Onko hyvä paikka ?Kuinkas veroprosentti yms. Löytyskö töitä? Kuinka onko noita pakolaisia ja loisia ?
Mänttä vilppula
8
526
Vastaukset
- dengineer
Kaks kunnantaloo ja päättäjät älyllisesti jälkeen jääneitä. Riittää kun olet kaikkien kaveri niin ääniä tulee niin että pääset kunnanvaltuutetuksi. Moni on ihan peruskoulupohjalta :). Silläpä koulutuksella sitten tehdään järkeviä päätöksiä.
- P.Alokuzza
Tällä aluella pitää olla luterilainen. Muuten et saa mittän.
- P.Alokuzza
Outsi Goutsi. Kerro kaupukin valtuustossa, että Vile-kuskeja on 6 liikaa ja sukeltajia 1 liian vähän.
Ja ei oo soittolistaa niille jotka joytain osaa. - P.Alokuzza
Lisään vielä, että paikka on punikkien pesä.
- huuhtimees
Mäntässä liikaa vihervassareita. Tän henkistä löytyy jopa oikestosta ja keskustasta.
- suomimiestenmies
Hei ny valtuutettujen nimet tänne ketkä haluavat suomeen isis miehiä? Tietää sit ketä ei ainakaan äänestä :)
- museoissa
Museot on kova juttu Mäntässä. Tykkään
- KunKysyit
Persuja on vielä liikaa, mutta asia korjaantuu näissä kuntavaaleissa, persujen persmäki näyttää mukavan liukkaalta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1711559
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3361166- 501004
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html187878- 39769
- 49740
- 60668
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244532630- 119624
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp77568