Jotkut urpot uskovat tosissaan, että EU on määrännyt kurkkujen käyryyden. Tosiasiassa kysymys on tuottajien ja kaupan sopimuksesta 1. laatuluokan kurkkujen käyryydestä pakkaamisen helpottamiseksi. Jokainen saa kasvattaa ja myydä vaikka umpisolmussa olevia kurkkuja. Valehtelu EU:n toimista ja vaatimuksista näyttää rajattomalta, ja sitä harrastetaan ministertasolta alkaen.
Metsähallituksen yksityistäminen, SOTE-palvelujen yhtöittäminen, omistusten piilottamismahdollisuus ulkomaille hallintarekistereihin, seurantalaaitteiden asentaminen autoin, jne. Kaikkia noita on valehdeltu EU:n vaatimuksiksi.
Kannattaa lukea tuo:
http://www.vihrealanka.fi/blogi-eu-kolumni/et-tunne-euta-siksi-poliitikko-voi-valehdella
Kansaa sumutetaan valheilla EU:sta
5
233
Vastaukset 5
- jaihanapienikuningatar
Martti Koskenniemi kuuluu suomenruotsalaisten juutalaisten orjakauppaan matujen lisäksi sekä heillä on oikea pistooli suun lisäksi mikä on todella homosexuaalinen ase heillä hillary clintonin ja hyvinvoivan kaarle kustaan lisäksi sekä queen elizabeth toinen, ccn, bbc, afrikan mantere, intia, suomi näkymättömyydessä epäpuhtaasti sekä syömisessä. Ei kaikki tästä mutta joka ikinen. Heistä jokainen on rikollinen heidän menneisyydessään ja tulevaisuudessaan koska he ovat tehneet ihmisrodun joka ei kuulu ihmisen evoluutioon ja meillä on sen takia älypuhelimet ja älytön teknologia. Vanhoista ajoista mitä harvalla on tietoa ja selväjärkistä havaintoa siitä niin kääntyvät aina tämän evoluution mukana ei toivottuun ihmisrodun puolelle koska ihmiset ovat turvautuneet näiden ihmisten rikollisuuden mukana tuoduista radikalisoituneista elementeistä. Tässä nämä juutalaiset rodun raiskaajat ovat luovia. He saavat voimaa tälläisistä kirjoituksista sekä he yrittävät kaikella tavalla käyttää myös hyväkseen tälläisiä kirjoituksia sekä he ovat pettureita koska värisokeus ja elämätön kuolema oli ja on heille välttämättömyys. Siinä sinulle Martin Koskenniemet. Minun näkemyksestä teillä juutalaisilla on vain halu murhata omat lapsenne ja piiloutua omaan pahuuteen rikollisella suunitelmalla näyttäen naamaa kuin extra hyber super radikalisoitunut pakolainen ketä ollaan muokattu kenties tietokoneella ennen uutisten julkaisua?
Oikeaa syyttöä, ei vihaa eikä oikeutta. Saa Jakaa!- Esko_Nurmijärveltä
Tähänpä mielisin lisätä: tilu-lilu-lii, tilu-lilu-lii.
- PolCom
Aloitus ja linkki ovat täyttä asiaa.
Kuinkahan moni EU;sta eroa vaativa muuten edes tietää, mitkä ovat EU:ssa komission, neuvoston ja parlamentin tehtävät? Muusta puhumattakaan.- Irwin_Leukanen
Mitäpä noista. Vakuuttavinta on puhua täydellisen tietämättömyyden antamalla varmuudella.
- Kalle_E
Taitaa tuo Pettersson olla ainoa suomalainen toimittaja, joka joskus raportoi EU:n sisäpiirijuttujakin. Valitettavasti vain Vihreässä Langassa. Ei kyllä pahaa tekisi, jos saisi tietoa enemmän muualtakin kuin EU:n sivustoilta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi
Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va4161677Sysmän "ilon päivä"
Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan931126Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.94960Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä63879Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka43783Riitastako pelastaja
Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt49778- 123753
- 60740
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K10738- 39719
- 61697
- 50626
En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o36605- 34575
- 45567
Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.95562- 92546
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺48535Millaisen talvitakin haluaisit?
Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain85518- 49503