Hei kaikki kauniin Mäntyharjun kansalaiset!
Minkälaisia ufotapauksia teilläpäin on tapahtunut/näkynyt?
Voitteko ystävällisesti kertoa :)
Ufo Mäntyharjulla
10
402
Vastaukset
- MakinKuskaaja
Minä poika se olin tyhjentämässä paskamakkia pihalla ja tien puolelta alkoi kuulua ääniä. Lähdin sinne sitten katsomaan, jotta mikä sieltä on tulossa. Hirveä ääni ja suhaus kuului vaan ja objekti häipyi näköpiiristä.
Mietin, että olikohan tuo ufo, mutta myöhemmin uutimista luin, että se olikin kylän poika testailemassa laitteitaan. Oli kuulemma paitakin revennyt siinä matkalla.- Planeettako
Hyvä, että sentään housut pysyivät ehjinä ja jalassa, etteivät lähteneet avararuuden linnunradoille kiertämään :)
- PaljonLaitteita
Ei kai olt Riksa?
- Kumivuoraaja
Planeettako kirjoitti:
Hyvä, että sentään housut pysyivät ehjinä ja jalassa, etteivät lähteneet avararuuden linnunradoille kiertämään :)
Ne punaiset kumipöksyt kuulemma pysyivät jaloissa, sen verran tiesivät kertoa.
- ufoutelias
Tietääkö kukaan siitä 1960-luvulla nähdystä ufosta jotain?
- ParikytvuotTakasin
Ei tietoo...mut Mikko näki työ reissulla aikanaan ufon.
- ufoutelias
Minkälaisen ufon hän näki?
- ufoutelias
Voitteko suorittaa kyselyitä sielläpäin nähdyistä ufoista? Kiitos.
- on-mahtava-Se-UROS
Aivan mahtava nuorta polvea edustava se yli 250 km/h viilettävä maailmanmies!
- Kofoupi
Oli yksi merkillinen ufo, raakkui puun latvassa, raakunta muuttui pörinäksi. Nolo ja vajakki sieltä olin kuulevinani. Taisipa mister-master kuulua myös. Ja ärrää sortavasti veŕŕaŕŕi, mitä se sitten tarkoittaneekaan. Ei ole ihmeiden aika ohi. Pojan peijoonit ampui sitä jousipyssyllä. Se lähti kaakkoa kohti nuoli pyrstössä. Ties vaikka meni lappeenrantaan.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1395174
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253426Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1142700- 472388
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2611807Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt471739- 321587
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201556- 281520
- 201386