Nainen rakastaa ottaa...

n40v

Niin, minä olen 40v nainen ja olen aina rakastanut ottaa suikkiin. Minua vaan ärsyttää, jos jossain sexchatissa asiasta mainitsen niin heti ollaan mieheksi haukkumassa. Onko miehillä tosiaan niin huono itsetunto vai mistä asia mahtaa johtua? Voisiko "menestys" olla parempi jossain ulkolaisilla chat-sivuilla?

12

1093

4Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei minulta saat ottaa suikkiin ja voin nuolla sinua jos haluat.Missäpäin vaikutat
      S-posti nimimerkin takaa.

• Suuseksionkivaa

Näillä sivustoilla valtaosa kommenteista on ihan silkaa häirintää ja tarkoituksellista järkevän keskustelun lopettamista. Ihan niinkuin tämä saunomisvälineen tarjoaminen jokaiseen tarpeeseen ja kysymykseen tällä sivustolla. Heitä vaan harmittaa, kun omaa ei yletä imemään ja siitä puuvartisesta tulee tikkuja.

• ouahahahahaa

Ime sinä omaa munaas ja työnnä löylykauha perseesees kaappihomo runkkari

• wåb

n40v. Suurennatko hiukan ongelmaa, ihmisiä lokeroitko itsekin? Räplää sieltä mistä kiinni saat, mistä toinen tykkää ja on mukavaa. Suuseksihän on kivaa, enkä usko teoriaasi. Olen pitänyt hyvin naisellisina henkilöitä, jotka imeskelleet kalunpätkää.

• xwp

Siis omaani.

• 40vmies
      • huuuhaa

Työnnä löylykauha perseesees kaappihomo runkkari

• ErittäinKyllästynyt
        huuuhaa kirjoitti:

Työnnä löylykauha perseesees kaappihomo runkkari

Onpas se löylykauhamiehelle kovaa! Piilottiko äiti-mamma kaikki leikkikalut sinulta kun olit lapsi vai oliko se ainoa leikkikalu seinän ja patterin välissä? Ja sekin löylykauha?

Kokeile seuraavaksi kuumia kiuaskiviä syvälle rectumiisi, ehkä sitten alkaa helpottamaan ja toi pakonomainen p*skaviestien suoltaminen tälle palstalle!

• 1ooo1
    • Rakastan sitä että nainen ottaa suihin, mutta rakastan myös sitä että saan nuolla naiselle orgasmin. En koe tässä mitään ongelmaa..

• junttijuhvetti

oun vanhempi mies..saisko sun suuhun kusta jos ei ota päällensä..

• aaaaaaaah

Hei nainen! Voisitko kaataa rikkihappoa ratilla mun kullinreijästä sisään, että laukeaisin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pride-rautu korvaamaan kirjolohi

Kekkosen saatanan tunari meni muuttamaan aikoinaan sateenkaariväen kalan nimen. Unkarin vallankumouksen innoittamana n
      Maailman menoa
      47
      2680
    2. Purran aikaisemmat kannattajat siirtyneet Lindtmanin leiriin

Melkoinen muutos on käynnissä Suomen politiikan kentällä. Tulevista häviäjistä on hirmuinen kiire päästä ajoissa voittaj
      Maailman menoa
      162
      2611
    3. Järkyttävä hetki - Ellen Jokikunnas pöyristyy italialaisen lääkärin työstä

Unelmia Italiassa -sarjassa ollaan Ellen Jokikunnaksen perheen kanssa Italiassa. Jokikunnas ja Rask ovat rempanneet kakk
      Tv-sarjat
      33
      1801
    4. Työeläkkeet ovat pois työntekijän palkasta

Jokainen työeläkkeen nimissä maksettu euro on otettu pois työtä tekevältä palkansaajalta. Mitä korkeampi työeläketaso o
      Maailman menoa
      82
      1389
    5. Oot tosi epätavallinen

ja erikoinen nainen. Tykästyä ikihyviksi sun kaltaiseen naiseen, mitä tästä pitäis edes ajatella.
      Ikävä
      49
      1337
    6. Etkö sä muru mussakaiseni ymmärrä

Että me päästään lähenemään vain kaveruuden kautta? Vain siten mä voin lähettää sulle kuvia ja viestejä 😌 Tänäänkin o
      Ikävä
      35
      1147
    7. Etkö voi antaa edes vihjettä mulle?

Minkä vain me tiedettäisiin? Naiselta miehelle.
      Ikävä
      84
      1107
    8. Muistatko? Maisa Torppa jakso räjäytti Veitolan somen: "epäaitoa ja teeskentelyä"...

Maisa Torppa täyttää tänään 35 vuotta, onnea! Maria Veitola vieraili Yökylässä-ohjelmassa aikansa kohujulkkis Maisa To
      Suomalaiset julkkikset
      13
      1078
    9. Kaksi viikkoa enää Rakas...

Tietäisinpä miten toimia...
      Ikävä
      65
      986
    10. Terveisiä lintutornilta

Viipurista nousee kauhea savupatsas. Miksi ?
      Maailman menoa
      47
      977
    Aihe