Tunnetun kirjoittajan asiaton nimeäminen

Tällä palstalla nimimerkki Antilta.moro, nimitti ruunea bulkkidemariksi.

Nimimerkki voi itse määritellä mitä hän kirjoituksellaan tarkoittaa. bulkki tarkoittaa paperilaatua, pakkaamatonta huonolatuista tavaraa jne. Olenko siis huono demari tms.?

Tällaiset henkilöhaukut pitäisi kokonaan kieltää ja ruveta kirjoittamaan ja keskustelemaan asioista.

Jos haukunnan kohde on tunnettu, on haukkujankin oltava rekisteröity!

On raukkamaista nimitellä "puun takaa" ja muutenkin.

26

288

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Etkö sinäkään ole oppinut kirjoitushistoriastasi, että ei kannata riidellä. Mitä se hyöveijää.

      • puolueeton

        Ruunehan vaan puolustautuu haukkujaa vastaan , ei se ole riitelyä.


      • rosinan_te

        puolueeton

        Älä viitsi paapoa ja lellitellä, kun yliherkkää kokemista on nykyään yhtäpäätä!

        -Jos ei kerran ole demari, niin silloin voi olla vaikka pullamössö demari.

        -Jos taas kuuluu demareihin, mitä se bulkkisana sen kummemmin kirpasee?

        -Ihan turhanpäiväistä poliittista herkkähipiäisyyttä, mihin on kadonnut miehekkyys?


    • flegmaatti

      Bulkilla on kylläkin paljon laajempi merkitys! Esimerkiksi bodarit bulkkaa, puhumattakaan tavallisista materiaalimerkityksistä. Kaikki eivät ole olleet töissä paperitehtaalla.

    • tusinoittain.halvemmin

      Eikä kö se sanoi ruunea bulkkikamaksi. Se on tavaraa jota nostetaa laivoista jättikauhoilla kuten hiiltä, kaoliinia yms.

    • Asiattomasta halventamisesta kuitenkin oli kyse. Tuollainen pilaa palstan vaikka se kirjoittajan asemaa ja suosiota lisääkin

      • Et saa parannusta aikaan tämän tyyppisellä aloituksella. Vain jatkuvaa sanasotaa Olen luopunut itseni puolustamisesta. Itsensä puolustamiinen saa aikaan vain pilkkanaurua kiusaajassa.

        Luin aloituksia ja taidan vielä toistaiseksi odottaa parempia aikoja tulla tänne.

        Miksi, ette osaa siirtyä kasikymppisiin. Me entiset viiskymppiset olemme tulossa tänne.

        Viittaa kintaalla haukkujia. Vain siten olet voittaja.


      • jotain-olet-oppinut
        korpikirjailija kirjoitti:

        Et saa parannusta aikaan tämän tyyppisellä aloituksella. Vain jatkuvaa sanasotaa Olen luopunut itseni puolustamisesta. Itsensä puolustamiinen saa aikaan vain pilkkanaurua kiusaajassa.

        Luin aloituksia ja taidan vielä toistaiseksi odottaa parempia aikoja tulla tänne.

        Miksi, ette osaa siirtyä kasikymppisiin. Me entiset viiskymppiset olemme tulossa tänne.

        Viittaa kintaalla haukkujia. Vain siten olet voittaja.

        ." Itsensä puolustamiinen saa aikaan vain pilkkanaurua kiusaajassa. "

        Hyvä, että olet vihdoinkin huomannut tuon, sillä aikaisemmin kirjoitit, että sinulle ollaan vain kateellisia. Hah, haa naureskelin silloin. Vai muka kateellisia?


      • jotain-olet-oppinut kirjoitti:

        ." Itsensä puolustamiinen saa aikaan vain pilkkanaurua kiusaajassa. "

        Hyvä, että olet vihdoinkin huomannut tuon, sillä aikaisemmin kirjoitit, että sinulle ollaan vain kateellisia. Hah, haa naureskelin silloin. Vai muka kateellisia?

        Tykkäät siis riidellä. Minä en jaksa joten hahattele tykönäsi. Kiusaajat naureskelevat itessein.


    • ikämikähyvänsä

      Mistä korpikirjailija tietää kirjoittajien iät ? Täällä on myös alle 70 ja juuri sen täyttäneitä. Nämä ikärajat ei ol mikään karsina, jokainen kirjoittakoon siellä missä viihtyy.

    • vai.niin.meinasit

      Tämä palstalla kirjoittelu ei ole mitään taistelua eikä edes kilpailua, ei tarvita voittajia eikä häviäjiä. Jokainen tavallaan ja kokemustensa pohjalta. Ei tarvita tässä iässä yläpuolella olevia opettajia eikä neuvojia. Vai olette viiskymppisistä tänne tulossa, jäikö yksi kymmen väliin ? Kannattaako tulla tuolla mentaliteetilla että nyt me tullaan, menkää te alta pois.

      • Aloitin viiskymppisissä vuonna 2006

        Kun täytin kuusikymmentä siirryin kuuskymppisiin, kymmenisen vuotta sitten.

        Täytän kesällä 70-vuotta. Minä vain ihmettelen eikö tällä palstalla kukaan vanhene kuten minä.

        Sinun asenteestasi heijastuu pois pois, älä tule tänne.

        Tulenpa hyvinkin ja se on sinun hyväksyttävä


      • Aloitin viiskymppisissä vuonna 2006

        Kun täytin kuusikymmentä siirryin kuuskymppisiin, kymmenisen vuotta sitten.

        Täytän kesällä 70-vuotta. Minä vain ihmettelen eikö tällä palstalla kukaan vanhene kuten minä.

        Sinun asenteestasi heijastuu pois pois, älä tule tänne.

        Tulenpa hyvinkin ja se on sinun hyväksyttävä


      • korpikirjailija kirjoitti:

        Aloitin viiskymppisissä vuonna 2006

        Kun täytin kuusikymmentä siirryin kuuskymppisiin, kymmenisen vuotta sitten.

        Täytän kesällä 70-vuotta. Minä vain ihmettelen eikö tällä palstalla kukaan vanhene kuten minä.

        Sinun asenteestasi heijastuu pois pois, älä tule tänne.

        Tulenpa hyvinkin ja se on sinun hyväksyttävä

        Hups, lähti kaksin kappalein tää viesti, no mikäpä hänessa.


    • iki-nuorekas

      Sinun on myös hyväksyttävä, että täällä saa kirjoittaa kuka tahansa ikään katsomatta. Vaikka nelikymppinen tai satavuotias.
      Sinä se olet häätämässä, ei kukaan muu. Tulkitse muitten asenteita miten lystäät.

      • Kuka on häätämässä ja ketä?


    • lapsellinentyyppi

      Menet korpikirjailija varmaan ihan mielelläsi sinne 80 , koska niin ylistät sitä miestäsi, joka on yli 80 v ja sielunkumppanisi kypsä mies. Turhaan täällä epäkypsien palstalla tuhlaisit aikaasi. Täällä on henkinen kehitys varmaan ainakin pysähtynyt jollei taantunut.

      • No, se on sinun mielipiteesi. Aijon kuitenkin mennä tätä elämääni omalla lailla en toisen kautta eläin, ensin 70:seksi jos luoja sua ehkäpä aikanani saan siirtyä 80:siin.


      • metäällä
        korpikirjailija kirjoitti:

        No, se on sinun mielipiteesi. Aijon kuitenkin mennä tätä elämääni omalla lailla en toisen kautta eläin, ensin 70:seksi jos luoja sua ehkäpä aikanani saan siirtyä 80:siin.

        Tuo taas on vain sinun mielipiteesi. Me aiomme mennä elämäämme omalla tavallamme eläen, eli kirjoitamme täällä välittämättä ikäryhmistä tai niistä huomauttelevista henkilöistä..


      • metäällä kirjoitti:

        Tuo taas on vain sinun mielipiteesi. Me aiomme mennä elämäämme omalla tavallamme eläen, eli kirjoitamme täällä välittämättä ikäryhmistä tai niistä huomauttelevista henkilöistä..

        Kuinka harmoonisiin yhteisymmärrysta huokuviin keskusteluihin voidaan päästä jos nimimerkki vaihtuu jokaisessa viestissäsi?

        Puskasta voi esim. vastata itselleen ja peukuttaa itseään koska on omasta mielestää rykässyt ulos jotain kuolematonta.


      • olet-ylimielinen-paska

        Paraskin puhuja, joka itse olet esiintynyt jopa miehenä, puhumattakaan niistä ilkeistä kommenteistasi, joista sait ikuisen "tuomion" eräiden taholta.

        Muista, että tänne on siirtyneet aikanaan ne 50 -kymppisetkin ja sinä et ole todellakaan ainoa, jonka ikä karttuu. Toisilla ei ole vain sitä dementiaa niin paljon, että olisi unohtanut sinun kirjoituksesi sieltäkin, mutta sinullahan ne on arkistoitu, joista kirjoitat omassa blogissasi ilkeyksiä.

        Olet mielestäsi muka oppinut jotain, mutta mihinkäs "seepra raidoistaan pääsee"!??


      • yksi-monista
        korpikirjailija kirjoitti:

        Kuinka harmoonisiin yhteisymmärrysta huokuviin keskusteluihin voidaan päästä jos nimimerkki vaihtuu jokaisessa viestissäsi?

        Puskasta voi esim. vastata itselleen ja peukuttaa itseään koska on omasta mielestää rykässyt ulos jotain kuolematonta.

        Etkö sitäkään tajua, että hyvin moni on täällä jo ennestään kurkkuaan myöten täynnä sinun ylimielisyyttäsi, jota on saatu ennenkin täällä maistaa. Tässä on nyt monta sinulle vastailemassa, monia olet loukannut ihan henkilökohtaisesti ja nyt tämä 80-vuotta täyttäneiden ajojahti on tosi törkeää. Kuka tuollaiselle uskaltaa nikillään kirjoittaa, olet heti raatelemassa . Mene itse sinne 80 , kun se ihmeellinen ulkomaan ukkosikin on sinne kuuluva ! Sinä se olet viimeinen harmooooonisista keskusteluista puhumaan.


    • Tuo ikäkysymys on hyvin vaikeaa näillä palstoilla tarkastaa, onko tarpeenkaan.
      Jos joku ikänsä esiin tuo, se sopii, mutta viestin kirjotus sallittu kaikilla missä ryhmässä sanottavaa löytyy
      Henkilöön sattuvat viestit voi jättää omaan arvoonsa, hyvä viesti olipa se missä ikäryhmässä tahansa, on hyvä viesti ja sallittu.(toivottavasti näin on)

    • Sain ylläpidolta viestin,jossa luvattiin poistaa valituksesta haittaviestit. Jos viesti on mielestänne poistettava, niin klikatkaa Ilmianna ja toimikaa sen jälkeen ohjeiden mukaan.

      Toimenpide toteutuu vain jos Ilmiantaja on rekisteröity ja hänellä on tarvittava sp-osoite.

      Poisto-oikeudesta ilmoitti Ylläpidon toimija etunimensä mainiten. Poistoja tapahtuu näköjään nyt jopa oma-alotteisesti tai jonkun muun kuin itseni aloitteesta. Rekisteröidyt kirjoittavat tietävät siis ehkä ilmiannettujen poistojen toteutumisesta.

      Aiallisuutta, kanssakirjoittajien kunnioitusta sekä parempaa palstarauhaa ym. toivoen!

      ruune

      • jätä-tämä-palsta

        Etkö ole huomannut, että aina on ollut tuo mahdollisuus ilmoittaa "ilmianna" ja siellä on vaihtoehdot valmiina. Tosin siellä ei ole vaihtoehtona, että vain runea koskevat!DD

        Koska siirryt sinne lupaamaasi 80 palstalle? Siellä tuntuu olevan palstarauhakin.


    • Kuullostaa hyvältä jos poistopyynnöt huomioidaan. Onhan siinäkin noudatettava jotakin rajaa, ei pienet erimielisyydet ole ylläpidon vaivaamisen arvoisia, mutta suoranaiset ilkeydet ovat niitä.

      Silloin saattaisi vähentyä nämä monet polemiikit loukkaantumisistakin.

      Minusta on turhia maininnat, ettei tiedä mikä on kiusaamista, kyllä sen tietää jokainen täysjärkinen osallistuja.
      Eri asia on viitsiikö siihen suuntaan kallistuvia kyhäelmiä niin noteeratakaan,
      Kaikki kun on joskus kuitenkin,... heikun keikun 🙃 😃

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4071
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3418
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2959
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2901
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2234
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2171
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1935
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1930
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1879
    Aihe