Tuli ostettua hieno 508 SW HDi

64000km

Nyt kun alkuinnostus on jo mennyt, on alkanut auton alustan japaukkeet ja rämähtelyt ärsyttämään. Myös tavaratilan rakenteet tuntuvat rämisevän ja paukkuvan polanteisella tiellä. Onkohan alustan ja perän metelöinti normaalia, vai pitääkö tässä alkaa uudesta autosta hakemaan heti kättelyssä vikaa?

14

297

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fsdfadsf

Peugeotin tyypillinen ostaja tekee yleensä varsin paljon kirjoitusvirheitä. ADHD ja HDi kulkevat siis usein käsi kädessä.

• RMB54

Koiranluut ne takana kolisee.

• avaaja

Koiranluut on juuri vaihdettu taakse, mutta ilmeisesti siellä on sitten jotain muuta väljää vai onkohan tuo vaan ominaisuudeksi laskettava riesa?

• Pötyjuttua

Sulle on myyty vanha auto. Uusista ei enää kolise kuin japsit.

• tutkiskellut

jotainhan siellä voi olla väljänä kun kolisee, uusista autoista ei kolise kuin vw konsernin hömpäkkeet.

• hlkkjhkjh

Passat ja Avensis eivät kolise, vaan ovat alustansa osalta aina olleet hiljaisia. Sitä samaa ei voi sanoa Peugeotin rakenteista.

• Kyllänytsäälittää

Kova kohtalo odottaa Peugeotin ostajaa.Ostit sitten huonoimman mahdollisen auton vai? Olisit nyt ottanut vähän selvää mihin paskakasaan oikein kätesi lyöt.

Osanottoni!

• MinäkinKävinAutokaupassa

Saatko tuosta informaatiotiheydeltään olemattomasta ilkkumisesta seksuaalista tyydytystä vai mihin tarpeeseen tuo tulee?

• Avaaja
        MinäkinKävinAutokaupassa kirjoitti:

Saatko tuosta informaatiotiheydeltään olemattomasta ilkkumisesta seksuaalista tyydytystä vai mihin tarpeeseen tuo tulee?

Kyllä tämä ihan rehellisestä vitutuksesta lähtee.

• AiSeOliTämäTyyppi
    • TotuusEsille

Sama kirjoittajahan nuo on aloittanut. Kun omat kokemukset ovat vähäisiä, pitää juttuja vääntää väkisin. Kirjoittaja tuskin edes osaa ajaa autoa.

• hdhdfghdf

Tyypillinen Peugeot-palstan idiootti, joka kuvittelee ongelman olevan aina tabu.
        Itse olen autojen suurkuluttaja ja tiedän kokemuksesta, että autossa on aina ennemmin tai myöhemmin ongelmia. Tällaiset idiootit, jotka yrittävät sotkea keskustelut omilla lapsellisilla väliintuloillaan ovat harmillisia, mutta onneksi eivät kovin yleisiä.

• Tikka2

Kokeiles istua takapenkillä, niin sen jälkeen hommaat lapsillesi kuulosuojaimet.

• päintrollia

aloittaja on trolli

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      6
      2473
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1658
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1396
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      162
      1236
    5. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      143
      1199
    6. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1135
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      106
      1082
    8. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1071
    9. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Kittilä
      116
      1026
    10. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      949
    Aihe