Hei kaikki kauniin Mäntyharjun kansalaiset!
Minkälaisia ufotapauksia teilläpäin on tapahtunut/näkynyt?
Voitteko ystävällisesti kertoa :)
Ufo Mäntyharjulla
10
542
Vastaukset 10
- MakinKuskaaja
Minä poika se olin tyhjentämässä paskamakkia pihalla ja tien puolelta alkoi kuulua ääniä. Lähdin sinne sitten katsomaan, jotta mikä sieltä on tulossa. Hirveä ääni ja suhaus kuului vaan ja objekti häipyi näköpiiristä.
Mietin, että olikohan tuo ufo, mutta myöhemmin uutimista luin, että se olikin kylän poika testailemassa laitteitaan. Oli kuulemma paitakin revennyt siinä matkalla.- Planeettako
Hyvä, että sentään housut pysyivät ehjinä ja jalassa, etteivät lähteneet avararuuden linnunradoille kiertämään :)
- PaljonLaitteita
Ei kai olt Riksa?
- Kumivuoraaja
Planeettako kirjoitti:
Hyvä, että sentään housut pysyivät ehjinä ja jalassa, etteivät lähteneet avararuuden linnunradoille kiertämään :)
Ne punaiset kumipöksyt kuulemma pysyivät jaloissa, sen verran tiesivät kertoa.
- ufoutelias
Tietääkö kukaan siitä 1960-luvulla nähdystä ufosta jotain?
- ParikytvuotTakasin
Ei tietoo...mut Mikko näki työ reissulla aikanaan ufon.
- ufoutelias
Minkälaisen ufon hän näki?
- ufoutelias
Voitteko suorittaa kyselyitä sielläpäin nähdyistä ufoista? Kiitos.
- on-mahtava-Se-UROS
Aivan mahtava nuorta polvea edustava se yli 250 km/h viilettävä maailmanmies!
- Kofoupi
Oli yksi merkillinen ufo, raakkui puun latvassa, raakunta muuttui pörinäksi. Nolo ja vajakki sieltä olin kuulevinani. Taisipa mister-master kuulua myös. Ja ärrää sortavasti veŕŕaŕŕi, mitä se sitten tarkoittaneekaan. Ei ole ihmeiden aika ohi. Pojan peijoonit ampui sitä jousipyssyllä. Se lähti kaakkoa kohti nuoli pyrstössä. Ties vaikka meni lappeenrantaan.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1092300Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???26954- 71902
- 103896
- 48845
Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha568830- 82728
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76670Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik25624- 64606