti
Piiskatin kirjoitti:
Kai se on sit melkein pakko.
Milloin teos on valmis?
homohintti kirjoitti:
Milloin teos on valmis?
En ole vielä edes aloittanut sitä. En tiedä muutenkaan miten alottaisin sen.
- aids_homohintti
Piiskatin kirjoitti:
En ole vielä edes aloittanut sitä. En tiedä muutenkaan miten alottaisin sen.
Aloita näin: "kyllä tänään vitutti kun..."
aids_homohintti kirjoitti:
Aloita näin: "kyllä tänään vitutti kun..."
Tulis kyllä hemmetin hyvä kirja. Lukisitko?
- AIOI
Murrosikä vielä meneillään näköjään. Noh, etköhän sää siitä pian ohi kasva.
Millaisesta musiikista pidät?
Oletko nähnyt siilin?Tässä on muutama bändi, joista pidän. Olen kyllästynyt osaan, mutta ne on silti hyviä:
The killers
Foster the people
Savage garden
Westlife
Backstreet boys
Empire of the sun
Imagine dragons
Twenty one pilots
Mgmt
Ja olen nähnyt monta siiliä.
- Hiilari.Clinton
Kumpaa syötte kahvin kanssa mieluummin vai pullaa?
- fgbdegb
Piiskatin kirjoitti:
En voi vastata kysymykseen, koska en juo kahvia. En edes ymmärtänyt koko kysymystä.
Emmäkää ymmärrä, oon oppinu sen enoltani jo on mielistynyt sanaleikkeihin
fgbdegb kirjoitti:
Emmäkää ymmärrä, oon oppinu sen enoltani jo on mielistynyt sanaleikkeihin
Musta tuntuu, et kaikkien enot/sedät on vähän ehkä omituisia, jos tarkemmin miettii.
- adsvsdfv
¨Monesti sitä muistuttaa enemmän vanhempiensa sisaruksia kuin vanhempiansa. oon itekkin jo 11,5 vuotta ehtinyt olla eno
adsvsdfv kirjoitti:
¨Monesti sitä muistuttaa enemmän vanhempiensa sisaruksia kuin vanhempiansa. oon itekkin jo 11,5 vuotta ehtinyt olla eno
Anteeksi :D
- HB.is.the.best
No mieluummin omituinen kuin mieleenjäämätön
HB.is.the.best kirjoitti:
No mieluummin omituinen kuin mieleenjäämätön
Niin. Miks muuten kaikki täällä luulee, et oon koko ajan kauheen vittuuntunut?
- BOK-419
Piiskatin kirjoitti:
Niin. Miks muuten kaikki täällä luulee, et oon koko ajan kauheen vittuuntunut?
Ei minusta oo ainakaan siltä tuntunut
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ehkäpä tunnet sinuun kohdistuvan rakkauden
Mutta tunnetko tuskani siitä sinuun kohdistuvasta suuresta ikävästä ja toteutumattomasta läheisyydestä? Vaistoatko kun i641208Harris vai Trump - ketä kiinnostaa?
Ärsyttää suunnattomasti, kun meillä Suomessa ovat mediat täynnä USA:n presidentin vaalikampanjaa. Meillä ei ole siellä1631015- 61868
Juuri nyt: Ei soraääniä, Kunnanhallitus esitti sittenkin kivitipun ostoa.
Kunnanhallitus esittää valtuustolle, että kunta ostaisi Kivitipun 170 000 euron kauppahinnalla. https://ilkkapohjalaine67767Venäjän vuonna 2022 Ukrainalle tarjoama "rauhansopimus"
on tällainen: Ukraina julistaa puolueettomuutensa. Ukraina vähentää armeijan 50 tuhanteen ihmiseen, mukaan lukien puol269766Iida Vainio tilittää Farmista - Paljastaa yllätyshaaveen Archie-rakkaan kanssa: "Me ei..."
Iida Vainio ja Archie Cruz eli Arttu Kuosmanen ovat kihloissa ja odottavat ensimmäistä yhteistä lastaan. Lue Iidan haas6731- 65711
Joko Niinistökin hiukan ymmärtää että oli huono veto Suomelta tässä ajassa alkaa härnäämään Venäjää?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000010801464.html "Niinistö varoitti Venäjän ja Naton yhteenotosta – näin hän komment180679Älä epäile itseäsi
äläkä epäile minua. En ole menossa mihinkään - ellet pyydä minua poistumaan. 🧡31655- 29648