Sähköt "kortille"

ei.vielä.kortille

28

330

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ainakaan.vielä

      Joo ei tarvitse laittaa kortille, ellei jotain kriittistä tapahdu.

      • ainakaan.vielä

        ....:.

        .
        .
        .

        .
        .

        .
        .

        .
        .

        .
        .

        .
        .
        .

        .
        .
        .
        .

        .
        .
        .

        .
        .
        .


    • hidason

      Jos sähköyhtiöt todella pyytäisivät vähentämään kulutusta, niin kyllä se olisi mummot asunnoissaan, jotka säästäisivät ja pitäisivät yhtä lamppua päällä ja tv ja radio mykkänä.

      • kylmyyttä.odotellen

        Tuskinpa kriittisen tilanteen tullessa mitään pyydellään, laitetaan kylä kerrallaan "kylmäksi".


    • ei.mitään.arvailua

      "Niemisen mukaan Suomessa on kapasiteettia tuottaa sähköä 11 600 megawattia ja rajasiirtoyhteyksiä sähkön tuonnille on 5 100 MW. Säännöstelyyn voitaisiin joutua, jos lähes kaikki kotimainen kapasiteetti olisi käytössä ja johonkin isoon tuotantolaitokseen tai siirtoyhteyksiin tulisi vikaa."

      Noinhan tuossa todettiin.

      • Noihin tuotanto ja siirto lukemiin päästään vain , jos naapurimailla riittä sähköä veintiin ja Suomen vesivoimalla on vettä altaisaan. Että silleen.


      • No sinähän et määrää mitä minä kirjoitan palstalle. Totuus se vain kirpaisi taas pahasti suvakki piipertäjään. Että silleen.


      • Se koira älähtää mihin kalikka kajahtaa. Nyt se osui juuri palsta pahimpaan ja suurimpaan narsistiin joka ei kestä mitään arvostelua itsestään tai kirjoituksistaan. Että silleen.


      • Taitaa vielä olla ählykin tuo narsisti ja niitähän en ählyt onkin. Että silleen.


      • Ähly narsisti homolla on kummat mielihalut. Että silleen.


      • Tuo ähly narsisti homo, ei uskalla rekisteröityä palstalle ressukka joka luulee olevansa vielä viisaskin ja korekti. Että silleen.


      • vajakilla.kiirettä

        .
        .
        .
        .
        .

        .
        .
        .

        .
        .
        .
        .
        .

        .
        .
        .
        .
        .
        .

        .
        .
        .
        .
        .


      • vajakilla.kiirettä

        .

        ..

        .
        .
        ..
        .

        .
        ..
        .
        .

        .
        .
        .
        .

        .
        .
        .
        .
        .

        .
        .
        .
        .
        .

        .
        .
        .


      • höpöhöpö kirjoitti:

        Taitaa vielä olla ählykin tuo narsisti ja niitähän en ählyt onkin. Että silleen.

        .
        .
        .
        .
        .

        .
        .

        .
        .

        .
        .

        .
        .

        .
        .

        .
        .
        .

        .
        .

        .
        .

        .
        .

        .
        .

        .


        .
        .

        .
        ..


      • vajakilla.kiirettä
        höpöhöpö kirjoitti:

        Ähly narsisti homolla on kummat mielihalut. Että silleen.

        Osaatko jo lukea, vai hoitajasiko lukevat sinulle, no miten vaan, mutta nyt kun olet siellä ählyjen joukossa niin olehan varovaisempi "suustasi", muuten se turpoaa tukkoon, jostain kumman syystä.

        Muista mennä serkkusi luokse jos vaan pääset.


      • vajakilla.kiirettä kirjoitti:

        Osaatko jo lukea, vai hoitajasiko lukevat sinulle, no miten vaan, mutta nyt kun olet siellä ählyjen joukossa niin olehan varovaisempi "suustasi", muuten se turpoaa tukkoon, jostain kumman syystä.

        Muista mennä serkkusi luokse jos vaan pääset.

        Hiukan punatulkuuja vajakille.


      • vajakilla.kiirettä
        no.mikä.ettei kirjoitti:

        Hiukan punatulkuuja vajakille.

        Kiitoksia tulkuista.


      • vajakilla.kiirettä
        vajakilla.kiirettä kirjoitti:

        Osaatko jo lukea, vai hoitajasiko lukevat sinulle, no miten vaan, mutta nyt kun olet siellä ählyjen joukossa niin olehan varovaisempi "suustasi", muuten se turpoaa tukkoon, jostain kumman syystä.

        Muista mennä serkkusi luokse jos vaan pääset.

        .
        .
        .
        .
        .

        .
        .

        .
        .

        .
        .
        .

        .

        .
        .
        .

        .
        .

        .
        .

        .
        .
        .

        .
        .
        .


      • ei.mitään.arvailua

        .
        .
        .

        .

        .
        .

        .

        .
        .
        .

        .
        .
        .
        .
        .
        .

        .
        .
        .

        .
        .
        .

        .
        .
        .
        .

        .
        .
        .

        .
        .

        .
        .

        .
        .

        .
        .

        .
        .
        .

        .
        .

        .
        .

        .
        .

        .
        .

        .
        .
        .

        .
        .

        .
        .
        .
        .
        .
        .

        .
        .
        .
        .

        .


      • mikä.ettei

        .
        .

        ..

        ..
        .
        .
        .

        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        ..

        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .

        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .

        .
        .

        .
        .
        .

        .
        .
        .
        .
        ..
        ..
        .
        .

        .
        .
        .
        .
        .

        .
        .
        .
        .
        .
        .

        ..
        .
        .
        .

        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .

        .
        .
        .
















































































        .
        .
        .

        .
        .

        .
        .
        .

        .
        .
        .
        .


























































        ..

        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .

        .
        .
        .
        .
































































        .

        .
        .
        .

        .
        .
        .

        .
        .
        .
        .

        .
        .
        .
        .

        .
        .
        .
        .
        .

        .
        .
        .
        .
        .
        .

        .

















































































        ..
        .
        .

        .
        .
        .

        .
        .









































        ..
        .
        .

        ..
        .

        .





































        ..
        .

        .




        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .







































        .
        .

        .
        .
        .

        .
        .






























        .


    • TTimo333

      Ja mul on kaukolämpö, ni meen säästä ..tujakaan! :P
      JÄÄTYKÖÖT, PRRKELEET!

      *BuaHaHaaa!* \,,/

    • Caruna_ryöstää_rahat

      Onko joku uuno myrsky katkomassa sähköjä ?

    • Pöläilyä

      Sähkönteko kapasiteettia ei käytetä vaikka sitä on, esim jyväskylässä turvevoimalat tekevät pelkkää lämpöä, sähköä ei kannata siinä sivussa tehdä, kysymys kuuluu että miksi?

    • Hyvin tuo vajakki osaa pistekirjoituksen taidon, mutta sitten normaali kirjoitustaito onkin vielä kovin hakusalla.

      • mikä.ettei

        ..
        .

        .
        .

        .
        .

        .
        .
        .

        .
        .

        .
        .
        .

        .
        .
        .

        .
        .

        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .

        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .

        .
        .
        .
        .
        .
        .

        .
        .
        .
        .
        .

        .
        .
        .
        .
        .

        .
        .
        .

        .

































































































        ..
        .
        .
        .

        .
        .











































        .
        .
        .

        ..............



















































        .
        .

        .


















        .
        .














































        .

        .

        .
        .
        .
        .
        .
        .





























































































        ..






































        .








































        .

































        .






































        .

        .

        .
        .









































































        .










































        .
































        .






















































        .











































        ..













































        .




































        .

        .
























































        .












































        .
        ..







































        .



























        .


























































        .















































        .































        .
































































        .










































        .
































        .











































        .


      • eikö.ymmärrä.olla.hiljaa

        Miksi se muuten tuli pilaamaan tämänkin keskustelun????????????????


      • mikä.ettei

        .






















        .


























        .


































        .

















































        .

























































        .




































        .












































        .



























































        .



















































































        .
































        .





































        .



































        .
























































        .












































        .
































































        .



























        .


      • mikä.ettei
        mikä.ettei kirjoitti:

        .






















        .


























        .


































        .

















































        .

























































        .




































        .












































        .



























































        .



















































































        .
































        .





































        .



































        .
























































        .












































        .
































































        .



























        .

        .
        .
























        .




































        .
























        .


























        .






































        .




































        .












































        .







































        .












































        .





































        .










































        .

































        .







































        .














































        .





































        .

































        .













































        .







































        .






























        .













































        .























































        ..


















































        .





































        .




































































        .




























































        .














































        .


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      112
      1107
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      106
      977
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      822
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      87
      758
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      665
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      627
    7. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      194
      572
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      40
      559
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      549
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      525
    Aihe