Tervehdys...
Onko kokemuksia vesisuihku vetolaitteista. Ajo kokemuksista jne. Etenkin kiinnostaa kestävyys, huolto/korjaukset, tyyppiviat ja niiden kalleus (pystyykö näppärä ti-mies korjauksiin) entäs polttoaineen kulutus? Kovasti arvostaisin tietoja vanhemmasta Alamarin Jet 280 vetolaitteesta.
Kiitos etukäteen
Ps. älämölöt älköön vaivautuko
Vesisuihku vetolaitteet
4
2277
Vastaukset
- Yacimo
Olen itse noiden kanssa touhunnut jo vuosikymmeniä. Laita meiliä niin voidaan keskustella lisää.
- Kiinnostaamyöskin
Mitä kaikkea kuuluu kevät/ syyshuoltoon?
Mitä huoltokohteita näissä ylipäänsä on?
Huoltovälit? - Yacimo
Joissain malleissa on rasvanippa laakerin rasvaukseen (esim jotkut Hamilton Jet vetolaitteet),Ainakin vanhempiin Italialaisiin Castoldiin pitää laittaa öljytilaan öljyt. Castoldi Jet on varustettu välityssuhde hammasratas ("alennusvaihde" periaatteella) joten ratastila tarvitsee öljyt. Pienemmissä jeteissä ei oikeastaan ole juurikaan mitään erityisiä syys/kevät töitä. Takana on vesivoitelulaakeri, joten jettiä ei yleensä saa käynnistellä kuivalla maalla. Jos käynnistää, pitää suihkuttaa koko ajan vettä sisään. Touhusin eniten noiden kanssa -80 luvulla.
On minulla nytkin yksi Hamilton jet vene ja yksi Alamarin HT vene.
Jetti on huolettomimpia vetolaitteita mitä olemassa on.
- älämölö-molo
Onkokemusta.
vesiskootterissa on!
ja merivartioston paatissa oli sellaset kun kerran veivät mut verikokeisiin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html1764977Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?
Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,184356Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa
Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/593769993087Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa
Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana2502924Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien1432862- 522491
- 271919
- 341723
- 211721
- 631677