Seksi ahdistaa?

niihh

Minua ahdistaa seksi. Olen 19v mies ja olen iskenyt muijan ja seurustelemme kohta puoli vuotta jo mennyt mutta emme ole seksiä harrastaneet koska minua ahdistaa ja pelottaa seksi. Hänellä on ollut yksi ennen minua ja hän ilmeisesti tietää mitä haluaa. Minä olen tämmöinen herkkä poika ja ahdistaa koska en tiedä osaanko. En tiedä miksi en uskalla sekstailla hänen kanssa ja lamaannun jos hän ehdottaa. Mitä mä teen?

6

304

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Naimaan

      Ei muuta kuin tulta päin ja nai naisystäväsi ja sillä selvä homma hoitoon

    • Kikkeliskok

      Kyllä se siitä lähtee, kun vaan annat tilanteen ajautua teille molemmille luonnollisella tavalla kohti ekaa kertaa. Kerro ihmeessä hänelle, että kyseessä on eka kertasi ja se jännittää sinua kamalasti. Rentoutukaa mukavasti kahdestaan jossain rauhallisessa paikassa, ottakaa vaikka lasi viiniä, niin olo kevenee mukavasti. Ei enempää, muuten jännitys yhdessä viinin kanssa torppaa hyvät aikeet. Pyydä, että saat tutustua ensin hänen vartaloonsa ennen kuin hän saa tehdä saman sinulle. Eka kerta ei ole yleensä koskaan mikään huippusuoritus, sellaista siitä on aivan turha odottaakaan. Todennäköisesti valtaosalla miehistä eka kerta on päättynyt parin tökkäyksen jälkeen tulleeseen siemensyöksyyn, mutta seuraavat kerrat ovat sitten paljon mukavampia.

    • dseagfred

      Onko kyse siitä että et halua vai että et meinaa uskaltaa?
      Jos kyse on siitä että et halua ja halu ei ole puolessa vuodessa tullut, niin epäilys on että olet aseksuaali. Tiedä häntä.
      Jos taas et meinaa uskaltaa, niin suosittelen vaan että rupeatte suutelemaan intohimoisesti. Yleensä se siitä päätyy seksiin. Jos olet seurustellut hänen kanssaan puoli vuotta niin ei hänen luulisi kovin pelottava olevan.
      Ei seksi - varsinkaan parisuhdeseksi - ole osaamisesta kiinni. Ehditte hyvin oppia oikein hyviksi rakastajiksi. Kantsii kokeilla.

    • Hahahahahahaa

      Jäät ikusesti ilman ..buhahahaha

    • himoköyrijä

      Nyt äkkiä sekstailemaan. Muuten on vaara et tyttöystäväsi menee vieraisiin tai jopa jättää sut. Rohkeasti vaan touhuamaan. Kyllä se siitä lähtee sujumaan!

    • 36vNainen

      On myös mahdollista ottaa kypsässä iässä oleva nainen opettajaksi niin saat kokemusta roppakaupalla

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken murhaaja

      Raiskausrikosten joukossa kanta suomalainen tekijä on niin harvinainen että kannattaa erikseen mainita. Raiskausuutisia
      Maailman menoa
      173
      9253
    2. Valkeakosken kiinniotettua ei epäillä

      Kummallisia kommentteja ja uhkauksia poliisi taas jakelee orjakansalle muituttaakseen verisrstä kostosta jos rahvas kapi
      Maailman menoa
      69
      7198
    3. Tekijä on poliisin vanha tuttu

      Ihan supisuomalainen.
      Valkeakoski
      60
      3625
    4. Valkeakosken sekopää murhaaja.

      Itselläni on 3 teini ikäistä tytärtä ja tämä tapaus on herättänyt minussa tosi paljon surua ja vihaa. On käsittämättömän
      Valkeakoski
      94
      1348
    5. Nainen, olet jollakin tavalla pelottava

      Tunne sinun suhteen on ehkä verrattavissa ruusupensaaseen, hurmaavan kaunis kukka, upea tuoksu, mutta jos yrittää lähell
      Ikävä
      58
      1332
    6. Kuumat päivät

      Hyvää huomenta. 🌞🌼☕😊🙌 Sinkkukesä 2024
      Ikävä
      347
      1283
    7. Valkeakosken surmaaja oli koeajalla edellisestä tuomiosta

      Tässä osoitus, että rangaistukset Suomessa ovat liian löysiä ja se maksoi tämän tytön hengen https://yle.fi/a/74-2009067
      Maailman menoa
      21
      1199
    8. Naiset pysyy sinkkuna ja ottavat mieluimmin koiran

      Nykynainen ei halua jakaa elämäänsä miehen kanssa, vaan elää yksin ja ottaa koiran tai koiria. Ja pikkuvähemmistö eli in
      Sinkut
      228
      1178
    9. Haaveilen sinusta

      Läheisyydestäsi, kosketuksestasi. Siitä että saisin koskettaa sinua. Pitää sinua lähellä. En tiedä mistä tämä tuli. Tied
      Ikävä
      22
      1003
    10. Enpä usko että olisit valmis jättämään kaiken

      Vaikka tulisin ja kosisin sinua.
      Ikävä
      48
      921
    Aihe