battlestar galactica

mikko77

onko kellään tietoo,tuleeko yllä mainittuun sarjaan lisää jaksoja kun kolmetoista osaa tuli sky onelta ja episode guidessa lukee ett vaan kolmetoista jaksoo on tehty.paras scifi sarja mitä on tehty pitkiin aikoihin ja pakko nähdä lisää.

4

1597

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Galactiga fani

Mitä, onko BG:stä tulossa uusia jaksoja?!? Koska ja milloin?!? Miten voin nähdä ne?

• Irvin Washington

Ei ne ole uusia jaksoja, vaan remake vanhasta sarjasta. En ole nähnyt kuin pilotin n. 3 tuntia pitkä, mutta pidin kyllä kovasti.

Siinä on otettu aika rohkeita ratkaisuja, mutta ne toimii hyvin. Starbuck on rämäpää nainen ja Apollo taas hieman kusipäinen "let's do this by the book" tyyppi. Boomer taas on aasialainen nainen ja imeisesti tietämättään Cylon. Tässä on muutenkin otettu (Philipp K. Dickiltä - third kind) sellainen idea, että kaikkein kehittyneimmät Cylonit on itse asiassa synteettisiä ihmisiä, vain voimakkaampia. Vasta ruumiin polttohautauksen jälkeen voidaan tuhkan kemiallisesta analyysistä nähdä ero ihmiseen. Työläiscylonit taas ovat kehittyneempiä versioita alkuperäisessä nähtyihin. Vanhan sarjan Cylonit on jo museokamaa. Cyloneillakin on siis evoluutio.

Hauska idea on myös se, että Galactiga on tarkoituksella low-tech alus, koska Cylonit pystyvät tekemään toimintakyvyttämäksi kaikki kehittyneet alukset, joissa on integroitu tietokoneverkko. Idea on, että BSG on ainut ensimmäisestä Cylonsodasta vielä jäljellä oleva taistelualus ja näin ollen ainut, joka selviää ensimmäisestä hyökkäyksestä - kaikki sadat modernimmat Battle Starit tuhoutuvat ensimmäisten tuntien aikana. BSG:n komentaja hakee vanhat Viper hävittäjät museosta, koska uudemmat hävittäjät ovat hyödyttömiä.

Kaikenkaikkiaan mieluinen yllätys!

• cylon officer

Kesäkuussa rupeaa näkymään scifi kanavalla, ja ensimmäisen kauden jaksot voi ostaa jo dvd kausiboxina. Niin ja tietysti internetistä saa ladattua jaksot... torrent tai dc jne...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      172
      2940
    2. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      64
      2556
    3. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      203
      2210
    4. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      73
      1839
    5. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      102
      1773
    6. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1641
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      102
      1442
    8. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      217
      1151
    9. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1120
    10. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1069
    Aihe