Onko kullin koolla väliä?

hog

Miten teijän mielestä miehen pitäs toimia jos sattuu olemaan "pieni muna" ja mikä luokitellaan pieneksi?

53

1168

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei ole väliä.

      • Oot sekaantunu joka keskusteluun :D


      • hog kirjoitti:

        Oot sekaantunu joka keskusteluun :D

        Lähestulkoon kyllä. Vanhimpiin keskusteluihin en useimmiten vastaile.


      • animehomo- kirjoitti:

        Lähestulkoon kyllä. Vanhimpiin keskusteluihin en useimmiten vastaile.

        Nimesi on kyllä hyvä!
        Mutta kirjoitustesi laatua voisit parantaa.
        Voisit vaikka valmistautua tähän lukemalla kaikki jäljellä olevat lolihentain tekstit...


      • Söpöline kirjoitti:

        Nimesi on kyllä hyvä!
        Mutta kirjoitustesi laatua voisit parantaa.
        Voisit vaikka valmistautua tähän lukemalla kaikki jäljellä olevat lolihentain tekstit...

        Kiitos kehuista! Käytin paljon aikaa nimeni keksimiseen.

        Olen valinnut oman kirjoitustyylini, ja aion ainakin toistaiseksi pitää sen.


      • Söpöline kirjoitti:

        Nimesi on kyllä hyvä!
        Mutta kirjoitustesi laatua voisit parantaa.
        Voisit vaikka valmistautua tähän lukemalla kaikki jäljellä olevat lolihentain tekstit...

        Olen itse valinnut kirjoitustyylini, ja aion ainakin toistaiseksi pitää sen.
        Ja kiitos kehuista!


      • animehomo- kirjoitti:

        Kiitos kehuista! Käytin paljon aikaa nimeni keksimiseen.

        Olen valinnut oman kirjoitustyylini, ja aion ainakin toistaiseksi pitää sen.

        Voi harmi.. Palstasta olisi voinut tulla Kotoisa............
        Ootko pitkään lueskellu palstaa?


      • animehomo- kirjoitti:

        Olen itse valinnut kirjoitustyylini, ja aion ainakin toistaiseksi pitää sen.
        Ja kiitos kehuista!

        Jaahas. Kokeilin mitä käy kun painaa "peruuta" nappia lähetys vaiheessa, ja luulin että se peruutti lähetyksen. Olin väärässä.


      • Söpöline kirjoitti:

        Voi harmi.. Palstasta olisi voinut tulla Kotoisa............
        Ootko pitkään lueskellu palstaa?

        Jossain vuodenvaihteessa tein käyttäjän kai.


      • animehomo- kirjoitti:

        Jossain vuodenvaihteessa tein käyttäjän kai.

        Siinä tapauksessa et tiedä kuka olen :/


      • Söpöline kirjoitti:

        Siinä tapauksessa et tiedä kuka olen :/

        Olet söpöline.


      • animehomo- kirjoitti:

        Olet söpöline.

        Ei minua sillä nimellä täällä tunneta


      • Söpöline kirjoitti:

        Ei minua sillä nimellä täällä tunneta

        No milläs sitten?


      • Söpöline kirjoitti:

        Ei minua sillä nimellä täällä tunneta

        Kirjoitusvirhe!!! yuggis tule äkkiä!


      • animehomo- kirjoitti:

        No milläs sitten?

        Kirjoita hakuun "söpöliini_ " ja kato vaan ne nuorten palstan...


      • Söpöline kirjoitti:

        Kirjoitusvirhe!!! yuggis tule äkkiä!

        En kyllä usko että yuggis on täällä tähän aikaan. Saat odottaa vielä hetken.


      • animehomo- kirjoitti:

        En kyllä usko että yuggis on täällä tähän aikaan. Saat odottaa vielä hetken.

        Kyllä yuggis on tähän aikaan useinkin lolihentain kanssa "riidellyt"


      • Söpöline kirjoitti:

        Kirjoita hakuun "söpöliini_ " ja kato vaan ne nuorten palstan...

        Pikaisesti selailtuani tulin siihen johtopäätökseen, että et ole kovin pidetty henkilö.


      • animehomo- kirjoitti:

        Pikaisesti selailtuani tulin siihen johtopäätökseen, että et ole kovin pidetty henkilö.

        Onhan niitäkin ketkä ei pidä:(mutta onhan siellä noin viisi ylistämis keskustelua


      • animehomo- kirjoitti:

        Pikaisesti selailtuani tulin siihen johtopäätökseen, että et ole kovin pidetty henkilö.

        Muuten, yuggis antoi lolihentaille nimeksi "animehomo"
        :D


      • Söpöline kirjoitti:

        Onhan niitäkin ketkä ei pidä:(mutta onhan siellä noin viisi ylistämis keskustelua

        Yhden ylistämis keskustelun olit tainnut nostaa nuorten palstan etusivulle.


      • animehomo- kirjoitti:

        Yhden ylistämis keskustelun olit tainnut nostaa nuorten palstan etusivulle.

        Käyn palstalla melko harvoin joten pidän huolen että ei unohdeta..


      • Söpöline kirjoitti:

        Käyn palstalla melko harvoin joten pidän huolen että ei unohdeta..

        Minä taas oleskelen s24:ssa päivittäin. Tämä taas johtuu siitä, ettei minulla ole töitä taikka muuta tekemistä.


      • animehomo- kirjoitti:

        Minä taas oleskelen s24:ssa päivittäin. Tämä taas johtuu siitä, ettei minulla ole töitä taikka muuta tekemistä.

        Miksi moinen nimi? Luulin sinua ensin palstalle jääneeksi lolihentai faniksi :)


      • Söpöline kirjoitti:

        Miksi moinen nimi? Luulin sinua ensin palstalle jääneeksi lolihentai faniksi :)

        Pidän animesta ja "animehomo" on eräänlainen haukkumasana animesta pitäville. Esim. "Ooksä joku animehomo ku sä katot animea?"


      • animehomo- kirjoitti:

        Pidän animesta ja "animehomo" on eräänlainen haukkumasana animesta pitäville. Esim. "Ooksä joku animehomo ku sä katot animea?"

        Sovitaan silti että pidät lolihentaita?


      • Söpöline kirjoitti:

        Sovitaan silti että pidät lolihentaita?

        Tarkoitatko "lolihetaista"? Jos tarkoitat, niin kyllähän se menettelee.


      • animehomo- kirjoitti:

        Tarkoitatko "lolihetaista"? Jos tarkoitat, niin kyllähän se menettelee.

        Ei ei ei.. Tarkotin lolihentai käyttäjää


      • Söpöline kirjoitti:

        Ei ei ei.. Tarkotin lolihentai käyttäjää

        "Sovitaan silti että pidät lolihentaita?" Olenko vain tyhmä, vai oletko muotoillut kysymyksen kummallisesti? Itse epäilen ensimmäistä vaihtoehtoa.


      • animehomo- kirjoitti:

        "Sovitaan silti että pidät lolihentaita?" Olenko vain tyhmä, vai oletko muotoillut kysymyksen kummallisesti? Itse epäilen ensimmäistä vaihtoehtoa.

        Pitää ottaa automaatti korjaaja pois päältä.
        Itse tiedän toisen vaihtoehdon olevan oikein


      • Söpöline kirjoitti:

        Pitää ottaa automaatti korjaaja pois päältä.
        Itse tiedän toisen vaihtoehdon olevan oikein

        Mitä siis tarkoitit kysyä?


      • animehomo- kirjoitti:

        Mitä siis tarkoitit kysyä?

        Pidätkö lolihentai käyttäjästä


      • Söpöline kirjoitti:

        Pidätkö lolihentai käyttäjästä

        Toki.


      • Söpöline kirjoitti:

        Voi harmi.. Palstasta olisi voinut tulla Kotoisa............
        Ootko pitkään lueskellu palstaa?

        Mitä teet Söpöline hiihtolomalla?


      • virtasenposti kirjoitti:

        Mitä teet Söpöline hiihtolomalla?

        En minä pidä hiihtolomaa nimittäin tänään vapaana kulkea saan..


      • Söpöline kirjoitti:

        En minä pidä hiihtolomaa nimittäin tänään vapaana kulkea saan..

        Minne menet levoton mieli?


    • 472488

      Ei sillä monille ole väliä, jos ei varsinainen mikropenis (all 7 cm) ole.

      • Niin alle 7cm on vielä normaali... jos siitä on lyhyempi ni huhhuh


      • SANOT ET ON NORMIS KU SUL ON 7 XDDDD


      • joukaripoika kirjoitti:

        SANOT ET ON NORMIS KU SUL ON 7 XDDDD

        Eivaan lääkärit ja professorit pitää normaali kokosena jos on yli 7cm


    • Onkoettuihanaaoli

      Ei merkitystä, ellei ole stondiksessa nakin kokoinen. Miehellä on merkitystä, varsinkin, jos antaa naiselle suuseksiä.
      Tunteet pääasia.

      • Minkä kokoiseksi nakki luokitellaan? :D


      • Mietisnytkirahvinaama

        Kaikki perus kapanossi chili krillimakkaraa pienempi


    • wert7u

      Minä hetero tyttönä voin kertoa, että KUKAAN tyttö/poika jos olet homo EI ole mittailemassa kulliasi (no ihan satavarmasti en osaa sanoa) ketään ei kiinnosta, kunhan petihommta sujuu.

      • Onko kokemusta?


    • oqiwehfn

      Ei koolla oo kauheesti väliä. Onko nainen aito jos luokittelee miehen peniksen perusteella? Ei.

      • Tunteet pelissä seksi on muutenki parempaa


    • kusipaskakulli

      vähintää 20cm muute ei onnistu

    • Munan koolla ei ole väliä. Jos on liian pieni niin sitten hanki vaan lisää, kyllä sen kokkelin saa halvalla tehtyä.

    • 3htwip

      sanoisin että jos on erektiossa alle 11 cm niin se on pieni

      Tosi karua heittää hatusta tämmönen luettelo mutta laitanpa silti....

      alle 11 cm: lyhyt
      11-15 cm: tavallinen
      16 cm - 20 cm: kookas
      yli 20 cm: pitkä

    • 0oer

      eipä sille mitään oikein voi, tottakai tytöt toivoo että pojalla olisi kookas penis... mutta kyllä se kelpaa vaikkei iso olisikaan, pääasia että seisoo ja spermaa tulee :)

    • Aamustondis

      On sillä senverran että itellä ko tulee aamubooneri kattoki lähtee mukaan

    • juuuriniin

      Ei mulukun koolla ole väliä.Kunhan se on pitkä ja paksu.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      881
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      603
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe