Saan helposti tyroksiinilääkityksen korkean TSH arvon perusteella.
Lääkitys ei siis perustu oireisiin.Toistaiseksi en ole havainnut tyroksiinin vaikutusta millään tavalla.
Onko joku onnistunut mittaamaan tyroksiinin vaikutuksen jollain tavalla kuten ruumiin lämmön,sydämen sykkeen tai veren paineen kohoamisena?
Entäpä oireista kärsivät.En ole tällä palstalla huomannut yhtään viestiä jossa olisi kerrottu oireiden poistumisesta.Jos oireet poistuu lääkityksellä niin mitkä oireet poistuu helpoiten ja nopeimmin?
Jos kuvaisit lääkityksestä saamaasi hyötyä prosenttiluvulla tai luvulla nollasta kymmeneen niin minkä arvosanan antaisit?
Minun arvioni menisi miinuksen puolelle sillä pienensin kokeeksi annosta ja olen nyt entistä pirteämpi eli lääkitys ei nyt paranna olotilaani millään tavalla.Energian lisääntyminen voi tosin johtua kevään tulosta ja valon määrän lisääntymisestä.
Millä tavalla Tyroksiini vaikuttaa?
TSH_8
1
123
Vastaukset
- TSH_melko_epäluotettava
TSH on käyttökelpoinen ainoastaan potilaiden karkeaseulontaan.
Luepa tutkimus PMC1341585.
Siinä terveillä TSH oli 0...19,7 ja liikatoimintaisillakin 0...14.4.
(Vajaatoimintaisilla toki 0...123,5)
Kansainvälisillä potilasfoorumeilla raportoidaan oireiden poistumisia kun T4v ja T3v ovat viitealueidensa yläosassa. (TSH tyypillisesti 0,2...0,5 mutta on epäluotettava.)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e902717- 1041931
- 1191708
- 1451701
Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä311661Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161659- 851597
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2861405- 1191299
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241190