Nyt kun alkuinnostus on jo mennyt, on alkanut auton alustan japaukkeet ja rämähtelyt ärsyttämään. Myös tavaratilan rakenteet tuntuvat rämisevän ja paukkuvan polanteisella tiellä. Onkohan alustan ja perän metelöinti normaalia, vai pitääkö tässä alkaa uudesta autosta hakemaan heti kättelyssä vikaa?
Tuli ostettua hieno 508 SW HDi
14
297
Vastaukset
- fsdfadsf
Peugeotin tyypillinen ostaja tekee yleensä varsin paljon kirjoitusvirheitä. ADHD ja HDi kulkevat siis usein käsi kädessä.
- RMB54
Koiranluut ne takana kolisee.
- avaaja
Koiranluut on juuri vaihdettu taakse, mutta ilmeisesti siellä on sitten jotain muuta väljää vai onkohan tuo vaan ominaisuudeksi laskettava riesa?
- Pötyjuttua
Sulle on myyty vanha auto. Uusista ei enää kolise kuin japsit.
- tutkiskellut
jotainhan siellä voi olla väljänä kun kolisee, uusista autoista ei kolise kuin vw konsernin hömpäkkeet.
- hlkkjhkjh
Passat ja Avensis eivät kolise, vaan ovat alustansa osalta aina olleet hiljaisia. Sitä samaa ei voi sanoa Peugeotin rakenteista.
- Kyllänytsäälittää
Kova kohtalo odottaa Peugeotin ostajaa.Ostit sitten huonoimman mahdollisen auton vai? Olisit nyt ottanut vähän selvää mihin paskakasaan oikein kätesi lyöt.
Osanottoni!- MinäkinKävinAutokaupassa
Saatko tuosta informaatiotiheydeltään olemattomasta ilkkumisesta seksuaalista tyydytystä vai mihin tarpeeseen tuo tulee?
- Avaaja
MinäkinKävinAutokaupassa kirjoitti:
Saatko tuosta informaatiotiheydeltään olemattomasta ilkkumisesta seksuaalista tyydytystä vai mihin tarpeeseen tuo tulee?
Kyllä tämä ihan rehellisestä vitutuksesta lähtee.
- AiSeOliTämäTyyppi
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14713753/tuli-ostettua-hieno-a3-tdi
Toisella palstalla tyyppi on ostanut audin, ja aivan sama kommentti. - TotuusEsille
Sama kirjoittajahan nuo on aloittanut. Kun omat kokemukset ovat vähäisiä, pitää juttuja vääntää väkisin. Kirjoittaja tuskin edes osaa ajaa autoa.
- hdhdfghdf
Tyypillinen Peugeot-palstan idiootti, joka kuvittelee ongelman olevan aina tabu.
Itse olen autojen suurkuluttaja ja tiedän kokemuksesta, että autossa on aina ennemmin tai myöhemmin ongelmia. Tällaiset idiootit, jotka yrittävät sotkea keskustelut omilla lapsellisilla väliintuloillaan ovat harmillisia, mutta onneksi eivät kovin yleisiä.
- Tikka2
Kokeiles istua takapenkillä, niin sen jälkeen hommaat lapsillesi kuulosuojaimet.
- päintrollia
aloittaja on trolli
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62473- 1161658
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361396Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1621236- 1431199
- 521135
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1061082- 571071
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1161026Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46949