Mun luokkalainen poika saattaa tykätä minusta en tiedä miten reagoida olen tanssinut sen kanssa koulun liikunta tansissa mutta en tiedä tykkäänkö itse hänestä katseemme kohtasi kerran luokassa😳 ja mun sydän alkoi pumppaamaan ja se on tosi mukava ja ihana tytöt tykkää siitä mutta en voi uskoa että se tykkää musta😱 mun kaverin kerran sanoi että se tykkää siitä ja sitten mulla tuli sellainen olo että sydän olisi pysähtynyt tai järkyttynyt eli tykkäänköi hänestä mutta kun kaverini tykkää hänestä mutta ei varmaa enää nii auttakaa tykkäänkö mä hänestä?!!?!😫😫
Kiitos etukäteen jos vastaisitte ja neuvositte!
Miten mä toimin!!!
Oonkoihastunu
4
121
Vastaukset 4
Sydämes alkoi pumppaamaan?? Eikö se ole ennen tehnyt niin?
Kannattaa käydä lääkärissä- Oonkoihastunu
Siis niin kuin se alko silleen. Että mä punastuin ja kaikkea ja mun sydän tykytti niin kuin bum bum bum😳😳
- Confused22
Mitä on meneillään?
Anna palaa. Sano sille jotain.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1662203
Naisten liian suuret vaatimukset?
Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta4211602Johanna Tukiainen oli seonut ja hyökännyt ystävänsä kimppuun.
Ollut suora lähetys ja repinyt hiuksista ystäväänsä.1801165Olen Aito Narsisti
Kysykää mitä haluatte liittyen tähän aiheeseen. Joitain kokemuksiani asiaan liittyen voin harkintani mukaan jakaa.279784- 279678
- 33661
Outo liikkuja
Tämä tyyppi josta kirjoitettiin Ähtärin Ilmoitustaululla. Joka yritti varastaa auton meijeritieltä. Hän liikkui koulut12651- 102618
- 191603
Iso käsi pormestarille hyvin hoidetusta työstä
Puolangan kunta on siistinyt Paljakan rinteitä kesän aikana – yksi keskeneräinen lakiasia hidastaa vielä rinnekeskuksen22557