Nainen rakastaa ottaa...

n40v

Niin, minä olen 40v nainen ja olen aina rakastanut ottaa suikkiin. Minua vaan ärsyttää, jos jossain sexchatissa asiasta mainitsen niin heti ollaan mieheksi haukkumassa. Onko miehillä tosiaan niin huono itsetunto vai mistä asia mahtaa johtua? Voisiko "menestys" olla parempi jossain ulkolaisilla chat-sivuilla?

12

1100

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei minulta saat ottaa suikkiin ja voin nuolla sinua jos haluat.Missäpäin vaikutat
      S-posti nimimerkin takaa.

• Suuseksionkivaa

Näillä sivustoilla valtaosa kommenteista on ihan silkaa häirintää ja tarkoituksellista järkevän keskustelun lopettamista. Ihan niinkuin tämä saunomisvälineen tarjoaminen jokaiseen tarpeeseen ja kysymykseen tällä sivustolla. Heitä vaan harmittaa, kun omaa ei yletä imemään ja siitä puuvartisesta tulee tikkuja.

• ouahahahahaa

Ime sinä omaa munaas ja työnnä löylykauha perseesees kaappihomo runkkari

• wåb

n40v. Suurennatko hiukan ongelmaa, ihmisiä lokeroitko itsekin? Räplää sieltä mistä kiinni saat, mistä toinen tykkää ja on mukavaa. Suuseksihän on kivaa, enkä usko teoriaasi. Olen pitänyt hyvin naisellisina henkilöitä, jotka imeskelleet kalunpätkää.

• xwp

Siis omaani.

• 40vmies
      • huuuhaa

Työnnä löylykauha perseesees kaappihomo runkkari

• ErittäinKyllästynyt
        huuuhaa kirjoitti:

Työnnä löylykauha perseesees kaappihomo runkkari

Onpas se löylykauhamiehelle kovaa! Piilottiko äiti-mamma kaikki leikkikalut sinulta kun olit lapsi vai oliko se ainoa leikkikalu seinän ja patterin välissä? Ja sekin löylykauha?

Kokeile seuraavaksi kuumia kiuaskiviä syvälle rectumiisi, ehkä sitten alkaa helpottamaan ja toi pakonomainen p*skaviestien suoltaminen tälle palstalle!

• 1ooo1
    • Rakastan sitä että nainen ottaa suihin, mutta rakastan myös sitä että saan nuolla naiselle orgasmin. En koe tässä mitään ongelmaa..

• junttijuhvetti

oun vanhempi mies..saisko sun suuhun kusta jos ei ota päällensä..

• aaaaaaaah

Hei nainen! Voisitko kaataa rikkihappoa ratilla mun kullinreijästä sisään, että laukeaisin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      87
      2071
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      136
      1756
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      180
      1316
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      236
      756
    5. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      708
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      10
      701
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      65
      699
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      211
      598
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      49
      556
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      492
    Aihe